Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір формату А-4)
Очікувана вартість
1 620 000,00 UAH
UA-2019-11-12-002380-b 74fbb76d907d43beafc154456c4555cc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Куслаєнко

+380626441773 mtz@dn.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 34898944
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, 39/3
Контактна особа: Артем Куслаєнко
+380626441773
mtz@dn.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 620 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14105 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір формату А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткових накладних та рахунків-фактур Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:42
ТД Офісне устаткування папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 13 листопада 2019 09:01
Дата відповіді: 15 листопада 2019 09:41
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду повідомляємо наступне. Ураховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України. При формуванні технічних вимог до паперу були вказані такі параметри якості, які необхідні для забезпечення меншого зносу картриджів та друкувальної техніки і мінімізації витрат на її технічне обслуговування та ремонт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 973 245,00
UAH з ПДВ
973 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 15:02
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:02
Документи частина 2.rar
27 листопада 2019 15:02
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 листопада 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій