Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір клас В)
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2019-11-12-002355-b ● d86b027081f14cd282ab063e29c855b4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 42332873 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , місто Київ обл., Київ, Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Нестерова Наталія Володимирівна 380442800467 buhcnap7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2019 13:17 |
Очікувана вартість: | 28 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015 30190000-7–Офісне устаткування та приладдя різне (папір клас В)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачок
ДК 021:2015 30190000-7–Офісне устаткування та приладдя різне (папір клас В)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Михайла Омеляновича-Павленка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2019
—
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 12:10 |
Дод.1-техн.вимоги.docx |
12 листопада 2019 14:39 |
Оголошення Папiр А4.doc |
12 листопада 2019 14:39 |
Дод.4-проект договору.docx |
12 листопада 2019 14:39 |
Додаток 3 форма цiнової пропозицiї Папiр А4.doc |
12 листопада 2019 14:39 |
Додаток 2 Квалiфiкацiйнi вимоги_Папiр А4.doc |
12 листопада 2019 14:39 |
Дод.1-техн.вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 13 листопада 2019 08:56
Дата відповіді: 13 листопада 2019 12:19
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додаток 1 "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" уточнено (пункт 4). Враховуючи технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Ви можете взяти участь в закупівлі!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:25
Дата відповіді: 13 листопада 2019 12:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Еквівалент, або аналог товару допускається. Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагає Замовник. 2)У формі цінової пропозиції передбачено, що необхідно вказувати модель запропонованого товару. 3) Всі учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
20 988,00
UAH з ПДВ
|
19 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
22 590,00
UAH з ПДВ
|
19 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
20 700,00
UAH з ПДВ
|
20 358,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Парус Плюс" |
22 500,00
UAH з ПДВ
|
20 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
23 658,00
UAH з ПДВ
|
23 658,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
19 980,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 11:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ПАПІР.pdf | укладений |
22 листопада 2019 15:23
|