Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 (у талонах), дизельне паливо (у талонах)
Очікувана вартість
3 475 000,00 UAH
UA-2019-11-12-002287-b 4e18ea0463164853bf91396b6c0a343a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилюк Анатолій Федорович

+380674302175 gl-forester@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Жмеринський лісгосп
Код ЄДРПОУ: 00991449
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вул Барляєва 31
Контактна особа: Гаврилюк Анатолій Федорович
+380674302175
gl-forester@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 14:37
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 14:37
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:12
Очікувана вартість: 3 475 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


на відстані не більше 8 км, від місця знаходження контори ДП"Жмеринський лісгосп" м.Жмеринка вул.Барляєва,31
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 літр
Бензин А-92 ( у талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Відповідно до документації, м. Жмеринка, Барляєва 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
100000 літр
Дизельне паливо ( у талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Відповідно до документації, м. Жмеринка, Барляєва 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:33
Тендерна документація закупівля палива Жмеринка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-002287-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АДІС", Код ЄДРПОУ:31576283
Дата подання: 10 грудня 2019 13:08
Невідповідність технічним вимогам та порушення строків довідки ГУ ДПС у Вінницькій обл. за №4929/10-02-32-50 від 04.12.2019
При перевірці завантажених документів учасником ПП «Тінік-Оіл» виявлені невідповідності вимогам тендерної документації Замовника.
По-перше, Замовник згідно тендерної документації вимагав наявність АЗС у м. Жмеринка та Жмеринському районі, на відстані не більше 8 км від місця знаходження контори Замовника ( п.4.3 Розділ 1 ТД, п.2 додатку №4 до ТД).
Всупереч вимозі ПП «Тінік-Оіл» пропонує поставку товару через АЗС, що знаходиться за адресою Жмеринський р-н, с. Леляки, автодорога Лука-Барська-Біликівці-Жмеринка-Ямпіль, 26км+700, буд.1.
Відповідно у даного учасника відсутня АЗС у м. Жмеринка, що суперечить вимозі Замовника щодо заявлених ним місць поставок товару у м.Жмеринка та Жмеринському р-ні.
По-друге, Замовник вимагає від переможця закупівлі оригінал довідки з Державної податкової інспекції/ її територіального відділення/ про відсутність заборгованості по платежам до бюджету дійсну на дату розкриття тендерної пропозиції.
Датою розкриття тендерної пропозиції є 29 (двадцять дев’яте) листопада 2019р., а учасник-переможець завантажив довідку дійсну станом на 02 (друге) грудня 2019р., тобто не виконав вимогу Замовника щодо строків, протягом яких довідка є дійсною.
Таким чином, ПП «АДІС» не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що пропозиція обраного переможця ПП «Тінік-Оіл» суперечить кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначену інформацію, пропозиція ПП «Тінік-Оіл» є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника і повинна бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.
Просимо переглянути Ваше рішення щодо визначення переможця закупівлі, у зв’язку з нововиявленими обставинами.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2019 08:45
Замовником проведено розгляд вимоги до Замовника за роз'ясненнями, яка надійшла через систему електронних закупівель від учасника ПП "АДІС" код ЄДРПОУ: 31576283 (надалі - Учасник), датована від 10.12.2019 року за номером ID: UA-2019-11-12-002287-b.b1, та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечуються зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Згідно ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій (дотримання принципу щодо обєктивної та неупередженої оцінки) проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Згідно ч.3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Водночас, враховуючи принципи публічних закупівель та з метою забезпечення максимальної прозорості у здійснені закупівлі товару, замовником здійснено розгляд звернення учасника пропозиція якого не була розглянута.
Так, учасником ПП "Тінік-Оіл" (надалі - Учасник) було завантажено на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель та авторизованих майданчиках всі документи, що вимагались тендерною документацію Замовника.
Зокрема у відповідності до вимог п. 4 додатку 2 до тендерної документації Учасником було надано відповідний договір оренди № ВНГ-03/12/18 від 03 грудня 2018 року.
Протоколом № 16 від 04 грудня 2019 року Учасника визначено переможцем процедур закупівлі та розміщено відповідне повідомлення про намір укласти договір.
Згідно абз. 1 ст. 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Частиною 2 ст. 17 Закону, замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
На виконання цього пункту наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 року за № 37/11 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05 лютого 2018 р. за № 139/31591 затверджено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (надалі – Порядок).
Пунктом 2. та п. 5 Порядку, передбачено, що інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні виключно в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до законодавства з питань захисту інформації. Електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі. На запит накладається технологічний сертифікат державного підприємства "ПРОЗОРРО".
Крім цього, у відповідності до роз’яснень наданих Міністерством економічного розгляду та торгівлі України № 3304-04-1983-06 від 17.01.2019 року, «щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» доступ до інформації про наявність або відсутність заборгованості в учасника знаходиться у вільному доступі в режимі реального часу за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner.
Також, на виконання вимог тендерної документації та вимог Закону Учасником завантажено оригінал довідки з територіального відділення державної податкової служби України про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету за Вих. № 4929/10/02-32-50 від 04.12.2019 року.
Означене узгоджується з усталеною практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель.

Таким чином, учасником - ПП "Тінік-Оіл" виконано всі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовника, тому з урахуванням викладеного подана вимога не підлягає до задоволення.

Документи подані скаржником

10 грудня 2019 13:08
ВИМОГА 10.12.19.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-12-002287-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АДІС", Код ЄДРПОУ:31576283
Дата подання: 14 грудня 2019 18:21
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця
Вважаємо, що Замовник діяв при проведенні даної закупівлі з порушеннями вимог Закону, що порушує законні інтереси Скаржника, тому на підставі статті 18 Закону оскаржуємо його рішення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 грудня 2019 20:31
Рішення від 18.12.2019 № 18812 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 20:31
Про пересення розгляду Скарги UA-2019-11-12-002287-b.b2.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 22:31
Рішення від 09.01.2020 № 347.pdf
Дата публікації: 13 січня 2020 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання прийнятого рішення №347-р/пк-пз Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення тендерного комітету Протокол №16 від 04.12.2019 року про визначення Приватного підприємства «Тінік-Оіл» переможцем процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин).
Дата виконання рішення замовником: 14 січня 2020 16:12

Документи подані скаржником

14 грудня 2019 18:21
СКАРГА.pdf
14 грудня 2019 18:21
Протокол 16.pdf
14 грудня 2019 18:21
Довідка ДПС.pdf
14 грудня 2019 18:21
Довідка 2 25.11.2019.pdf
14 грудня 2019 18:21
ДОВІДКА 192849870 12.12.19.pdf
14 грудня 2019 18:21
Оплата 2019-12-13 (21).pdf
14 грудня 2019 18:21
Оплата АМКУ 2019-12-13 (22).pdf

Документи подані замовником

26 грудня 2019 10:17
Пояснення
14 січня 2020 16:08
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-13-000003 ● 5d2780cf21cc41f7840aadbf7884155b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019 10:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.12.2019 №70
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.12.2019 №70
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-11-12-002287-b 12.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-19 11:13:00

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

НАКАЗ

19.12.2019 Вінниця № 72
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-11-12-002287-b.b2 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-12-002287-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 12 листопада 2019 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 13 грудня 2019 року №70 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 січня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Тінік-Оіл" 2 542 500,00
UAH з ПДВ
2 542 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АДІС" 2 870 000,00
UAH з ПДВ
2 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" 2 949 000,00
UAH з ПДВ
2 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" 3 141 000,00
UAH з ПДВ
3 138 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 150 000,00
UAH з ПДВ
3 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 3 473 750,00
UAH з ПДВ
3 473 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 10:53
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:52
Довідка ДФС.pdf
06 грудня 2019 08:48
Інформаційна довідка.pdf
06 грудня 2019 08:48
Довідка корупція.pdf
06 грудня 2019 08:48
Довідка МВС.pdf
28 листопада 2019 11:12
Електронний підпис
28 листопада 2019 11:03
Витяг 28.11.pdf
26 листопада 2019 17:03
Електронний підпис
26 листопада 2019 17:02
10.Ліцензія.pdf
26 листопада 2019 17:02
МТБ.pdf
26 листопада 2019 17:02
Договір.pdf
26 листопада 2019 17:02
Довідка аналог договір.pdf
26 листопада 2019 17:02
ВН Іллінці ПФ.pdf
26 листопада 2019 17:02
Паспорт якості А92.pdf
26 листопада 2019 17:02
Статут.pdf
26 листопада 2019 17:02
Установчі.pdf
26 листопада 2019 17:02
Договір оренди Жмеринка.pdf
26 листопада 2019 17:02
Сертифікат Паспорт ДП зима.pdf
26 листопада 2019 17:02
Сертифікат Паспорт А92.pdf
26 листопада 2019 17:02
Проект договору.pdf
26 листопада 2019 17:02
Сертифікат Паспорт ДП.pdf
26 листопада 2019 17:02
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 17:02
Стаття 17.pdf
26 листопада 2019 17:02
Виписка.pdf
26 листопада 2019 17:02
ВН поліція.pdf
26 листопада 2019 17:02
Гарантійний лист довкілля.pdf
26 листопада 2019 17:02
Технічне завдання.pdf
26 листопада 2019 17:02
Лист згода.pdf
26 листопада 2019 17:02
Довідка уповноважена особа.pdf
26 листопада 2019 17:02
Довідка відстань.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 14:36
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:35
Довідка відстань.pdf
28 листопада 2019 14:35
Тех завдання.pdf
28 листопада 2019 14:35
Договір АЗС 2.pdf
28 листопада 2019 14:35
Довідка власна АЗС.pdf
28 листопада 2019 14:35
Ліцензія.pdf
28 листопада 2019 14:35
Відстань АЗС карта.pdf
28 листопада 2019 14:35
Довідка довкілля0001.pdf
28 листопада 2019 14:35
Лист згода ПД0002.pdf
28 листопада 2019 14:35
Проект договору0023.pdf
28 листопада 2019 14:35
ВИТЯГ ПДВ АДІС.jpeg
28 листопада 2019 14:35
Витяг 31.01.19.pdf
28 листопада 2019 14:35
Пропозиція.pdf
28 листопада 2019 14:35
Довідка ст 170004.pdf
28 листопада 2019 14:35
Довідка ПБ 2 28.11.19.pdf
28 листопада 2019 14:35
Довідка ПБ 1 28.11.19.pdf
28 листопада 2019 14:35
Аналогічний договір.pdf
28 листопада 2019 14:35
Сертифікати0002.pdf
28 листопада 2019 14:35
Частина 2.pdf
28 листопада 2019 14:35
НАКАЗ.pdf
28 листопада 2019 14:35
Паспорт та ідентифікац код.PDF
28 листопада 2019 14:35
Рішення №2.PDF
28 листопада 2019 14:35
Статут.PDF

Публічні документи

28 листопада 2019 11:01
Електронний підпис
28 листопада 2019 10:58
Статут.pdf
28 листопада 2019 10:58
Ст 17.pdf
28 листопада 2019 10:58
Рішення керівник.pdf
28 листопада 2019 10:58
Протокол про заснування.pdf
28 листопада 2019 10:58
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 10:58
Паспорт та сертифікат ДП-Л.pdf
28 листопада 2019 10:58
Паспорт та сертифікат ДП-З.pdf
28 листопада 2019 10:58
Паспорт та сертифікат А 92.pdf
28 листопада 2019 10:58
Паспорт код (Керівник).pdf
28 листопада 2019 10:58
Опис до Статуту.pdf
28 листопада 2019 10:58
Ліцензія.pdf
28 листопада 2019 10:58
Договір оренди.pdf
28 листопада 2019 10:58
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 10:58
Витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2019 10:58
Витяг зі статуту.pdf
28 листопада 2019 10:58
Витяг з ЄДР.pdf
28 листопада 2019 10:58
Виписка платника акцизу (1).pdf
28 листопада 2019 10:58
Виписка ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 10:58
0601 Мережа БРСМ-Нафта 8 км..pdf
28 листопада 2019 10:58
12-01 Лист-підтвер.Тех. вимоги.pdf
28 листопада 2019 10:58
12 Лист-підтвер.Тех. вимоги.pdf
28 листопада 2019 10:58
11 ТМО Психіатрія у м. Києві.pdf
28 листопада 2019 10:58
09 Довідка ДСТУ.pdf
28 листопада 2019 10:58
06 мережа АЗС.pdf
28 листопада 2019 10:58
04 Лист-гарантія про Санкції.pdf
28 листопада 2019 10:58
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 13:25
Сертифікат ДП-З-К5 сорт F.pdf
28 листопада 2019 13:25
щодо санкцій.pdf
28 листопада 2019 13:25
ч.2 ст.17.pdf
28 листопада 2019 13:25
цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 13:25
тех.завдання.pdf
28 листопада 2019 13:25
Схід_ОК.pdf
28 листопада 2019 13:25
Схід.pdf
28 листопада 2019 13:25
статут ПП ОКККО КОНТРАКТ(2).PDF
28 листопада 2019 13:25
Сертифікат А-92.pdf
28 листопада 2019 13:25
Рітейл_ОК.pdf
28 листопада 2019 13:25
Рітейл.pdf
28 листопада 2019 13:25
проект договору.pdf
28 листопада 2019 13:25
паспорти якості.pdf
28 листопада 2019 13:25
паспорт Іванов В.Ф,.pdf
28 листопада 2019 13:25
п.9, ст. 17.pdf
28 листопада 2019 13:25
п.8., ст.17.pdf
28 листопада 2019 13:25
п.7, ст.17.pdf
28 листопада 2019 13:25
п.6, ст. 17.pdf
28 листопада 2019 13:25
п.5, ст.17.pdf
28 листопада 2019 13:25
п.4. ст.17.pdf
28 листопада 2019 13:25
п.3.,ст.17.pdf
28 листопада 2019 13:25
п.2.ст.17.pdf
28 листопада 2019 13:25
п.1.ст.17.pdf
28 листопада 2019 13:25
опис до Статуту.pdf
28 листопада 2019 13:25
Наказ_директор_ОК.pdf
28 листопада 2019 13:25
код, паспорт Гордієнко.pdf
28 листопада 2019 13:25
захист довкілля.pdf
28 листопада 2019 13:25
ДФС до 29.11(1).pdf
28 листопада 2019 13:25
дсту.pdf
28 листопада 2019 13:25
АЗС.pdf
28 листопада 2019 13:25
АЗС Україна.pdf
28 листопада 2019 13:25
Аваль заб.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 12:11
ТП.pdf
28 листопада 2019 12:11
ч.1 ч.2 ст.17.pdf
28 листопада 2019 12:11
Установчі.pdf
28 листопада 2019 12:11
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 12:11
ДСТУ.pdf
28 листопада 2019 12:11
Довкілля.pdf
28 листопада 2019 12:11
Аналогічний договір.pdf
28 листопада 2019 12:11
АЗС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Тінік-Оіл"

ПП "АДІС"

ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"

ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Тінік-Оіл"
#37836304
Рішення скасоване 2 542 500,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:12
ПП "АДІС"
#31576283
Очікує рішення 2 870 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:34
Приватне підприємство "Тінік-Оіл"
#37836304
Відхилено 2 542 500,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:34

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 січня 2020 11:03
Коментар щодо відміни: Відмінити торги на закупівлю Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин) 09130000-9 за ДК 021:2015 оголошеної 12.11.2019 року, на підставі п.3 ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг».
Документи:
15 січня 2020 11:03
Протокол