Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Жмеринський лісгосп |
Код ЄДРПОУ: | 00991449 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вул Барляєва 31 |
Контактна особа: |
Гаврилюк Анатолій Федорович +380674302175 gl-forester@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 14:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 14:37 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 12:12 |
Очікувана вартість: | 3 475 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 14:33 |
Тендерна документація закупівля палива Жмеринка.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
По-перше, Замовник згідно тендерної документації вимагав наявність АЗС у м. Жмеринка та Жмеринському районі, на відстані не більше 8 км від місця знаходження контори Замовника ( п.4.3 Розділ 1 ТД, п.2 додатку №4 до ТД).
Всупереч вимозі ПП «Тінік-Оіл» пропонує поставку товару через АЗС, що знаходиться за адресою Жмеринський р-н, с. Леляки, автодорога Лука-Барська-Біликівці-Жмеринка-Ямпіль, 26км+700, буд.1.
Відповідно у даного учасника відсутня АЗС у м. Жмеринка, що суперечить вимозі Замовника щодо заявлених ним місць поставок товару у м.Жмеринка та Жмеринському р-ні.
По-друге, Замовник вимагає від переможця закупівлі оригінал довідки з Державної податкової інспекції/ її територіального відділення/ про відсутність заборгованості по платежам до бюджету дійсну на дату розкриття тендерної пропозиції.
Датою розкриття тендерної пропозиції є 29 (двадцять дев’яте) листопада 2019р., а учасник-переможець завантажив довідку дійсну станом на 02 (друге) грудня 2019р., тобто не виконав вимогу Замовника щодо строків, протягом яких довідка є дійсною.
Таким чином, ПП «АДІС» не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що пропозиція обраного переможця ПП «Тінік-Оіл» суперечить кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначену інформацію, пропозиція ПП «Тінік-Оіл» є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника і повинна бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.
Просимо переглянути Ваше рішення щодо визначення переможця закупівлі, у зв’язку з нововиявленими обставинами.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечуються зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Згідно ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій (дотримання принципу щодо обєктивної та неупередженої оцінки) проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Згідно ч.3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Водночас, враховуючи принципи публічних закупівель та з метою забезпечення максимальної прозорості у здійснені закупівлі товару, замовником здійснено розгляд звернення учасника пропозиція якого не була розглянута.
Так, учасником ПП "Тінік-Оіл" (надалі - Учасник) було завантажено на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель та авторизованих майданчиках всі документи, що вимагались тендерною документацію Замовника.
Зокрема у відповідності до вимог п. 4 додатку 2 до тендерної документації Учасником було надано відповідний договір оренди № ВНГ-03/12/18 від 03 грудня 2018 року.
Протоколом № 16 від 04 грудня 2019 року Учасника визначено переможцем процедур закупівлі та розміщено відповідне повідомлення про намір укласти договір.
Згідно абз. 1 ст. 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Частиною 2 ст. 17 Закону, замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
На виконання цього пункту наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 року за № 37/11 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05 лютого 2018 р. за № 139/31591 затверджено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (надалі – Порядок).
Пунктом 2. та п. 5 Порядку, передбачено, що інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні виключно в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до законодавства з питань захисту інформації. Електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі. На запит накладається технологічний сертифікат державного підприємства "ПРОЗОРРО".
Крім цього, у відповідності до роз’яснень наданих Міністерством економічного розгляду та торгівлі України № 3304-04-1983-06 від 17.01.2019 року, «щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» доступ до інформації про наявність або відсутність заборгованості в учасника знаходиться у вільному доступі в режимі реального часу за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner.
Також, на виконання вимог тендерної документації та вимог Закону Учасником завантажено оригінал довідки з територіального відділення державної податкової служби України про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету за Вих. № 4929/10/02-32-50 від 04.12.2019 року.
Означене узгоджується з усталеною практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель.
Таким чином, учасником - ПП "Тінік-Оіл" виконано всі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовника, тому з урахуванням викладеного подана вимога не підлягає до задоволення.
Скарги до процедури
Дата подання: 14 грудня 2019 18:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-13-000003 ● 5d2780cf21cc41f7840aadbf7884155b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2019 10:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.12.2019 №70
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.12.2019 №70
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-11-12-002287-b 12.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-19 11:13:00
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
НАКАЗ
19.12.2019 Вінниця № 72
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-11-12-002287-b.b2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-12-002287-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 12 листопада 2019 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 13 грудня 2019 року №70 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Тінік-Оіл" |
2 542 500,00
UAH з ПДВ
|
2 542 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АДІС" |
2 870 000,00
UAH з ПДВ
|
2 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" |
2 949 000,00
UAH з ПДВ
|
2 949 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" |
3 141 000,00
UAH з ПДВ
|
3 138 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
3 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
3 473 750,00
UAH з ПДВ
|
3 473 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Тінік-Оіл" #37836304 |
Рішення скасоване |
2 542 500,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 16:12
|
ПП "АДІС" #31576283 |
Очікує рішення |
2 870 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 16:34
|
Приватне підприємство "Тінік-Оіл" #37836304 |
Відхилено |
2 542 500,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 16:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 15 січня 2020 11:03 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги на закупівлю Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин) 09130000-9 за ДК 021:2015 оголошеної 12.11.2019 року, на підставі п.3 ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг». |
15 січня 2020 11:03
|
Протокол |