Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Акумуляторні батареї для трасошукача RD 8100
Очікувана вартість
28 425,00 UAH
UA-2019-11-12-002280-b ● 1b928eac04814287b7610c25c3d9d5c0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Сичевська Марія Петрівна 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 12:32 |
Очікувана вартість: | 28 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 426,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Акумуляторні батареї для трасошукача RD 8100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, місто Київ, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 11:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 11:33 |
Зміни ТД учасникам.docx | |
26 листопада 2019 11:32 |
ТД зміни у вигляді закреслених даних.docx | |
26 листопада 2019 11:32 |
ТД зміни.docx |
26 листопада 2019 11:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 листопада 2019 11:33 |
Зміни ТД учасникам.docx
|
||||||
26 листопада 2019 11:32 |
ТД зміни у вигляді закреслених даних.docx
|
||||||
26 листопада 2019 11:32 |
ТД зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Якщо запропонований товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись.
- Тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції підписану інформацію про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі.
- Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
- Тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції підписану інформацію про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі.
- Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ" #43006207 |
Очікує рішення |
28 404,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 14:37
|
ТОВ "БЛЕНД ГРУП" #38906047 |
Відхилено |
20 500,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 14:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 грудня 2019 15:56 |
Коментар щодо відміни: | Керуючись абзацом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів |
Документи:
10 грудня 2019 15:51
|
ПРОТОКОЛ відміна.pdf |