Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А4
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-11-12-002226-b ● 100d318e3f954d388e6f1385b5e845ee
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вознесенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056569 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, площа Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Максим Садовнік +380507226119 max.voznesensk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 14:26 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 14:26 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,17% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Шановні учасники аукціону! Виконавчий комітет Вознесенської міської ради являється не прибутковою бюджетною організацією і працює без ПДВ. Зверніть увагу на те, що ціна закупівлі вказана з ПДВ. Тому якщо Ви являєтесь платником ПДВ то сума закупівлі (25 000 грн.) має включати в себе ПДВ, і не може бути більшою за 25 000 грн. Також до закупівлі прикріплено документацію з обов'язковими умовами закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачка
Папір А-4 - 500 акушів в пачці, клас С+ , 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56500, Україна, Миколаївська область, м.Вознесенськ, пл.Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2019
—
27 листопада 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 15:02 |
Документація папір 12.11.2019.doc |
12 листопада 2019 15:02 |
Документація папір 12.11.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 13 листопада 2019 09:02
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:42
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуемо за пораду. При наступній закупці паперу ми врахуемо ваші зауваження.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
21 870,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 11:56
|
Договір 21870,00.pdf | укладений |
10 грудня 2019 11:53
|