Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби (Лот 1 - Дезінфекційні засоби для обробки інструментів, Лот 2 - Дезінфекційні засоби для обробки поверхонь)
Очікувана вартість
77 200,00 UAH
UA-2019-11-12-002121-b ● e9e865fb6c64479fa62bd67dc36e9d26
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 02010793 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69 |
Контактна особа: |
Шевага Олена Олександрівна +380678000900 vrector_ms@meduniv.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 77 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Тендерна документація
12 листопада 2019 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 14:17 |
Тендерна документація.doc | |
12 листопада 2019 14:17 |
ДОДАТОК №5.doc | |
12 листопада 2019 14:17 |
ДОДАТОК №4.doc | |
12 листопада 2019 14:17 |
ДОДАТОК №6.doc | |
12 листопада 2019 14:17 |
ДОДАТОК №2.doc | |
12 листопада 2019 14:17 |
ДОДАТОК №3.doc | |
12 листопада 2019 14:17 |
ДОДАТОК № 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-12-002121-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ЯЦУНДА АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3352102556
Дата подання: 14 листопада 2019 09:37
Вимога внести зміни
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення публічних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Цей факт можна також трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів: «Фамідез Форте», «Фамідез», «Фамідез Комбі нью». Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим. Тому, вимагаємо дотримуватись вимог законодавства та обґрунтувати необхідність саме цих засобів. Застерігаємо, що обґрунтування потрібне саме від Замовника а не від того хто вам його надасть і з ким ви вже домовились про перемогу. Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника. Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах. А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби є ТОВ «ДЕЗОМАРК». Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів. Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом України "Про публічні закупівлі». Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги. 2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2019 16:19
1. На виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою уникнення дискримінації учасників закупівлі, Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що закріплені у додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю товару згідно ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби (Лот 1 - Дезінфекційні засоби для обробки інструментів, Лот 2 - Дезінфекційні засоби для обробки поверхонь)) містять посилання «або еквівалент». Таким чином, Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
2. Наголошуємо, що в Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі не має конкретного хімічного складу дезінфекційних засобів, а вказано лише фармакологічні групи, а також не має посилань на конкретне фасування дезінфекційних засобів.
А твердження «Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.» не відповідає дійсності, оскільки ми не вказуємо діючі речовини конкретного хімічного складу у медико-технічній документації, а лише зазначаємо діючі речовини дезінфекційних засобів за хіміко-фармацевтичними групами :
• альдегіди (глутаровий альдегід, формальдегід);
• похідні амінів (додецилдипропілентриамін);
• похідні гуанідинів (пропілендіамінбігуанідину діацетат);
• четвертинна амонієва сіль (алкілдиметилбензиламонію хлорид, дидецилдиметиламонію хлорид);
• Спирти (етиловий, ізопропіловий).
Таким чином, це дає можливість учасникам подавати еквіваленти дезінфекційних засобів даної закупівлі та забезпечує вільну конкуренцію серед усіх учасників тендеру.
У тендерній документації зазначено фасування до 10000 мл, без вказання конкретного літражу. Дане фасування дозволяє учасникам пропонувати дезінфекційні засоби в будь якому фасуванні.
Тому вважаємо, що Ваша вимога, щодо виключення з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування дезінфекційних засобів вже є задоволена, оскільки дані пункти (конкретних хімічний склад і конкретне фасування) не були включені у медико-технічні вимоги і відповідно вимагати від нас виконання змін до тендерної документації є не доречним та не правильним. Рекомендуємо Вам більш уважніше та детальніше вивчати тендерну документацію.
Зауважимо, що жодним наказом МОЗ не встановлені вимоги, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, Замовник самостійно встановлює вимоги щодо дезінфікуючого засобу, виходячи з власних потреб. Замовником у медико-технічних вимогах тендерної документації чітко прописані характеристики дезінфекційних засобів, а також прописано еквіваленти дезінфекційних засобів, які відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації, щоб не звузити коло потенційних учасників та не допустити порушення принципів здійснення закупівель, в тому числі дискримінації учасників. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
3. Окремо зауважимо, що у Вашій скарзі міститься неправдива інформація, яка принижує ділову репутацію замовника, а також неправдиві звинувачення у вчиненні кримінального правопорушення та погроза звернення до правоохоронних органів. У зв’язку з цим наголошуємо, що завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину є кримінально карним діянням, відповідальність за яке передбачена статтею 383 Кримінального кодексу України.
2. Наголошуємо, що в Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі не має конкретного хімічного складу дезінфекційних засобів, а вказано лише фармакологічні групи, а також не має посилань на конкретне фасування дезінфекційних засобів.
А твердження «Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.» не відповідає дійсності, оскільки ми не вказуємо діючі речовини конкретного хімічного складу у медико-технічній документації, а лише зазначаємо діючі речовини дезінфекційних засобів за хіміко-фармацевтичними групами :
• альдегіди (глутаровий альдегід, формальдегід);
• похідні амінів (додецилдипропілентриамін);
• похідні гуанідинів (пропілендіамінбігуанідину діацетат);
• четвертинна амонієва сіль (алкілдиметилбензиламонію хлорид, дидецилдиметиламонію хлорид);
• Спирти (етиловий, ізопропіловий).
Таким чином, це дає можливість учасникам подавати еквіваленти дезінфекційних засобів даної закупівлі та забезпечує вільну конкуренцію серед усіх учасників тендеру.
У тендерній документації зазначено фасування до 10000 мл, без вказання конкретного літражу. Дане фасування дозволяє учасникам пропонувати дезінфекційні засоби в будь якому фасуванні.
Тому вважаємо, що Ваша вимога, щодо виключення з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування дезінфекційних засобів вже є задоволена, оскільки дані пункти (конкретних хімічний склад і конкретне фасування) не були включені у медико-технічні вимоги і відповідно вимагати від нас виконання змін до тендерної документації є не доречним та не правильним. Рекомендуємо Вам більш уважніше та детальніше вивчати тендерну документацію.
Зауважимо, що жодним наказом МОЗ не встановлені вимоги, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, Замовник самостійно встановлює вимоги щодо дезінфікуючого засобу, виходячи з власних потреб. Замовником у медико-технічних вимогах тендерної документації чітко прописані характеристики дезінфекційних засобів, а також прописано еквіваленти дезінфекційних засобів, які відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації, щоб не звузити коло потенційних учасників та не допустити порушення принципів здійснення закупівель, в тому числі дискримінації учасників. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
3. Окремо зауважимо, що у Вашій скарзі міститься неправдива інформація, яка принижує ділову репутацію замовника, а також неправдиві звинувачення у вчиненні кримінального правопорушення та погроза звернення до правоохоронних органів. У зв’язку з цим наголошуємо, що завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину є кримінально карним діянням, відповідальність за яке передбачена статтею 383 Кримінального кодексу України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-12-002121-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ЯЦУНДА АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3352102556
Дата подання: 14 листопада 2019 09:38
Дата подання: 14 листопада 2019 09:38
Вимога внести зміни
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення публічних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Цей факт можна також трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів: «Фамідез Форте», «Фамідез», «Фамідез Комбі нью». Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим. Тому, вимагаємо дотримуватись вимог законодавства та обґрунтувати необхідність саме цих засобів. Застерігаємо, що обґрунтування потрібне саме від Замовника а не від того хто вам його надасть і з ким ви вже домовились про перемогу. Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника. Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах. А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби є ТОВ «ДЕЗОМАРК». Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів. Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом України "Про публічні закупівлі». Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги. 2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 18.11.2019 № 16821.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 10:58
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Дезінфекційні засоби для обробки інструментів |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 56 700,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 283,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
130 л
Лот 1 - Дезінфекційні засоби для обробки інструментів
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79010, Україна, Львівська обл., Львів, Пекарська, 69
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
56 454,00
UAH з ПДВ
|
49 267,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович |
56 096,00
UAH з ПДВ
|
49 266,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СаноМарк" |
56 640,00
UAH з ПДВ
|
56 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович #3104421577 |
Відхилено |
49 266,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 15:11
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Переможець |
49 267,20
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 15:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 грудня 2019 15:47 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
20 грудня 2019 15:46
|
Протокол відміни.pdf |