Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04589998 |
Вебсайт: | http://internat-myc-wk.at.ua |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Курортна, 14-А |
Контактна особа: |
Марина Зотікова +380954774346 shkolainternat7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 14:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 14:23 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 14:45 |
Очікувана вартість: | 551 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 13:51 |
ДОДАТОК 6.docx | |
12 листопада 2019 13:51 |
ТД .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Миколаївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради
Яковенко Н.О.
11.12.2019 року тендерним комітетом було прийнято рішення відповідно до протоколу №1 від 11.12.2019 року щодо відхилення нашої пропозиції на закупівлю
UA-2019-11-12-001926-b «Зернові культури та картопля».
Відповідно до даного протоколу було вирішено дискваліфікувати нашу пропозицію у зв’язку із тим, що, Учасником не було надано копію акту, складеного за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин на потужність - транспортування.
Однак, згідно вимог тендерної документації Замовник чітко не визначив критерії щодо надання акту складеного за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин на потужність - транспортні засоби, а саме відповідно до вимог тендерної документації Учасник, який не є виробником, повинен надати:
- копію акту, складеного за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого не раніше, ніж за 6 місяців до дати подання тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, Учасником у складі тендерної пропозиції було надано копію акту складеного за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин від 11 жовтня 2019 року на складське приміщення, розташоване за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Телевізійна 2а
Тож, Протокол засідання тендерного комітету №1 від 11.12.2019 року слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як Учасника з наступних підстав.
По-перше, Учасником було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю
По-друге, незаконні дії Замовника свідчить про дискримінацію та порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Нагадуємо, що перша мета ЗУ «Про публічні закупівлі» - це економія бюджетних коштів. Наша пропозиція є найбільш економічно вигідною.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол №1 від
11.12.2019 року щодо відхилення нашої пропозиції та прийняти нове рішення, яким, у разі достатньої кваліфікації, акцептувати нашу пропозицію та підписати з нами Договір на закупівлю або ж надати обґрунтовані пояснення щодо дискваліфікації Учасника.
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Вимогами додатку 2 до ТД встановлено необхідність надання копії рішення (витягу з наказу) про реєстрацію потужностей, або довідку у довільній формі про реєстрацію потуженостей, з указанням реєстраційного номера, з метою встановлення наявності реєстрації учасника в якості оператора ринку.Учасником було надано копію рішення про державну реєстрацію потужності від 19.09.2017, з визначеними видами діяльності:первинне виробництво,транспортування, зберігання, реалізація;інший вид діяльності:первинне виробництво, наповнення,пакування,відновлення та інші зміни стану об*єкта,зберігання, транспортування, реалізація.
Вимогами додатку 2 до ТД, з метою перевірки дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин,було встановлено надання копії відповідного акту перевірки дотримання вищевказаних вимог. Основною метою проведення процедури закупівлі є отримання Замовником та, як слідство, постачання (транспортування) предмета закупівлі-картоплі до харчоблоку закладу освіти. Формою акту перевірки уповноваженими органами дотримання учасником вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, передбачено перевірку всіх зареєстрованих потужностей оператора ринку.У складі тендерної пропозиції учасником було надано довідку у довільній формі про дотримання вимог щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, та, для підтвердження цієї інформації-копію акту перевірки уповноваженим органом дотримання учасником вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. За результатами розгляду акту Замовником було встановлено, що Учасник дотримується вимог законодавства щодо потужності-зберігання.Інформація щодо дотриманняУчасником вимог законодавства щодо потужності-транспортування-відсутня. На підставі вищевикладеного, тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ФУД ПОСТАЧ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-13-000006 ● 64697d69c93a4dc195ecc5a1f417cb1d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2019 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.12.2019 № 239
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-12-001926-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-19 17:52:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Картопля)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо надання учасником копій документів, передбачених чинним законодавством, які засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції (посвідчення або декларація виробника про якість).
Учасник ФОП Таранчук Олександр Миколайович в тендерній пропозиції, на підтвердження цієї вимоги, надав копії експертних висновків, форма яких затверджена Наказом Департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України від 15.04.2002 № 16 «Про затвердження Положення про державну лабораторію ветеринарно-санітарної експертизи на ринку».
Пропонуємо пояснити, яким чином наданий учасником документ узгоджується з вимогами, встановленими Замовником в розділі ІІІ Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-23 17:10:25
Про надання пояснень
На Ваш запит про надання пояснень від 19.12.2019 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі UA-2019-11-12-001926-b за предметом «ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Картопля)» ФОП «Таранчук Олександр Миколайович», тендерний комітет МЗОСШІ № 7 повідомляє наступне:
На вимогу додатку 2 до тендерної документації учасник мав надати копії документів передбачених чинним законодавством, які засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції (посвідчення або декларація виробника про якість).Учасником було надано копії експертних висновків, форма яких затверджена Наказом Департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України від 15.04.2002 № 16 «Про затвердження Положення про державну лабораторію ветеринарно-санітарної експертизи на ринку».
Відповідно до п. 3.11 Положення про державну лабораторію ветеринарно-санітарної експертизи на ринку, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України та Державного департаменту ветеринарної медицини № 16 від 15.04.2002, обов’язком спеціалістів лабораторії є видача експертних висновків установленої форми, які свідчать про якість та безпеку кожної партії продукції тваринного та рослинного походження.
Згідно ст. 1 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», державна ветеринарно-санітарна експертиза - комплекс необхідних лабораторних та спеціальних досліджень, які проводяться спеціалістами ветеринарної медицини державних установ ветеринарної медицини, стосовно визначення безпечності та якості харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, подальшої переробки або іншого використання, аналізу виробничої технології та технологічного обладнання, яких повинен дотримуватися виробник і постачальник для забезпечення безпечності харчового продукту.
Відповідно до вимог ст. 21 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини", виробник, що видає декларацію виробника, повинен мати документальні докази дійсності його декларації. Такими документальними доказами визнаються, зокрема, протоколи вимірювань, досліджень, проведених акредитованою лабораторією, документи про впровадження на виробництві систем HACCP або аналогічних систем забезпечення безпечності та якості вироблених товарів, експлуатаційні дозволи і документи про результати державного контролю та державного нагляду санітарної та/або ветеринарної служби відповідно.
Експертний висновок, форму якого затверджено форма яких затверджена Наказом Департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України від 15.04.2002 № 16 «Про затвердження Положення про державну лабораторію ветеринарно-санітарної експертизи на ринку» є одним із документів, що підтверджують дійсність декларації виробника.
На підставі вищевикладеного, тендерним комітетом було прийнято рішення прийняти документи, надані учасником ФОП «Таранчук Олександр Миколайович» як такі, що підтверджують якість та безпеку запропонованої продукції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до зобовязання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, тендерний комітет МЗОСШІ № 7 повідомляє про розірвання договору № 175 від 28.12.2019 р.
2020-01-15 17:05:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник не надав відповідь в строк не пізніше п'яти днів з дня надходження звернення учасника)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник не надав відповідь в строк не пізніше п'яти днів з дня надходження звернення учасника) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-01-16 09:15:54
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА |
305 637,00
UAH з ПДВ
|
305 637,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
413 437,50
UAH з ПДВ
|
407 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТАРАНЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
444 062,50
UAH з ПДВ
|
409 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
486 937,50
UAH з ПДВ
|
486 937,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОРТ-СЕРВІС" |
551 250,00
UAH з ПДВ
|
551 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА #2559319240 |
Відхилено |
305 637,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 16:59
|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Відхилено |
407 500,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 15:56
|
ФОП "ТАРАНЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2941902911 |
Переможець |
409 999,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 17:02
|
Додаткова угода_0001.pdf | укладений |
15 січня 2020 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:29
|
Договір.pdf | укладений |
02 січня 2020 15:28
|