Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-11-12-001909-b ● 34d2ba6b0ec2414fa49ca05d52311dff
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199401 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10 |
Контактна особа: |
Небога Олена Анатоліївна +380442059839 kdcekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 13:53 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 13:53 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 12:14 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 од
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Крамського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 13:49 |
компобладнання (2).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 12 листопада 2019 21:13
Дата відповіді: 13 листопада 2019 09:51
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Все вказано в тендерній документації
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:30
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Так, допускаємо із відповідними технічними характеристиками, встановленими в тендерній документації (не гірше).
- Зазначена вимога передбачена Додатком №3 (п.1.1 вимагається надання розгорнутої специфікації із зазначенням характеристик запропонованого товару) та Додатком 34 документації (в специфікації зазначена вимога найменування товару із зазначенням виробника та моделі).
-Ціна без урахування ПДВ розглядається як остаточна.
- Зазначена вимога передбачена Додатком №3 (п.1.1 вимагається надання розгорнутої специфікації із зазначенням характеристик запропонованого товару) та Додатком 34 документації (в специфікації зазначена вимога найменування товару із зазначенням виробника та моделі).
-Ціна без урахування ПДВ розглядається як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-12-001909-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 13 листопада 2019 15:33
Умови
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить наступне твердження: «Установка товару за наступними адресами із подальшим встановленням ліцензійного програного забезпечення».
Оскільки саме в даній закупівлі Замовником не передбачена закупівля програмного забезпечення (далі ПЗ), то зазначена вимога щодо проведення встановлення ПЗ, саме в даному випадку не входить до обов’язків компаній, що згідно цієї закупівлі мають запропонувати та здійснити поставку товару без ПЗ.
Предметом закупівлі є комп’ютерне обладнання без ПЗ. Окреме встановлення програмного забезпечення є окремим вид послуг і за наданням послуг подібного характеру Замовник може звернутися до відповідних спеціалістів безпосередньо по місцю свого розташування після отримання обладнання за результатами цієї закупівлі, проводити закупівлю товару зі встановленим ПЗ або закупівлю окремої послуги по встановленню ПЗ.
Некоректне складання Замовником тендерної документації унеможливлює участь у закупівлі потенційних учасників, оскільки в цій закупівлі учасники не є постачальниками ПЗ, тож не можуть брати на себе відповідальність за ліцензійність та легальність походження продукції, яку Замовник планує надати для встановлення.
Звертаємося до Замовника з проханням переглянути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація містить наступне твердження: «Установка товару за наступними адресами із подальшим встановленням ліцензійного програного забезпечення».
Оскільки саме в даній закупівлі Замовником не передбачена закупівля програмного забезпечення (далі ПЗ), то зазначена вимога щодо проведення встановлення ПЗ, саме в даному випадку не входить до обов’язків компаній, що згідно цієї закупівлі мають запропонувати та здійснити поставку товару без ПЗ.
Предметом закупівлі є комп’ютерне обладнання без ПЗ. Окреме встановлення програмного забезпечення є окремим вид послуг і за наданням послуг подібного характеру Замовник може звернутися до відповідних спеціалістів безпосередньо по місцю свого розташування після отримання обладнання за результатами цієї закупівлі, проводити закупівлю товару зі встановленим ПЗ або закупівлю окремої послуги по встановленню ПЗ.
Некоректне складання Замовником тендерної документації унеможливлює участь у закупівлі потенційних учасників, оскільки в цій закупівлі учасники не є постачальниками ПЗ, тож не можуть брати на себе відповідальність за ліцензійність та легальність походження продукції, яку Замовник планує надати для встановлення.
Звертаємося до Замовника з проханням переглянути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2019 13:30
Закупівля ліцензійного програмного забезпечення проводиться Замовником окремо з встановленими вимогами щодо підтвердження ліцензійності та легальності походження такої продукції. Під час установки комп’ютерного обладнання постачальнику буде передане ПЗ з усіма підтверджуючими документами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
219 892,96
UAH з ПДВ
|
219 892,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
312 324,00
UAH з ПДВ
|
312 324,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Лисий Ігор Володимирович |
497 998,00
UAH з ПДВ
|
497 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАВ'ЯЛОВ ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" |
499 800,00
UAH з ПДВ
|
499 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
219 892,96
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 11:35
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
21 грудня 2019 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 11:08
|
Договір | укладений |
21 грудня 2019 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |