Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
3 315,56 UAH
UA-2019-11-12-001663-b 395f809a0f0d4847ba1bde74149f5697
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олександрівна Старина

+380962166715
+380666220158
nrc12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 12" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20199239
Місцезнаходження: 49021, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Саранська, 6
Контактна особа: Ірина Олександрівна Старина
+380962166715,+380666220158
nrc12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:50
Очікувана вартість: 3 315,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 упаковка
Маркер .Набір текстмаркерів для виділення тексту на будь якому типі бумаги.Чорнила на водній основі не токсичні,добре пишуть на папері,не вигорають,не розмазуються,не проявляються при ксерокопіюванні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул.Саранська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Маркер перманентний чорний.Перманентний маркер з конічним вузлом.Підходить для всіх видів поверхонь.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул.Саранська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Маркер перманентний синій .Перманентний маркер з конічним пишучім вузлом.Підходить для всіх видів поверхонь.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул.Саранська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штука
Кулькові ручки сині .Шарикова ручка.Чорнила на масляній основі,прозорий шестигранний корпус з резиновим грипом для комфортного письма.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул.Саранська ,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Коректор.Суспензія не містить згустків і грудочок,рівним шаром лягає на папір і не дає осаду,що не жовтіє і не сіріє,навіть через тривалий час.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул.Саранська ,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Степлер.Металевий корпус з пластиковими вставками,режими закритого,прямого і відкритого зшивання,механізм захисту від заклинювання скоб,відкривається на 180 °С для зручної запрвки скобами.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул.Саранська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 упаковка
Стікери.Паперові 400 аркушів .Сильно клеючий шар,не залишає слідів на поверхні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул.Саранська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Ручка гелева,чорна-10 шт. синя -10 шт.червона-10 шт.Прогумований корпус.Вузол 0,5 мм.Довжина стержня 131 мм. Довжина писання 600 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул.Саранська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Файли А4.Поверхня :глянець.Товщина:40 мкм.Розмір:235*310 мм.Бічна перфорація підходить для різних типів швидкозшивачів.В упаковці міститься 100 файлів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул.Саранська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 упаковка
Папір А4.Офісний папір А4 для принтера,ксерокса.Формат А;(210*297 мм.,біла,щільність 80 г/м.кв.500 аркушів в упаковці.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул.Саранська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:13
Зразок договору канцтовари doc.doc
12 листопада 2019 12:59
інформація на закупку канцелярія для бухгалтерії .doc
12 листопада 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:13
Зразок договору канцтовари doc.doc
12 листопада 2019 12:59
Зразок договору канцтовари doc.doc
12 листопада 2019 12:59
інформація на закупку канцелярія для бухгалтерії .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:33
Дата відповіді: 13 листопада 2019 12:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаються аналоги чи еквіваленти, в закупівлі не вказано жодних виробників,чи постачальників конкретно.До закупівлі допускаються всі учасники.Система автоматично визначає переможця закупівлі з найменшою пропозицією.В закупівлі вказано,що всі ціни розраховані з ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 2 555,00
UAH з ПДВ
2 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 3 315,18
UAH з ПДВ
3 315,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 14:44
Електронний підпис
20 листопада 2019 14:41
ЦП і тех.вимоги.pdf
20 листопада 2019 14:41
Паспорт і код згідно.pdf
20 листопада 2019 14:41
Лист -згода з.pdf
20 листопада 2019 14:41
Інформація про учасника.pdf
20 листопада 2019 14:41
згода з умовами договору.pdf
20 листопада 2019 14:41
Довідка на підписання.pdf
20 листопада 2019 14:41
Довідка ліцензіі.jpeg
20 листопада 2019 14:41
Довідка захист довкілля.pdf
20 листопада 2019 14:41
Довідка з банку.pdf
20 листопада 2019 14:41
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 12:12
Установчі документи.pdf
18 листопада 2019 12:12
Інформація про учасника.pdf
18 листопада 2019 12:12
ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
Переможець 2 555,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 10:08

Документи

22 листопада 2019 10:08
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:05
протокол 52 на 2019 рік . .doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
2 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 10:08
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:05
протокол 52 на 2019 рік . .doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 12:39
Канцелярія.pdf укладений
26 листопада 2019 12:37