Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Очікувана вартість
911 049,60 UAH
UA-2019-11-12-001533-b 99a9edfbf6264403ad8ccd69d1e47deb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старовойт Валентина

380980266706 pokalivzzso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Опорний заклад освіти "Покалівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів" Овруцької міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 06670730
Місцезнаходження: 11132, Україна , Житомирська обл., Овруцький район с. Покалів, вул. Шляхова, 28
Контактна особа: Старовойт Валентина
380980266706
pokalivzzso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 15:03
Очікувана вартість: 911 049,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 555,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32336 послуга
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів загальної середньої освіти згідно додатку 5 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 15 календарних днів з дня надання акта з урахуванням вимог даного Договору. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 12:40
ТД ПОСЛУГ ХАРЧУВ 2020 вірно.doc
12 листопада 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 12:40
ТД ПОСЛУГ ХАРЧУВ 2020 вірно.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 882 274,00
UAH
882 274,00
UAH
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 903 216,72
UAH
903 216,72
UAH
Документи
ОЛЕВСЬКИЙ КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ 910 189,60
UAH
910 189,60
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 09:33
Електронний підпис
27 листопада 2019 19:20
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:44
Тендер Покалів.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 09:38
15.1.Сертифікат.pdf
28 листопада 2019 09:38
13.2 Акти Дог.2019.PDF
28 листопада 2019 09:38
13.1. Дог.№2019.PDF
28 листопада 2019 09:38
11.8 Накладні Рівне посуд.pdf
28 листопада 2019 09:38
11.7 Накладна Мелітополь.pdf
28 листопада 2019 09:38
11.6 Договір Чекан.pdf
28 листопада 2019 09:38
11.5 Накладна на ноутбуки.pdf
28 листопада 2019 09:38
11.3 Принтери Сталь-трейд.pdf
28 листопада 2019 09:38
11.1.Договір оренди офісу.pdf
28 листопада 2019 09:38
9.2. Наказ на директора.pdf
28 листопада 2019 09:38
19. Меню.pdf
28 листопада 2019 09:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:53
Файл 3.pdf
27 листопада 2019 16:53
Файл 2.pdf
27 листопада 2019 16:53
Файл 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ОЛЕВСЬКИЙ КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
Переможець 882 274,00
UAH
06 грудня 2019 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
882 274,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 12:05
Untitled.FR12д.у.10 від 12.02.2021р.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:05
Untitled.FR12ду.№9 від22.01.2021.pdf зміни до договору
22 січня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 17:00
Untitled.FR12 д.уг.8 31.12.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:28
Untitled.FR12д.у.№7.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 14:09
Untitled.FR12д.у.30.11.2020.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 09:26
д.у.№5 від 21.10.2020.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 09:25
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 09:32
дог.28.09.2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 09:30
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 11:58
Untitled дог.23.09.2020.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 12:30
Додат угода 02.03.2020р скан.jpeg зміни до договору
03 березня 2020 12:26
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 15:07
Дод.уг.22.01.2020 р Кравчук.pdf зміни до договору
22 січня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:59
Сканув. договір Кравчук.pdf укладений
27 грудня 2019 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з наявними призначеннями в сумі 502691 грн 00 коп уклали цю Додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода) про наступне: Сторони домовились внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 882274грн. 00 коп. ( Вісімсот вісімдесят дві тисячі двісті сімдесят чотири грн 00 коп. ) без урахування ПДВ, в точу числі наявні кошторисні призначення 502691 грн 00 коп, з них лютий - 60000грн00 коп , березень 75000грн00коп,квітень -80000грн 00 коп,травень-85000 грн 00 коп, серпень-77000 грн ,вересень-78000грн 00 коп, жовтень -47691 грн 00 коп».
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку з наявними кошторисними призначеннями 502691 грн.. та створення рівних умов і єдиної системи харчування для закладів загальної середньої освіти Овруцької міської ОТГ відповідно рішення 41 сесії VII скликання Овруцької міської ради від 27.02.2020 № 2027 «Про внесення змін до рішень 33 сесії VII скликання Овруцької міської ради від 25.09.2019 № 627 та 35 сесії VII скликання Овруцької міської ради від 19.11.2019 № 1723», уклали цю додаткову угоду №2 (далі – додаткова угода)до договору №37 від 26.12.2019 року про таке : 1. Сторони домовились внести зміни в п.3.1. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить 636927 грн. 00 коп. (Шістьсот тридцять шість тисяч дев’ятьсот двадцять сімгрн. 00 коп) без ПДВ, в тому числі лютий – листопад 2020 року - 502691 грн 00 коп (п’ятсот дві тисячі шістсот дев’яносто одна грн..00 коп) без ПДВ - наявні кошторисні призначення , грудень 2020 року - 134236 грн.00 коп.( сто тридцять чотири тисячі двісті тридцять шість грн..00 коп.) без ПДВ.. 2.Сторони домовились внести зміни в п.3.2. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції: «П.3.2. Вартість одного діто - дня у розрізі вікових категорій становить для дітей: віком від 6 до 10 років – 20,00 грн. ; віком від 10 до 14 років – 20,00грн. ; віком від 14 до 18 років – 22,00грн.»
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на 42478,50грн. відповідно п.1.3 та п.6.2.3 даного договору уклали цю Додаткову угоду №3 (далі – Додаткова угода) про наступне: 1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) Кількість послуг : 21194 дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років – 8329 дітоднів; віком від 10 до 14 років – 8394 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 4471 дітоднів». Сторони домовились внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 460212грн. 50 коп. ( Чотириста шістьдесят тисяч двісті двенадцять грн 50 коп. ) без урахування ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно рішення тридцять дев’ятої сесії VІІ скликання від 23 січня 2020 року №1944 «Про прийняття Слобідської філії «Загальноосвітня школа І ступеня» ОНЗ «Нововелідницька ЗОШ І-ІІІ ступенів» Овруцького району Житомирської області у комунальну власність Овруцької міської ОТГ» та в зв’язку із зміною місця надання послуг учню, уклали цю Додаткову угоду №4 (далі – Додаткова угода) про наступне: 1.Сторони домовились внести зміни в п.5.2 Договору та викласти його в наступній редакції: « 5.2. Місце надання послуг : (повна назва і адреса): за адресою закладів загальної середньої освіти згідно додатку 5 до тендерної документації, а саме: № п/п Повна назва Адреса 1 2 3 1 Опорний заклад освіти «Покалівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області 11132, Житомирська область, Овруцький район с. Покалів, вул. Шляхова, 28 2 Хлуплянська філія опорного закладу освіти «Покалівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області 11120, Житомирська область, Овруцький район с. Хлупляни, вул. Шкільна, 3 3 Слобідська філія опорного закладу освіти «Покалівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області 11121, Житомирська область, Овруцький район, с.Слобода, вул.. Слобідська , буд.24
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на 83662,00грн. відповідно п.1.3 та п.6.2.3 даного договору уклали цю Додаткову угоду №3 (далі – Додаткова угода) про наступне: 1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) Кількість послуг : 17092 дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років – 6685 дітоднів; віком від 10 до 14 років – 6750 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 3657 дітоднів». Сторони домовились внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 376550грн. 50 коп. ( Триста сімдесят шість тисяч п’ятсот п’ятдесят грн 50 коп. ) без урахування ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на 6200,00грн. відповідно п.1.3 та п.6.2.3 даного договору уклали цю Додаткову угоду №3 (далі – Додаткова угода) про наступне: 1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) Кількість послуг : 16792дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років – 6585 дітоднів; віком від 10 до 14 років – 6650 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 3557 дітоднів». Сторони домовились внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 370350грн. 50 коп. ( Триста сімдесят тисяч триста п’ятдесят грн 50 коп. ) без урахування ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на 34810,00грн. уклали цю Додаткову угоду №7 (далі – Додаткова угода) про наступне: 1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) Кількість послуг : 15083дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років –5889 дітоднів; віком від 10 до 14 років – 5949 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 3245 дітоднів». 2.Сторони домовились внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 335540грн. 50 коп. ( Триста тридцять п’ять тисяч п’ятьсот сорок грн 50 коп. ) без урахування ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.10.1 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року), уклали цю додаткову угоду № 8 (далі - додаткова угода) до договору № 37 від 26 грудня 2019 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року. 2. Додаткова угода № 8 від 31.12.2020 року є невідємною частиною договору № 37 від 26.12.2019 р. та набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін та діє до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.10.1 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року),у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року , в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі , якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та в зв’язку з наявністю кошторисних призначень в сумі 67106,00 грн уклали цю додаткову угоду № 9 (далі - додаткова угода) до договору № 37 від 26 грудня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на 34158,00 грн уклали цю додаткову угоду № 10 (далі - додаткова угода) до договору № 37 від 26 грудня 2019 року (далі - договір) про наступне: 1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 розділу І «Предмет договору» Договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) Кількість послуг : 16696 дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років –6491 дітоднів; віком від 10 до 14 років – 6616 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 3589 дітоднів». З них 2020 рік Кількість послуг : 15083дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років –5889 дітоднів; віком від 10 до 14 років – 5949 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 3245 дітоднів» З них 2021 рік Кількість послуг : 1613дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років –602 дітоднів; віком від 10 до 14 років – 667 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 344 дітоднів». 2.Сторони домовились внести зміни в п.3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 368488грн 50 коп (Триста шістьдесят вісім тисяч чотириста вісімдесят вісім грн 50 коп) з них 2020 рік335540грн. 50 коп. ( Триста тридцять п’ять тисяч п’ятьсот сорок грн 50 коп. ), січень – лютий 2021 року -32948грн 00 коп (Тридцять дві тисячі дев’ятьсот сорок вісім грн. 00 коп) без урахування ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 368 488,50
UAH