Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмна продукція типу Omilia NLU з установленням та налаштуванням, у складі: програмної продукції DiaManT® Base License - High availability; програмної продукції DiaManT® Xpert Pack - High Availability; програмної продукції deepASR® - High availability та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU
Очікувана вартість
2 532 320,00 UAH
UA-2019-11-12-001416-b 0ca4192471f243cd9c67b9f5a5c8c9d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Йосипович Замаховський

+380442878181 zamahovskiy@ukc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Урядовий контактний центр
Код ЄДРПОУ: 36521731
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10
Контактна особа: Дмитро Йосипович Замаховський
+380442878181
zamahovskiy@ukc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 13:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 12:17
Очікувана вартість: 2 532 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48510000-6: Пакети комунікаційного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Програмна продукція типу Omilia NLU з установленням та налаштуванням, у складі: програмної продукції DiaManT® Base License - High availability; програмної продукції DiaManT® Xpert Pack - High Availability; програмної продукції deepASR® - High availability та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник залишає за собою право здійснити попередню оплату Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 12:12
Додаток 4 Кваліфікаціині критерії Омилия 2.pdf
12 листопада 2019 12:12
Тенд. документація Омилия 2.pdf
12 листопада 2019 12:12
Додаток 2 ТВ до ТД Омилия 2.pdf
12 листопада 2019 12:12
Додаток 1 Тендерна пропозиція Омилия 2.pdf
12 листопада 2019 12:12
Додаток 3 Договор до ТД Омилия 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:37
Дата відповіді: 13 листопада 2019 12:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, ми допускаємо на торги аналоги і еквіваленти товару, якщо запропонований Вами товар не гірший за технічними і якісними характеристиками, що вказані в оголошенні. 2. В Додатку 2 до тендерної документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів на закупівлю: Програмна продукція типу Omilia NLU з установленням та налаштуванням, у складі: програмної продукції DiaManT® Base License - High availability; програмної продукції DiaManT® Xpert Pack - High Availability; програмної продукції deepASR® - High availability та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU в технічних характеристиках Замовник використав фразу «типу», що не зобов’язує учасників пропонувати тільки такий товар. Додаток 1 до Тендерної документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів на закупівлю: Програмна продукція типу Omilia NLU з установленням та налаштуванням, у складі: програмної продукції DiaManT® Base License - High availability; програмної продукції DiaManT® Xpert Pack - High Availability; програмної продукції deepASR® - High availability та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU Учасники заповнюють самостійно та обов'язково вказують конкретну торгову марку запропонованого ними товару, тому всі зацікавлені сторони зможуть пересвідчитись, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам Замовника. 3. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Зважаючи на це, Замовником не встановлено жодних обмежень стосовно участі фізичних осіб-підприємців в даній закупівлі. Згідно з пунктом 11 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є дорівнює або перевищує вартість, що встановлена в абзаці першому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» на етапі розгляду пропозицій учасників, ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни, незалежно від того чи є він платником ПДВ, чи ні та приймає рішення щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам, що визначені в оголошенні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА АЙТІ" 2 532 078,00
UAH з ПДВ
2 250 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 2 530 000,00
UAH з ПДВ
2 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 15:21
ДовЗаборг04122019.pdf
03 грудня 2019 16:11
МВД_Тендер2.pdf
29 листопада 2019 16:43
Final_form_v1.pdf
27 листопада 2019 11:12
Електронний підпис
27 листопада 2019 11:02
Тендерна пропозиція_Ціна.pdf
27 листопада 2019 11:02
Сертифікат_Міщенко.pdf
27 листопада 2019 11:02
Сертифікат_Бондарев_2.pdf
27 листопада 2019 11:02
Сертифікат_Бондарев_1.pdf
27 листопада 2019 11:02
Перевод_Сертифікат_Міщенко.pdf
27 листопада 2019 11:02
Статут_2019 Нов.pdf
27 листопада 2019 11:02
4.1. Протокол №6.pdf
27 листопада 2019 11:02
4.1. Наказ №45-к.pdf
27 листопада 2019 11:02
1Auth_letter_NovaIT.pdf
27 листопада 2019 11:02
Технічні вімоги.pdf
27 листопада 2019 11:02
Мет.технічна база.pdf
27 листопада 2019 11:02
Захист довкілля.pdf
27 листопада 2019 11:02
Закон 17.pdf
27 листопада 2019 11:02
Довідка про спеціалістів.pdf
27 листопада 2019 11:02
Господарська діяльність.pdf
27 листопада 2019 11:02
Анлогіний договір_1.pdf
27 листопада 2019 11:02
Аналогічні проекти.pdf
27 листопада 2019 11:02
Аналогічний договір_2.pdf
27 листопада 2019 11:02
Акт_аналогічній проект_1.pdf
27 листопада 2019 11:02
Акт_аналогічний проект_2.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 19:08
Електронний підпис
26 листопада 2019 19:07
7. Згода з проектом договору.pdf
26 листопада 2019 19:07
6. Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 19:07
4. Захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 19:07
2. Інформація за ст. 17.pdf
26 листопада 2019 19:07
1. Кваліфікаційні документи.pdf
26 листопада 2019 19:07
1. Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА АЙТІ"

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА АЙТІ"
#39939073
Переможець 2 250 600,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА АЙТІ"
#39939073
2 250 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:43
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 16:59
Дод угода 1 Нова Айті 16 12 19.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 17:34
Нова Айті Омілія 10.12.19.pdf укладений
10 грудня 2019 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06122019-СМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 250 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 110 000,00 UAH)