Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для чищення та миття посуду
Очікувана вартість
25 615,60 UAH
UA-2019-11-12-001351-b 964b6ec7607e44b38524cac6be198300
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Кузьмич

+380445863619 kuzmych@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Контактна особа: Марина Кузьмич
+380445863619
kuzmych@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 11:23
Очікувана вартість: 25 615,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 128,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 одиниця
Засоби для чищення та миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Шевченківський район, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар належної якості здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки Товару та підписання видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 12:02
Додаток 7.xlsx
12 листопада 2019 12:02
Додаток 6Б.xls
12 листопада 2019 12:02
Додаток 6А.xls
12 листопада 2019 12:02
Додаток 4 (Форма пропозиції).docx
12 листопада 2019 12:02
ДДЗ_Засоби для чищення та миття посуду.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:40
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Додаток 3 Документації допорогових закупівель (далі - Документація) містить вичерпну інформацію відносно предмету закупівлі, зокрема, його технічних, кількісних та якісних характеристик. Згідно з Додатком 4 Документації під час заповнення Таблиці 4.1 учасник-переможець обов’язково зазначає інформацію відносно товару, який планує постачати. Відносно можливості участі у закупівлі окремих категорій суб`єктів господарювання, повідомляємо, що Компанія суворо дотримується загальнодержавних принципів здійснення закупівель, серед яких, зокрема принцип недискримінації учасників. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а відтак учасником допорогової закупівлі, оголошеної Замовником, є будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. З метою забезпечення рівних умов під час розгляду подані до участі цінові пропозиції учасників (незалежно від податкового статусу) розглядатимуться Замовником як остаточні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОВЧИННИКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 18 737,45
UAH з ПДВ
17 468,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 18 742,80
UAH з ПДВ
17 469,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 22 980,00
UAH з ПДВ
22 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 23 510,40
UAH з ПДВ
23 510,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 12:02
пропозиція 075.pdf
21 листопада 2019 23:21
пропозиція 073.pdf
20 листопада 2019 14:57
документы1 а.zip

Публічні документи

19 листопада 2019 08:29
Електронний підпис
19 листопада 2019 08:27
Паспорт і код.pdf
19 листопада 2019 08:27
Лист щодо підпису.pdf
19 листопада 2019 08:27
Додаток 6А Опитувальник.pdf
19 листопада 2019 08:27
Додаток 4 Пропозиція.pdf
19 листопада 2019 08:27
Витяг з ПДВ.pdf
19 листопада 2019 08:27
Витяг з ЄДР.pdf
19 листопада 2019 08:27
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 14:30
Електронний підпис
20 листопада 2019 14:29
Паспорт.pdf
20 листопада 2019 14:29
ЕКО5282_Додаток 6Б.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 14:08
Електронний підпис
20 листопада 2019 14:06
ЦДЗІ договір+вн (о).pdf
20 листопада 2019 14:06
Технічні та якісні хар-ки.pdf
20 листопада 2019 14:06
Опитувальник Нафтогаз.pdf
20 листопада 2019 14:06
Істотні умови договору.pdf
20 листопада 2019 14:06
Довідка з банку 15.10.pdf
20 листопада 2019 14:06
Витяг ПДВ 11.07.19(о).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОВЧИННИКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОВЧИННИКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#2222417245
Переможець 17 468,99
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 10:42

Документи

29 листопада 2019 10:42
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:41
Протокол 93.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОВЧИННИКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#2222417245
17 468,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 10:42
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:41
Протокол 93.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:28
Договір від 11.12.2019 №30-12-19_Засоби для чищення та миття посуду.pdf укладений
11 грудня 2019 17:27