мережеве обладнання для КЗШ 36, КЗШ 62, КСШ 71
Очікувана вартість
75 820,00 UAH
UA-2019-11-12-001351-a a1e0ee6bf0ea4853a54cd0aab9d7137a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:39
Очікувана вартість: 75 820,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 379,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 шт
мережеве обладнання для КЗШ 36, КЗШ 62, КСШ 71
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 листопада 2019 12:18
Електронний цифровий підпис
17 листопада 2019 12:18
ПЕРЕЛІК ЗМІН роут.docx
17 листопада 2019 12:18
TD2019 роутер 36,62,71.docx
17 листопада 2019 12:18
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 21:13
Електронний цифровий підпис
17 листопада 2019 12:18
ПЕРЕЛІК ЗМІН роут.docx
17 листопада 2019 12:18
TD2019 роутер 36,62,71.docx
12 листопада 2019 21:13
TD2019 роутер 36,62,71.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 09:26
Дата відповіді: 17 листопада 2019 12:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміст поставленого питання свідчить про те, що запитувач не ознайомився з тендерною документацією. Пропонуємо учаснику уважно ознайомлюватись з тендерною документацією перш ніж звертатись до замовника з запитаннями щодо її вимог.
Роз'яснюємо, що до участі в торгах допускаються товари, що відповідають технічним вимогам, наведеним в документації, незалежно від виробника, торгової марки чи моделі. Якщо в документації наведено певну конкретну модель (торгову марку тощо) - таке обладнання повністю влаштовує замовника за своїми характеристиками, при цьому учасники можуть запропонувати будь-яке аналогічне обладнання іншого виробника/моделі/торгової марки, за умови збереження загальної працездатності обладнання та можливості його використання за призначенням.
Щодо питання про участі в закупівлі учасника-фізичної особи-підприємця - неплатника податку на додану вартість, роз'яснюємо запитувачу, що жодних пільг чи переваг учасникам в залежності від їх статусу платника податків ані законом ані тендерною документацією не передбачено. Пропозиції всіх учасників розглядаються однаково, без умовного додавання чи віднімання податків, виходячи з загальної ціни пропозиції учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-02-000024 ● a24413938d284db9adf15792c2b663bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11 18:34:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

11.12.2019 № 209

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2 UA-2019-11-12-001351-a
12.11.2019 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
(код ЄДРПОУ (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-17_2)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-16 09:28:48

Пояснення щодо закупівлі

Замовник повідомляє про приведення умов договору у відповідність з умовами тендерної документації

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 08 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ, 02142282, Україна, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: мережеве обладнання для КЗШ 36, КЗШ 62, КСШ 71, 75820UAH, 32410000-0, ДК021, 33, шт
  3. Інформація про оприлюднення: a1e0ee6bf0ea4853a54cd0aab9d7137a, 2019-11-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 11 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2019-11-12-002143-a, тендерну документацію Замовника, реєстр тендерних пропозицій, тендерна пропозиція учасників ФОП «Булатов Євген Сергійович» та ФОП Якубинська Г.М., протокол (рішення) Замовника від 29.11.2019 щодо відхилення пропозиції учасника ФОП «Булатов Євген Сергійович» та щодо визначення переможця процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Якубинська Г.М., повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2019, договір №432 від 10.12.2019. Частиною четвертою статті 30 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У ході проведення моніторингу встановлено, що учасником ФОП «Булатов Євген Сергійович», який за результатами аукціону має найбільш економічно вигідну пропозицію, в порушення п.7 додатку 5 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам до предмету закупівлі» тендерної документації на товар (далі – тендерна документація) надано копії сертифікату та декларації, термін дії яких сплив у березні 2019 року; в порушення п.3 та п.4 цього ж додатку 5 не надано авторизаційного листа від товаровиробника або офіційного представництва на території України та листа від виробника із підтвердженням чіткого гарантійного строку на пропонуємий товар; технічні характеристики пропонованого товару істотно відрізняються від технічних вимог, наведених у таблиці додатку 5. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП «Булатов Євген Сергійович» відхилена правомірно. Крім того, моніторингом установлено, що у тендерній пропозиції учасника – переможця ФОП Якубинська Г.М. відсутній окремий гарантійний лист від виробника з підтвердженням зазначеного учасником гарантійного строку, подання якого передбачено пунктом 4 додатку 5 до тендерної документації. Але уповноваженою особою замовника прийнято рішення щодо належного виконання учасником – переможцем ФОП Якубинська Г.М. вимог тендерної документації, так як відповідне підтвердження міститься в авторизаційних листах. Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 9 додатку 1 «Загальні умови та вимоги щодо оформлення документів тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено прийняття рішення про віднесення Уповноваженою особою інших допущених учасником помилок до формальних (несуттєвих) з урахуванням загального змісту документів пропозиції учасника та доведеності учасником спроможності виконання зобов’язань за даною закупівлею. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-17_2 – не підтверджена. Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом – Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку). Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 (далі - Порядок). Згідно із Порядком, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно із пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до річного плану закупівель, тендерної документації предметом закупівлі є товар «Мережеве обладнання». Крім того, пунктом 1.1. Договору №432 від 10.12.2019, укладеним між замовником та ФОП Якубинська Галина Миколаївна (далі - постачальник) визначено, що постачальник передає у власність замовника товар – мережеве обладнання для КЗШ 36, КЗШ62, КСШ71. Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, «Мережеве обладнання» визначається за CPV кодом 32420000-3 «Мережеве обладнання», проте Замовником у зазначених вище документах код класифікатора предмету закупівлі вказано клас товару 32410000-0 «Локальні мережі». Окрім того, моніторингом установлено, що на порушення п. 13 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи Замовника 12.11.2019 та оприлюдненій в електронній системі закупівель, не визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог п.18 частини 1 статті 1 Закону щодо визначення предмета закупівлі та порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону. Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, наявності закупівлі у річному плані (додатку), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУЛАТОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ" 75 810,00
UAH з ПДВ
75 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Якубинська Г.М 75 802,50
UAH з ПДВ
75 802,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Береза Денис Віталійович 75 820,00
UAH з ПДВ
75 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 16:29
sign.p7s
28 листопада 2019 16:28
сертифіеати, декларації.pdf
27 листопада 2019 20:06
sign.p7s
27 листопада 2019 20:00
Додаток 6 ПДФ.pdf
27 листопада 2019 20:00
Додаток 5 ПДФ - технічні.pdf
27 листопада 2019 20:00
Додаток 4 ПДФ - ст 17.pdf
27 листопада 2019 20:00
Додаток 3 ПДФ - кваліфікація.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 20:05
sign.p7s

Публічні документи

26 листопада 2019 18:48
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 18:48
Проект договору.pdf
26 листопада 2019 18:48
матеріально-технічна база.pdf
26 листопада 2019 18:48
Інформація про учасника.pdf
26 листопада 2019 18:48
Згода на обробку даних.pdf
26 листопада 2019 18:48
Захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 18:48
Довідка.pdf
26 листопада 2019 18:48
Довідка ст.17.pdf
26 листопада 2019 18:48
Паспорт та ІПН.pdf
26 листопада 2019 18:48
Довідка.pdf
26 листопада 2019 18:48
Довідка банкрутство.pdf
26 листопада 2019 18:48
Витяг єдиного податку.pdf
26 листопада 2019 18:48
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУЛАТОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ"
#3174216094
Відхилено 75 430,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 20:21
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
Переможець 75 802,50
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 20:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 20:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
75 802,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 грудня 2019 17:35
договір № 432 від 10.12.2019.pdf укладений
10 грудня 2019 17:35
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 19:06
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2019 13:05
432 (2).PDF зміни до договору
13 грудня 2019 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни вносяться з урахуванням умов проведеного тендеру та відповідно до п.8.1. Договору
Номер договору про закупівлю: № 432
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 75 802,50
UAH (в тому числі ПДВ 12 633,75 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку