Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша", операційна система)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-11-12-001311-a 943225fb14384bf4b938243d807faadb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черниш Олена

380975623730 KP-CEP@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Героїв АТО, 30
Контактна особа: Черниш Олена
380975623730
KP-CEP@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 13:39
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Персональний комп'ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша", операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул.Героїв АТО, 30В, офіс 408
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 09:31
Дата відповіді: 13 листопада 2019 09:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно першого вашого запитання повідомляємо, що тендерна документація містить наступну примітку: «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»». Стосовно другого запитання повідомляємо, що форма тендерної пропозиції передбачає обов’язок учасника зазначити повну назву (марка, модель, тощо) персонального комп’ютера, що пропонується. Стосовно третього питання повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних обмежень щодо участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 45 000,00
UAH з ПДВ
44 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 45 696,00
UAH з ПДВ
44 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 14:13
Дпункт3ч1ст 17_КорФіз_.pdf
04 грудня 2019 14:13
Дпункт2ч1ст 17_КорЮр_.pdf
02 грудня 2019 10:11
ДФС 25.11.zip
02 грудня 2019 10:11
МВС 19.11.rar
02 грудня 2019 10:11
Довідка_Кор_Юр_02.12..zip
02 грудня 2019 10:11
Довідка_Кор_Фіз_02.12..zip
28 листопада 2019 16:05
Гарантійний лист на товар.pdf
28 листопада 2019 16:05
Microsoft AEPCertificate .pdf
28 листопада 2019 16:05
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 11:43
Електронний підпис
26 листопада 2019 11:42
гарантійні листи.pdf
26 листопада 2019 11:42
довідки до ТД.pdf
26 листопада 2019 11:42
договір з додатками.pdf
26 листопада 2019 11:42
договір з постачальником.pdf
26 листопада 2019 11:42
сертифікати.pdf
26 листопада 2019 11:42
установчі документи.pdf
26 листопада 2019 11:41
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Муха Віталій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 44 770,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 18:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
44 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 08:52
Допугода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:09
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 14:04
Скан_Договір №19 від 10.12.19.pdf укладений
10 грудня 2019 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі розділу 10 "Строк дії Договору" про закупівлю товару, Сторони домовились про дострокове розірвання Договору №19 від 10.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 461,67 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі розділу 10 "Строк дії Договору" Договору №19 від 10.12.2019р. про закупівлю товару, сторони домовились про дострокове розірвання