Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша", операційна система)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-11-12-001311-a ● 943225fb14384bf4b938243d807faadb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43022656 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Героїв АТО, 30 |
Контактна особа: |
Черниш Олена 380975623730 KP-CEP@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 19:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 13:39 |
Очікувана вартість: | 46 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Персональний комп'ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша", операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул.Героїв АТО, 30В, офіс 408
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 19:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 19:14 |
Протокол №33 ТД Doc1.docx | |
12 листопада 2019 19:14 |
05 11 19Процесор, монітор, клавіатура, маніпулятор типу «миша» Код ДК 0212015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 09:31
Дата відповіді: 13 листопада 2019 09:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно першого вашого запитання повідомляємо, що тендерна документація містить наступну примітку: «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»». Стосовно другого запитання повідомляємо, що форма тендерної пропозиції передбачає обов’язок учасника зазначити повну назву (марка, модель, тощо) персонального комп’ютера, що пропонується. Стосовно третього питання повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних обмежень щодо участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
44 770,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 18:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 08:52
|
Допугода 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 14:04
|
Скан_Договір №19 від 10.12.19.pdf | укладений |
10 грудня 2019 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі розділу 10 "Строк дії Договору" про закупівлю товару, Сторони домовились про дострокове розірвання Договору №19 від 10.12.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
44 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 461,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі розділу 10 "Строк дії Договору" Договору №19 від 10.12.2019р. про закупівлю товару, сторони домовились про дострокове розірвання |