Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо - та відеоматеріалу (Відеореєстратор).
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2019-11-12-001218-b 99c2761b39cc478ea8d4afdf41137743
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Варець

+380577244648 nh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Контактна особа: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:07
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


(Відеореєстратор)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штука
Відеореєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 11:44
841 ТД відеореєстратор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:42
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускається продукція різних торгових марок, головне щоб характеристики були не гірше ніж зазначені в ДТ. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: 1 Ціна. (ціна (з ПДВ) (грн.))

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 168 480,00
UAH з ПДВ
134 896,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІНІЯ АВТОМАТИКИ" 183 600,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 10:55
Довідка (14).zip
06 грудня 2019 10:55
Dovidka_19319513900020075406.pdf
06 грудня 2019 10:55
ДПІ - до 12.12.2019.pdf
27 листопада 2019 15:02
Електронний підпис

Публічні документи

27 листопада 2019 14:26
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:26
Deklaracia.PDF
27 листопада 2019 14:05
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:40
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 13:40
Статут.pdf
27 листопада 2019 13:40
Протокол зборів.pdf
27 листопада 2019 13:40
Проект_акту передачі.pdf
27 листопада 2019 13:40
ПДВ.pdf
27 листопада 2019 13:40
Наказ_Директора.pdf
27 листопада 2019 13:40
Лист про стан.pdf
27 листопада 2019 13:40
Лист про етикетки.pdf
27 листопада 2019 13:40
Інформація про учасника.pdf
27 листопада 2019 13:40
Довідка матеріальна база.pdf
27 листопада 2019 13:40
Довідка 17ст.pdf
27 листопада 2019 13:40
Гарантійний строк.pdf
27 листопада 2019 13:40
Відповідність діяльності.pdf
27 листопада 2019 13:40
Банківські реквізити.PDF
27 листопада 2019 13:40
Додаток 7.pdf
27 листопада 2019 13:40
Додаток 4.pdf
27 листопада 2019 13:40
Декларація відповідності.pdf
27 листопада 2019 13:40
LS475W_UA.pdf
27 листопада 2019 13:40
Decl_475W.PDF
27 листопада 2019 13:40
Експертиза.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ "ЛІНІЯ АВТОМАТИКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Переможець 134 896,50
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
134 896,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 16:06
841 відеореєстратор ду2.pdf зміни до договору
05 березня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:22
841 ДУ пролонгація.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:21
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 10:05
841 Договір.pdf укладений
19 грудня 2019 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: П/НХ-191904/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: П/НХ-191904/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: П/НХ-191904/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: П/НХ-191904/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 161 875,58
UAH (в тому числі ПДВ 26 979,26 UAH)