Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Олександро-Калинівська загальноосвітня школа I-III ступеня по вул. Шкільна, 7, с. Олександро-Калинове Костянтинівського району – капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування) (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 566 748,80 UAH
UA-2019-11-12-001180-a b09e14f1aca8458581622c827547bd57
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литовченко Наталія Вікторівна

380958512656 mk.illinivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЛЛІНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41562701
Місцезнаходження: 85143, Україна , Донецька обл., Костянтинівський район, село Іллінівка, вулиця Адміністративна, будинок 42/3
Контактна особа: Литовченко Наталія Вікторівна
380958512656
mk.illinivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 11:13
Очікувана вартість: 9 566 748,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 833,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Олександро-Калинівська загальноосвітня школа I-III ступеня по вул. Шкільна, 7, с. Олександро-Калинове Костянтинівського району – капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85142, Україна, Донецька область, Костянтинівський район, с. Олександро-Калинове, вулиця Шкільна, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Після набрання чинності договору з моменту отримання резолюції Європейського інвестиційного банку «без заперечень» Замовник перед початком робіт сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку (інвойсу) (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) повинен надати Замовнику банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі рахунків (інвойсів) та підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми – КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми - КБ-3) підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 18:10
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КРАСК 9 419 990,40
UAH з ПДВ
9 419 990,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БВК АЛЬТАЇР 9 510 000,00
UAH з ПДВ
9 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 13:32
7.5.4 ОПРЛС.pdf
28 листопада 2019 13:27
10.2. Дозвіл.pdf
28 листопада 2019 13:27
10.1 Ліцензія.pdf
28 листопада 2019 13:27
10.3 Сертифікат кошторисник.pdf
28 листопада 2019 13:27
9. Пакт про згоду.pdf
28 листопада 2019 13:27
8. Банківська гарантія.zip
28 листопада 2019 13:27
7.7 Календарний графік.pdf
28 листопада 2019 13:27
7.6 ПВР.pdf
28 листопада 2019 13:27
7.5.3 ЛС3.pdf
28 листопада 2019 13:27
7.5.2 ЛС2.pdf
28 листопада 2019 13:27
7.5.1 ЛС1.pdf
28 листопада 2019 13:27
7.4 Пояснювальна записка.pdf
28 листопада 2019 13:27
7.2 ДЦ.pdf
28 листопада 2019 13:27
7.1 Довідка відповідність ТЗ.pdf
28 листопада 2019 13:27
5. Пропозиція.pdf
28 листопада 2019 13:27
4.5 Довідки ст17.pdf
28 листопада 2019 13:27
4.4.1 Фінансова звітність.pdf
28 листопада 2019 13:27
4.3.3 Відгук КП УКБ.pdf
28 листопада 2019 13:27
4.3.3 відгук вуглегірська тец.pdf
28 листопада 2019 13:27
4.3.2 ф2 Вуглегірська ТЕЦ.pdf
28 листопада 2019 13:27
4.3.2 Ф2 Дружковский УКБ.pdf
28 листопада 2019 13:27
2.3 опис 2019.pdf
28 листопада 2019 13:27
2.2 Статут 2019.pdf
28 листопада 2019 13:27
4.2 Довідка працівники.pdf
28 листопада 2019 13:27
2.1 Довідка статут.pdf
28 листопада 2019 13:27
4.1 Довідка МТБ.pdf
28 листопада 2019 13:27
1.4 Скан паспорту директора.pdf
28 листопада 2019 13:27
1.2 протокол 5.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:29
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:28
Статут.pdf
28 листопада 2019 15:28
Рішення загальних сборів.pdf
28 листопада 2019 15:28
Лицензия БВК АЛЬТАИР.pdf
28 листопада 2019 15:28
Довідка працівники.pdf
28 листопада 2019 15:28
Довідка обладнання.pdf
28 листопада 2019 15:28
Декларація ТОВ БВК Альтаїр.pdf
28 листопада 2019 15:28
Витяг Єдиний.pdf
28 листопада 2019 15:28
виписка з ЄДР.pdf
28 листопада 2019 15:28
7. пакт про згоду.pdf
28 листопада 2019 15:27
6. довідка субпідрядники.pdf
28 листопада 2019 15:27
5. проект договора.pdf
28 листопада 2019 15:27
4 справка теххаракт.pdf
28 листопада 2019 15:27
3. Згода з проектом договору.pdf
28 листопада 2019 15:27
2 справка ст17.pdf
28 листопада 2019 15:27
1. Пропозиція.pdf
28 листопада 2019 15:27
Диплом.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КРАСК

ТОВ БВК АЛЬТАЇР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КРАСК
#39709485
Відхилено 9 419 990,40
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:10
ТОВ БВК АЛЬТАЇР
#42571607
Відхилено 9 510 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:25

Інформація про відміну

Дата відміни
03 грудня 2019 16:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі