Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер в комплекті з обладнанням тип 1-8
Очікувана вартість
777 094,00 UAH
UA-2019-11-12-001144-a 1b3f794332d54cf1ad8ca04386fd4716
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Росквас Анатолій Іванович

380382675052 hple18@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький професійний ліцей електроніки
Код ЄДРПОУ: 05395374
Вебсайт: http://hple.podil.com
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Тернопільська, 40/1
Контактна особа: Росквас Анатолій Іванович
380382675052
hple18@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:36
Очікувана вартість: 777 094,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 885,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Фінансування здійснюється за рахунок коштів державного бюджету;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Комп'ютер в комплекті з обладнанням тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Тернопільська, 40/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
39 комплект
Комп'ютер в комплекті з обладнанням тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Тернопільська, 40/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
18 комплект
Комп'ютер в комплекті з обладнанням тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Тернопільська, 40/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 комплект
Комп'ютер в комплекті з обладнанням тип 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Тернопільська, 40/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Комп'ютер в комплекті з обладнанням тип 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Тернопільська, 40/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Комп'ютер в комплекті з обладнанням тип 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Тернопільська, 40/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 комплект
Комп'ютер в комплекті з обладнанням тип 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Тернопільська, 40/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Комп'ютер в комплекті з обладнанням тип 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Тернопільська, 40/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплату за поставлений товар протягом 7 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Фінансування здійснюється за рахунок коштів державного бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 14:49
Додаток 3 проект договору.docx
27 листопада 2019 14:49
Додаток 2 технiчне_завдання (змінене).docx
27 листопада 2019 14:49
Додаток 1 ТП.docx
27 листопада 2019 14:49
ТД ПК вiд 27.11.19.doc
12 листопада 2019 17:12
Додаток 3 проект договору.docx
12 листопада 2019 17:12
Додаток 2 технічне завдання.docx
12 листопада 2019 17:12
Додаток 1 ТП.docx
12 листопада 2019 17:11
ТД ПК вiд 12.11.19.doc
27 листопада 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 14:49
Додаток 3 проект договору.docx
27 листопада 2019 14:49
Додаток 2 технiчне_завдання (змінене).docx
27 листопада 2019 14:49
Додаток 1 ТП.docx
27 листопада 2019 14:49
ТД ПК вiд 27.11.19.doc
12 листопада 2019 17:12
Додаток 3 проект договору.docx
12 листопада 2019 17:12
Додаток 2 технічне завдання.docx
12 листопада 2019 17:12
Додаток 1 ТП.docx
12 листопада 2019 17:11
ТД ПК вiд 12.11.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 13 листопада 2019 12:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.
Документація
Дата подання: 13 листопада 2019 15:48
Дата відповіді: 18 листопада 2019 09:51
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!! Вимогами тендерної документації, а саме зокрема Додатку 2, чітко визначені технічні вимоги до товару, який планується закупити. У випадку надання Вами товару, який буде відповідати вимогам цього додатку тендерної документації тобто запроновані характеристики обладнання будуть не гірші чим вказані Замовником в Додатку 2, то він буде буде розглядатися і вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника встановленим в ТД.
Документація
Дата подання: 13 листопада 2019 16:02
Дата відповіді: 18 листопада 2019 09:41
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до вимог п. 1.3. Долатку 2 Тендерної документації встановлено, що Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів здійснює Постачальник за свій рахунок
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 541 983,93
UAH з ПДВ
538 098,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Крафт-Сервіс 543 750,00
UAH з ПДВ
539 862,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 664 290,00
UAH з ПДВ
656 518,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 689 974,50
UAH з ПДВ
660 401,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 19:13
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:22
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:01
Сертифікат диллера.pdf
04 грудня 2019 14:01
Оригінал СТАТУТУ.pdf
04 грудня 2019 14:01
Довідка-пояснення.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 16:13
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 14:12
ДФС 06.12.zip
11 грудня 2019 14:12
МВС 04.12.zip
04 грудня 2019 01:04
Електронний підпис
04 грудня 2019 00:54
Електронний підпис
04 грудня 2019 00:51
інші довідки.pdf
04 грудня 2019 00:44
Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2019 00:44
Статут копія.pdf
04 грудня 2019 00:44
13537089_пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 16:57
Електронний підпис
30 листопада 2019 16:57
Проект договору.pdf
30 листопада 2019 16:56
Порівняльна таблиця.pdf
30 листопада 2019 16:56
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ Крафт-Сервіс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 538 098,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 10:04
ТОВ Крафт-Сервіс
#37347982
Відхилено 539 862,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 10:06
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 656 518,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 10:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
656 518,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:17
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 10:43
Договір ліцей електроніки діавестенд.pdf укладений
23 грудня 2019 10:41
Key-6.dat укладений
23 грудня 2019 10:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 656 518,00
UAH (в тому числі ПДВ 109 419,67 UAH)