Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний дисплей та телевізори
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2019-11-12-001033-a 15b15e2378b842de8c9a5af4e2a05af2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ухніцький Іван Ярославович

380322222845 sykhivska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей "Сихівський" Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22335988
Місцезнаходження: 79070, Україна , Львівська обл., Львів, Гн. Хоткевича, 48
Контактна особа: Ухніцький Іван Ярославович
380322222845
sykhivska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 199 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Інтерактивний дисплей та телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79070, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гната Хоткевича, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 13 листопада 2019 13:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вартість пропозиції учасників за результатами аукціону розглядатимуться замовником остаточною, незалежно від системи оподаткування на якій перебуває учасник та організаційно правової форми його діяльності. В документації ( п.13 в абзаці 2 ) вказано наступне: «У випадку посилання в оголошенні (технічному завданні) на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».. Відтак, тендерним комітетом надано змогу учасникам запропонувати товар, що є предметом закупівлі, за характеристиками, що відповідатимуть поданими в технічному завданні або еквівалент. Учасники, готуючи свою пропозицію, зобов’язані надати опис пропонованого товару з долученням документів, які підтвердять якість пропонованого товару. Власне, з поданих учасником документів, передбачених тендерною документацією, Замовник ( та інші учасники) матиме змогу ідентифікувати пропонований учасником товар та дати належну йому оцінку щодо відповідності вимогам тендерної документації.
Про внесення змін до документації та надання обгрунтування
Дата подання: 14 листопада 2019 10:36
Шановний Замовнику, в тендерній документації, п. 4. Документи, які має подати учасник у складі пропозиції, Ви вимагаєте надання Гарантійного листа щодо прийняття на обслуговування поставленої учасником техніки, із зазначенням номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro», найменування Замовника, адреси місцезнаходження, графіку роботи та номерів телефонів центру, завірений підписом керівника сервісного центру в м. Львові та печаткою (за наявності) сервісного центру. Цією вимогою ви штучно звужуєте можливе коло учасників, надаючи перевагу лише тим, які мають сервісний центр у Львові. Окрім того, навіть якщо учасник заключить договір з таким сервісом, підписати гарантійний лист на прийняття обслуговування погодиться не кожний, адже подібний документ видається тільки коли вже сервісний випадок настав. Заздалегідь брати на себе відповідальність за обладнання сервісний центр не буде. На нашу думку, щоб узабезпечити себе у разі виникнення сервісного випадку з обладнанням достатньо, щоб учасник гарантував наявність сервісного центру (власного чи по договору) у Львові, та надав його контактні дані. Доставка до цього сервісного центру і назад виконується за рахунок постачальника. Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши пункт про сервісні центри у наступній редакції: НАДАТИ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО НАЯВНОСТІ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ У ЛЬВОВІ ДЛЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОСТАВЛЕНОЇ УЧАСНИКОМ ТЕХНІКИ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ НОМЕРА ОГОЛОШЕННЯ ТА ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ. У ЛИСТІ ВКАЗАТИ НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА, АДЕСУ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ, ГРАФІКУ РОБОТИ ТА НОМЕРУ ТЕЛЕФОНУ. 2) Окрім того, в Додатку 2 Технічні (якісні) вимоги до товару Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація "ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання " (інтерактивний дисплей та телевізори), Вами вказані конкретні моделі обладнання, що планується до закупівлі. Ви хочете, щоб учасники запропонували Інтерактивний дисплей SMART Board MX-265-V2 з програмним забезпеченням. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто, навіть якщо ви зазначите слово «еквівалент», це не дає право вказувати у вимогах конкретну модель чи торгову марку обладнання та не звільнить вас, як замовникіа від необхідності обгрунтувати свій вибір на користь товару конкретного виробника. Враховуючи вище вказане, вимагаємо надати обгрунтоване пояснення, чому саме Ви надаєте перевагу Інтерактивному дисплей SMART Board MX-265-V2 з програмним забезпеченням, та взяли його за основу при складанні вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Дискримінуючі вимоги в документації
Дата подання: 15 листопада 2019 15:04
Шановний замовнику, у вимогах до технічних характеристик предмету закупівлі ви вказали ряд дискримінуючих вимог, які надають перевагу одним учасникам та перешкоджають іншим прийняти участь у Вашій закупівлі. Мова йде про вказання кокретної моделі Інтерактивного дисплею без помітки, що аналоги товару також розглядаються. Окрім того, Ви також вказали, що в панелі повинна бути Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR® (сертифікат надається учасниками в складі пропозиції). Надати цей документ може лише 1 виробник на території Украіни (та й панель з прописаними характеристиками також можлива лише у 1 виробника). Вказуючи такі вимоги ви порушуєте основні принципи публічних закупівель - недискримінація учасників та рівна конкуренція, що суперечить законодавству України. У зв'язку з вище викладеним, просимо внести зміни до технічних вимог обладнання, скоригувавши їх таким чином, щоб не обмежувати можливість інших учасників приймати участь у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УКРБIЗНЕСКОНСАЛТИНГ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО 199 999,00
UAH з ПДВ
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 15:18
Статут оригінал.pdf
19 листопада 2019 15:18
Авторизаційний лист Vinga.pdf
19 листопада 2019 15:18
Сертифікат ENERGY STAR.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УКРБIЗНЕСКОНСАЛТИНГ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УКРБIЗНЕСКОНСАЛТИНГ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО
#30053140
Переможець 199 999,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:11

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УКРБIЗНЕСКОНСАЛТИНГ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО
#30053140
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір на закупівлю товару.pdf укладений
25 листопада 2019 15:43