Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп`ютери, сканери КОД ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
195 690,00 UAH
UA-2019-11-12-000993-c ad6d56ff3ae7474d888d14259b1af43d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Криволап Інна Яківна

0892501598 r76@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волноваське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області
Код ЄДРПОУ: 42169496
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., ВОЛНОВАХА, вул.Обручева, буд.17
Контактна особа: Криволап Інна Яківна
0892501598
r76@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 12:02
Початок аукціону: 22 листопада 2019 12:02
Очікувана вартість: 195 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт.
Офісна та комп`ютерна техніка, устаткування та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, ВОЛНОВАХА, Обручева 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Персональні комп`ютери, сканери Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 16:15
ОГОЛОШЕННЯ.doc
12 листопада 2019 17:39
ОГОЛОШЕННЯ.doc
14 листопада 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 16:15
ОГОЛОШЕННЯ.doc
12 листопада 2019 17:39
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:23
Дата відповіді: 13 листопада 2019 13:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник! Стосовно ваших питань повідомляємо наступне.

1. Абзацом третім пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Порядку заповнення тендерної документації передбачено, що з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».

2. Пунктом 3.2 Додатку №2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі», з метою дотримання принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації. Специфікації товарів повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.

3. Пунктом 5 Розділу І «Загальні положення» Порядку заповнення тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Пунктом 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.

Дякуємо за запитання».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 158 592,00
UAH з ПДВ
158 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фолгат ФТК 177 000,00
UAH з ПДВ
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 17:12
Авторизаційний лист.pdf
20 листопада 2019 17:12
Досвід 2000.rar
20 листопада 2019 17:12
Документы Компаком 2000_1.rar
20 листопада 2019 17:12
Технічні характеристики.pdf
20 листопада 2019 17:12
Пропозиція.pdf
20 листопада 2019 17:12
Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2019 17:12
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ Фолгат ФТК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 158 592,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 10:48
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
Відхилено 177 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 10:47

Документи

26 листопада 2019 10:48
рішення про відхилення.PDF

Документи

27 листопада 2019 10:47
рішення про відхилення.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій