Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах
Nutrition organisation services for children from general education schools and health camps
Очікувана вартість
91 562 306,76 UAH
UA-2019-11-12-000993-b 1aaf1569995c49bc9e7a292a04bc5f5f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Чаплинський

+380552456061 osoba_persha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Додаткові контактні особи: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education of Kherson City Council
National ID: 02146713
Contact point: Dmitry Chaplinsky
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Additional contacts: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 08:00
Очікувана вартість: 91 562 306,76 UAH з ПДВ
Publication date: 12 листопада 2019 11:16
Enquiries until: 03 грудня 2019 08:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 грудня 2019 08:00

Information

Estimated total value: 91 562 307 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement

Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Південна комерційна продовольча компанія", Код ЄДРПОУ:40011243
Дата подання: 06 грудня 2019 15:16
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога, що до забезпечення харчування дітей за рахунок власних коштів у разі заборгованості бюджетних коштів. Пунктом 4.4. Проекту договору визначеного в Додатку 8 Тендерної документації встановлено вимогу «При умові заборгованості бюджетних коштів Постачальник повинен здійснювати харчування дітей за рахунок власних оборотних коштів» Вважаємо вищезазначену умову дискримінаційною та протиправною, виходячи з наступного. Необхідність забезпечення харчування виконавцем за рахунок власних оборотних коштів може виникнути в тому випадку, якщо на рахунок Виконавця не надходять кошти, передбачені про закупівлю. Така ситуація може виникнути в тому разі, якщо Замовник не виконуватиме свої зобов’язання за договором про закупівлю. Отже, встановивши цю вимогу, Замовник встановив обов’язок Виконавця виконувати свої зобов’язання, навіть якщо Замовник свої зобов’язання за договором не виконує. Вбачається, що викладання умов договору в такій редакції створює істотний дисбаланс між інтересами сторін договору, ставить Виконавця у безпідставно вразливе становище, надаючи Замовникові можливість не виконувати свої зобов’язання за договором без жодних правових наслідків. При цьому, проектом договору не встановлено обмежень щодо періоду часу, протягом якого Виконавець повинен надавати послуги з організації харчування безоплатно, фактично «на громадських засадах». Також проект договору не містить чіткого визначення поняття «заборгованість бюджетних коштів», що також створює підґрунтя для зловживання Замовником щодо нездійснення оплати за надання послуг Виконавцем. Таким чином, зазначена вище умова порушує законний інтерес Виконавця договору щодо отримання своєчасної та повної оплати за надані послуги. Учасників ця умова позбавляє можливості визначити свою спроможність виконати договір про закупівлю, адже відсутня інформація щодо розміру «заборгованості бюджетних коштів», яка може виникнути під час виконання договору та теоретично вона може досягнути розміру очікуваної вартості закупівлі близько 92 мільйонів гривень. Зважаючи на викладене, вбачаємо за необхідне внести зміни до пункту 4.4. Проекту договору визначеного в Додатку 8 Тендерної документації, яким встановлено вимогу «При умові заборгованості бюджетних коштів Постачальник повинен здійснювати харчування дітей за рахунок власних оборотних коштів», а саме – обмежити таку вимогу строком до 15 календарних днів або виключити таку вимогу з Тендерної документації та проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.12.2019 № 18260.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:36
Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 24 грудня 2019 20:58
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 20:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини 12 статті 18 Закону виконати рішення від 20.01.2020 №1099-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель відмінивши відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах) за лотами №№9, 23, 39, 45, оголошення про проведення № UA-2019-11-12-000993-b.
Дата виконання рішення замовником: 24 січня 2020 15:24
Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 24 грудня 2019 21:00
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.12.2019 № 19501.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 20:43
Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 24 грудня 2019 21:00
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.12.2019 № 19502.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 20:45
Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 24 грудня 2019 21:04
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 28.12.2019 №19555.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 19:20

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 15:11
Вимога.docx
06 грудня 2019 17:26
квитанція 1 стр.pdf
06 грудня 2019 17:26
квитанція 2 стр.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 20:58
Скарга.pdf
24 грудня 2019 20:58
Платіжне доручення (10).pdf
20 січня 2020 10:42
Відповідб АМКУ.PDF

Документи подані замовником

11 січня 2020 10:54
UA-2019-11-12-000993-b.PDF
20 січня 2020 10:51
Відповідб АМКУ.PDF
24 січня 2020 15:23
Протокол 34-1.PDF

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 20:59
Скарга.pdf
24 грудня 2019 20:59
Платіжне доручення (10).pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 21:00
Скарга.pdf
24 грудня 2019 21:00
Платіжне доручення (10).pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 21:04
Скарга.pdf
24 грудня 2019 21:04
Платіжне доручення (10).pdf

Документи Органу Оскарження

28 грудня 2019 19:20
рішення від 28.12.2019 №19555.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №9 Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах НВК №11
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 4 850 933,16 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 24 254,67 UAH з ПДВ


Title: Lot 9 Nutrition organisation services for children from general education schools and health camps Educational Training Complex 11
Current status: Cancelled
Estimated total value: 4 850 933,16 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 254,67 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

60934 посл
Лот №9 Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах НВК №11
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, херсон, за адресами закладів управління освіти Херсонської міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot 9 Nutrition organisation services for children from general education schools and health camps Educational Training Complex 11
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 24 грудня 2019 20:58
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 20:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини 12 статті 18 Закону виконати рішення від 20.01.2020 №1099-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель відмінивши відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах) за лотами №№9, 23, 39, 45, оголошення про проведення № UA-2019-11-12-000993-b.
Дата виконання рішення замовником: 24 січня 2020 15:24

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 20:58
Скарга.pdf
24 грудня 2019 20:58
Платіжне доручення (10).pdf
20 січня 2020 10:42
Відповідб АМКУ.PDF

Документи подані замовником

11 січня 2020 10:54
UA-2019-11-12-000993-b.PDF
20 січня 2020 10:51
Відповідб АМКУ.PDF
24 січня 2020 15:23
Протокол 34-1.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 січня 2020
UA-2019-11-12-000993-b1aaf1569995c49bc9e7a292a04bc5f5f
Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕРВИС ГРАНД" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БАЗІСТОРГ» Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Рішення скасоване
Документи

Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:19
перспективное меню.pdf
06 грудня 2019 16:17
відповідність.pdf
06 грудня 2019 16:17
відповідність 2.pdf
06 грудня 2019 16:17
кваліфікація 4.pdf
06 грудня 2019 16:17
кваліфікація 2.pdf
06 грудня 2019 16:17
кваліфікація 3.pdf
06 грудня 2019 16:16
кваліфікація.pdf
06 грудня 2019 16:16
проект договору.pdf
06 грудня 2019 16:16
лист повідомлення.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 21:54
Меню-літні табори.pdf
12 грудня 2019 21:54
Статут.pdf
12 грудня 2019 21:54
Потужність-цех.pdf
12 грудня 2019 21:54
Кваліфікація.pdf
12 грудня 2019 21:54
Документи.pdf
12 грудня 2019 21:54
Меню.pdf
12 грудня 2019 21:54
Двотижневе меню.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕРВИС ГРАНД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БАЗІСТОРГ»

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 січня 2020 15:28
Коментар щодо відміни: Відповідно до рішення від 20.01.2020 №1099-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
24 січня 2020 15:28
Електронний підпис
24 січня 2020 15:27
Протокол 34-1.PDF
Дата відміни
27 січня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій