Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах
Nutrition organisation services for children from general education schools and health camps
Очікувана вартість
91 562 306,76 UAH
UA-2019-11-12-000993-b 1aaf1569995c49bc9e7a292a04bc5f5f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація (період оскарження)    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження замовника: 73000, Україна , Херсонська область обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа замовника: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Додаткові контактні особи: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Official name: Department of Education of Kherson City Council
National ID: 02146713
Contact point: Dmitry Chaplinsky
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Additional contacts: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 08:00
Очікувана вартість: 91 562 306,76 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Publication date: 12 листопада 2019 11:16
Enquiries until: 03 грудня 2019 08:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 грудня 2019 08:00

Information

Estimated total value: 91 562 307 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement

Документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Південна комерційна продовольча компанія", Код ЄДРПОУ:40011243
Дата подання: 06 грудня 2019 15:16
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога, що до забезпечення харчування дітей за рахунок власних коштів у разі заборгованості бюджетних коштів. Пунктом 4.4. Проекту договору визначеного в Додатку 8 Тендерної документації встановлено вимогу «При умові заборгованості бюджетних коштів Постачальник повинен здійснювати харчування дітей за рахунок власних оборотних коштів» Вважаємо вищезазначену умову дискримінаційною та протиправною, виходячи з наступного. Необхідність забезпечення харчування виконавцем за рахунок власних оборотних коштів може виникнути в тому випадку, якщо на рахунок Виконавця не надходять кошти, передбачені про закупівлю. Така ситуація може виникнути в тому разі, якщо Замовник не виконуватиме свої зобов’язання за договором про закупівлю. Отже, встановивши цю вимогу, Замовник встановив обов’язок Виконавця виконувати свої зобов’язання, навіть якщо Замовник свої зобов’язання за договором не виконує. Вбачається, що викладання умов договору в такій редакції створює істотний дисбаланс між інтересами сторін договору, ставить Виконавця у безпідставно вразливе становище, надаючи Замовникові можливість не виконувати свої зобов’язання за договором без жодних правових наслідків. При цьому, проектом договору не встановлено обмежень щодо періоду часу, протягом якого Виконавець повинен надавати послуги з організації харчування безоплатно, фактично «на громадських засадах». Також проект договору не містить чіткого визначення поняття «заборгованість бюджетних коштів», що також створює підґрунтя для зловживання Замовником щодо нездійснення оплати за надання послуг Виконавцем. Таким чином, зазначена вище умова порушує законний інтерес Виконавця договору щодо отримання своєчасної та повної оплати за надані послуги. Учасників ця умова позбавляє можливості визначити свою спроможність виконати договір про закупівлю, адже відсутня інформація щодо розміру «заборгованості бюджетних коштів», яка може виникнути під час виконання договору та теоретично вона може досягнути розміру очікуваної вартості закупівлі близько 92 мільйонів гривень. Зважаючи на викладене, вбачаємо за необхідне внести зміни до пункту 4.4. Проекту договору визначеного в Додатку 8 Тендерної документації, яким встановлено вимогу «При умові заборгованості бюджетних коштів Постачальник повинен здійснювати харчування дітей за рахунок власних оборотних коштів», а саме – обмежити таку вимогу строком до 15 календарних днів або виключити таку вимогу з Тендерної документації та проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.12.2019 № 18260.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:36
Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b3
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 24 грудня 2019 20:58
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 20:42
Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 24 грудня 2019 21:00
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.12.2019 № 19501.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 20:43
Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 24 грудня 2019 21:00
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.12.2019 № 19502.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 20:45
Номер скарги: UA-2019-11-12-000993-b.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 24 грудня 2019 21:04
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 28.12.2019 №19555.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 19:20

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 15:11
Вимога.docx
06 грудня 2019 17:26
квитанція 1 стр.pdf
06 грудня 2019 17:26
квитанція 2 стр.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 20:58
Скарга.pdf
24 грудня 2019 20:58
Платіжне доручення (10).pdf
20 січня 2020 10:42
Відповідб АМКУ.PDF

Документи подані замовником

11 січня 2020 10:54
UA-2019-11-12-000993-b.PDF
20 січня 2020 10:51
Відповідб АМКУ.PDF

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 20:59
Скарга.pdf
24 грудня 2019 20:59
Платіжне доручення (10).pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 21:00
Скарга.pdf
24 грудня 2019 21:00
Платіжне доручення (10).pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 21:04
Скарга.pdf
24 грудня 2019 21:04
Платіжне доручення (10).pdf

Документи Органу Оскарження

28 грудня 2019 19:20
рішення від 28.12.2019 №19555.pdf

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1 Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах Гімназія №1
Статус: Активний
Очікувана вартість: 2 503 374,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 516,87 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній


Title: Lot 1 Nutrition organisation services for children from general education schools and health camps Gymnasium 1
Current status: Active
Estimated total value: 2 503 374,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 516,87 UAH including VAT
Type of tender guarantee: none

Аукціон

Початок: 22 січня 2020 11:21
Auction planned date: 22 січня 2020 11:21

Позиції

78740 посл.
Лот №1 Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах Гімназія №1
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Доставка: 73000, Херсонська область, херсон, за адресами закладів управління освіти Херсонської міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot 1 Nutrition organisation services for children from general education schools and health camps Gymnasium 1
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
UA-2019-11-12-000993-b1aaf1569995c49bc9e7a292a04bc5f5f
Найменування замовника: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження замовника: 73000, Україна, Херсонська область обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕРВИС ГРАНД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БАЗІСТОРГ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:03
відповідність.pdf
06 грудня 2019 16:03
відповідність 2.pdf
06 грудня 2019 16:03
кваліфікація 4.pdf
06 грудня 2019 16:02
кваліфікація 2.pdf
06 грудня 2019 16:02
кваліфікація 3.pdf
06 грудня 2019 16:02
перспективное меню.pdf
06 грудня 2019 16:02
кваліфікація.pdf
06 грудня 2019 16:02
проект договору.pdf
06 грудня 2019 16:02
лист повідомлення.pdf

Документи

Актуальні тендери

До пошуку