Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Джерело безперебійного живлення)
Очікувана вартість
32 400,00 UAH
UA-2019-11-12-000973-c 88bae975df2747bda85dd3a0d3b8eb78
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябко Максим

+380444650194 Mag_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "МЕДІАЦЕНТР "МАГІСТРАЛЬ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081284
Вебсайт: http://magistral-uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Рябко Максим
+380444650194
Mag_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 32 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 324,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Джерело безперебійного живлення — Mustek Power Must 2000 LCD Line Interactive IEC/Schuko (2000-LCD-LI-T30) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Лисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти підприємства Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:25
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Повідомляємо що додаток 1 ТД “Технічне завдання” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші.
2. В ціновій пропозиції Додаток №3 ТД Учасник зобов’язаний вказати тип, марку, модель запропонованого обладнання, що дає змогу ідентифікувати товар.
3. В тендерній пропозиції Учасник повинен надати один із документів, визначений п.2.1.Додатку № 2 ТД для підтвердження статусу платника податку. Оцінка згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” проводиться автоматично електронною системою закупівель згідно ч1. Ст.28. ЗУ “Про публічні закупівлі”, п.5.1. р.5 ТД передбачено перелік критеріїв та методика оцінки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 28 008,00
UAH з ПДВ
28 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 09:43
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:42
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 09:42
Технічні характеристики.pdf
27 листопада 2019 09:42
Статут завірений.pdf
27 листопада 2019 09:42
Проект договору.pdf
27 листопада 2019 09:42
Інформація ст. 17.pdf
27 листопада 2019 09:42
Довідка про заст зах довк.pdf
27 листопада 2019 09:42
Витяг_ПДВ.pdf
27 листопада 2019 09:42
Виписка_ЄДР_1.pdf
27 листопада 2019 09:42
Аналогічний договір .pdf
27 листопада 2019 09:42
Document_USR_1006006929.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 листопада 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій