Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Етикетувальні машини (Принтер штрих-кодів)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000930-c c281e4ca61624756a2db8e674370dada
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Склярова Вікторія Сергіївна

+380612135291 avt@zp.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 20490012
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, проспект Соборний 158 б
Контактна особа: Склярова Вікторія Сергіївна
+380612135291
avt@zp.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 16:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 16:59
Початок аукціону: 20 листопада 2019 15:12
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30170000-1: Етикетувальні машини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Принтер штрих-кодів (бюджет Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 158-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30170000-1 — Етикетувальні машини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 14:50
Пропозиція.doc
12 листопада 2019 16:55
Договір.doc
12 листопада 2019 16:55
Вимоги.doc
12 листопада 2019 16:55
Характеристики закупівлі.doc
14 листопада 2019 14:50
Пропозиція.doc
12 листопада 2019 16:55
Пропозиція.doc
12 листопада 2019 16:55
Договір.doc
12 листопада 2019 16:55
Вимоги.doc
12 листопада 2019 16:55
Характеристики закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:31
Дата відповіді: 14 листопада 2019 14:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання!
Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, що міститься в Додатку № 1 до оголошення, не містить посилання на конкретні торгові марки, моделі товару.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначеної замовником (ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»). До участі в закупівлі, допускаються ФОП, які не є платниками ПДВ. У разі сплати ПДВ учасником, розмір цього податку має включатися в остаточну ціну товару, вказану у пропозиції. Для учасника – неплатника ПДВ розмір ціни, вказаний у пропозиції, враховується без цього податку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОК АЛЬЯНС" 4 500,00
UAH з ПДВ
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 8 796,00
UAH з ПДВ
8 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 16:56
Протокол.pdf
19 листопада 2019 16:56
Наказ_дир.pdf
19 листопада 2019 16:56
Лист-Гарантія_ОЛЮР ТРЕЙД.pdf
19 листопада 2019 16:56
ДОВІДКА_ПРО_УЧАСНИКА.PDF
19 листопада 2019 16:56
Витяг з ЕДР.pdf
19 листопада 2019 16:45
П_Запоріжжя_Пенсійний фонд.pdf
19 листопада 2019 16:45
Протокол.pdf
19 листопада 2019 16:45
Наказ_дир.pdf
19 листопада 2019 16:45
Лист-Гарантія_ОЛЮР ТРЕЙД.pdf
19 листопада 2019 16:45
ДОВІДКА_ПРО_УЧАСНИКА.PDF
19 листопада 2019 16:45
Витяг з ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОК АЛЬЯНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОК АЛЬЯНС"
#37366387
Відхилено 4 500,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"
#43139923
Відхилено 8 796,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:41

Документи

25 листопада 2019 14:39
Рішення

Документи

25 листопада 2019 14:41
Рішення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій