Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із розробки дизайн-проекту ремонту існуючих приміщень санвузлів адміністративної будівлі по вул. Лягіна, 27, м. Миколаїв.
Очікувана вартість
75 283,00 UAH
UA-2019-11-12-000822-c dd3e7eac2c62490086fc2238ba95cef6
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Руденко Ірина

+380512501162 rudenko@delta-pilot.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Руденко Ірина
+380512501162
rudenko@delta-pilot.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 12:01
Очікувана вартість: 75 283,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,66%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Послуги із розробки дизайн-проекту ремонту існуючих приміщень санвузлів адміністративної будівлі по вул. Лягіна, 27, м. Миколаїв. Детальний опис закупівлі - згідно Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із розробки дизайн-проекту ремонту існуючих приміщень санвузлів адміністративної будівлі по вул. Лягіна, 27, м. Миколаїв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54017, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Лягіна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата не може перевищувати 30% вартості етапу (етапів) послуг. Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Проміжні розрахунки та остаточна оплата. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз'яснення
Дата подання: 15 листопада 2019 10:32
Для участі у закупівлі необхідно підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Предмет закупівлі визначений як "Послуги із розробки дизайн-проекту ремонту існуючих приміщень санвузлів адміністративної будівлі по вул. Лягіна, 27, м. Миколаїв". 1) чи буде вважатися аналогічним договором договір на проектування (будівництво, реконструкцію) іншого виду приміщення? 2) чи буде виконанням умови замовника надання договору на проектування, у разі якщо дизайн-проект був одним із розділів загального проекту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Строк надання послуг
Дата подання: 15 листопада 2019 10:34
В оголошенні вказаний строк надання послуг 31 грудня 2020року.Це перехідний договір?
Відповідь відсутня
ТЗ
Дата подання: 15 листопада 2019 10:40
Чи потрібно враховувати норми щодо забезпечення доступності маломобільних груп населення при виконанні проекту?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МУСІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 42 000,00
UAH
40 500,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАРХ" 75 283,00
UAH
70 283,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 16:35
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:53
Цінова пропозиція
24 листопада 2019 13:59
Рекомендація.jpg
24 листопада 2019 13:59
Аналогічна робота.jpg
24 листопада 2019 13:59
Сертифікат Марічев М. С..pdf
24 листопада 2019 13:59
Сертифікат Мусиенко С. О..pdf
24 листопада 2019 13:59
Сертифікат Красовський.jpg
24 листопада 2019 13:59
Свідоцтво Красовський.jpg
24 листопада 2019 13:59
1. Справка персонал.jpg
24 листопада 2019 13:59
Выписка з ЄДР_2.pdf
24 листопада 2019 13:59
Выписка з ЄДР_1.pdf
24 листопада 2019 13:59
Витяг з РПЄП.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 15:17
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:17
Цінова пропозиція.jpg
25 листопада 2019 15:17
Відгук.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МУСІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАРХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МУСІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#3064505910
Переможець 40 500,00
UAH
10 грудня 2019 17:00

Документи

10 грудня 2019 17:00
2019.12.10 Повідомлення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МУСІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#3064505910
40 500,00
UAH
Документи

Документи

10 грудня 2019 17:00
2019.12.10 Повідомлення.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
377-В-ФДЛ-19 від 28.12.2019..tif укладений
06 квітня 2020 08:13