Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці
Очікувана вартість
67 340,00 UAH
UA-2019-11-12-000816-a ● 5b965c6647ab4292a54a9a7bfd2f1182
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 01993842 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б |
Контактна особа: |
Вознюк Вікторія Андріївна +38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 14:06 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 67 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 673,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штуки
Стільці для відвідувачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 16:00 |
2210_ДКТ_ стільці.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:43
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, якщо в документації після назви найменування зазначається або аналог, тоді так- до участі допускаються торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації;
Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.
Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" |
54 924,00
UAH з ПДВ
|
54 924,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
58 128,00
UAH з ПДВ
|
56 007,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
57 930,00
UAH з ПДВ
|
56 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
62 785,20
UAH з ПДВ
|
62 785,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Переможець |
54 924,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 11:14
|
2210_договір_стільці_овсплюс056.pdf | укладений |
04 грудня 2019 11:14
|