Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Сирець» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
20 799 079,00 UAH
UA-2019-11-12-000815-a b42c01ff330e47c59c2f15a23fa12a99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:52
Очікувана вартість: 20 799 079,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Сирець»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапно, проміжними платежами - на підставі підписаного(-их) Сторонами Акту(-ів) №КБ-2в та Довідки(-ок) №КБ-3 за відповідним етапом, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати його (-їх) підписання Сторонами. У випадку відсутності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника для оплати робіт, Замовник здійснює розрахунок протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання ним бюджетних коштів для фінансування закупівлі робіт, передбачених договором. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 13:15
Повідомлення від 29.11.19 №2628-ТК.doc
29 листопада 2019 13:15
Додаток 4.doc
29 листопада 2019 13:15
ТД ст. Сирець.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 1.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 5.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 6.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 7.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 8.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 3.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 2.doc
29 листопада 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 13:15
Повідомлення від 29.11.19 №2628-ТК.doc
29 листопада 2019 13:15
Додаток 4.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 4.doc
29 листопада 2019 13:15
ТД ст. Сирець.doc
12 листопада 2019 16:00
ТД ст. Сирець.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 1.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 5.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 6.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 7.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 8.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 3.doc
12 листопада 2019 16:00
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо проекту договору про забезпечення виконання договору. Додаток 6
Дата подання: 19 листопада 2019 13:26
Дата відповіді: 21 листопада 2019 10:44
Просимо внести зміни до Додатку 6 в Проект Договору забезпечення виконання договору в п.3.6. "Замовник повертає на поточний рахунок Учасника забезпечення виконання Договору про закупівлю, в розмірі, визначеному п. 2.1 Договору забезпечення, після належного виконання Учасником Договору про закупівлю в повному обсязі, у разі дострокового розірвання за ініціативою Замовника Договору про закупівлю, крім випадку, передбаченого п. 3.1.2 Договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі», але не пізніше ніж протягом семи календарних днів з дня настання зазначених обставин." замінивши слово "але" на: "таке повернення коштів Замовник зобов'язаний здійснити не пізніше ніж протягом семи календарних днів з дня настання зазначених обставин."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Редакція пункту залишається без змін. Умови передбачені проектом договору забезпечення виконання договору підряду в тендерній документації є цілком законними, так як визначені частиною 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогами Цивільного кодексу України.
Питання щодо проекту основного договору(Додаток 3)
Дата подання: 19 листопада 2019 13:27
Дата відповіді: 21 листопада 2019 10:44
Просимо доповнити пункт 6.3.7.проекту Договору (Додаток 3): "Нести відповідальність за зберігання свого інструменту на території Замовника та вживати заходів до збереження майна Замовника" словами: "майна Замовнику, яке передано Підряднику від Замовника згідно відповідного акту".
Відповідь: Редакція пункту залишається без змін. В господарському віданні КП «Київський метрополітен» перебуває комунальне майно територіальної громади м. Києва, яке не може бути відчуженим підряднику без відповідального рішення власника, а також Договором не передбачено передача Підряднику майна Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КМ БУД" 20 740 000,00
UAH з ПДВ
20 636 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика" 20 799 079,00
UAH з ПДВ
20 695 179,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Форт-Плюс" 20 753 384,02
UAH з ПДВ
20 753 384,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

06 грудня 2019 14:58
ТЕНДЕР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КМ БУД"

ПП "Теплоенергоавтоматика"

ПП "Форт-Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КМ БУД"
#41751672
Переможець 20 636 100,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КМ БУД"
#41751672
20 636 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:06
911-ДБМ-19-звіт.pdf укладений
04 січня 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:34
911-ДБМ-19 від 28.12.2019 - КМ БУД - ДУ7 від 21.12.2020 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:24
911-ДБМ-19 від 28.12.2019 - КМ БУД - ДУ6 від 14.12.2020 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:29
911-ДБМ-19 від 28.12.2019 - КМ БУД - ДУ5 від 11.11.2020 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 14:43
911-ДБМ-19 від 28.12.2019 - КМ БУД - ДУ4 від 22.10.2020 (1).pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 14:17
911-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД - ДУ3 від 07.09.2020 (1).pdf зміни до договору
08 вересня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 09:54
911-ДБМ-19 від 28.12.2019 - КМ БУД - ДУ2 - обгрунтування (1).pdf зміни до договору
16 липня 2020 09:54
911-ДБМ-19 від 28.12.2019 - КМ БУД - ДУ2 (1).pdf зміни до договору
16 липня 2020 09:54
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:47
911-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД - ДУ1 від 25.06.2020 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:52
911-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД-ST.pdf укладений
28 грудня 2019 18:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв'язку з початком нового бюджетного періоду і визначенням цільових бюджетних фінансових зов'язань на поточний бюджетний період та в зв'язку зі зміною реєстраційного рахунку Замовника, керуючись пунктами 12.1, 12.2 прийшли до згоди внести зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін - 20 636 100,00 грн з ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 911-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та в зв'язку з виробничою необхідністю здійснено коригування календарного плану виконання та фінансування робіт (Додаток 2 до Договору). Сума Договору після внесення змін 20 636 100,00 грн, в тому числі ПДВ - 3439350,00грн; обсяг робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 911-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника та керуючись п.п. 12.1, 12.2 Договору Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін - 20 636 100,00 грн з ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 911-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з виробничою необхідністю Сторони прийшли до згоди змінити строк виконанння робіт і відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік збільшити суму зобов'язань на 2020 рік та викласти Додаток 2 в новій редакції. Сума договору після внесення змін - 20 636 100,00 грн з ПДВ; Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 911-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання вимог ГУДКСУ у м. Києві (лист від 29.10.2020 №08-11/10769) та за згодою Сторін розірвано Додаткову угоду №4 від 22.10.2020, змінено строки виконання робіт по даномиу Договору, викладено в новій редакції Календарний план (Дотаток 2) (сума договору після внесення змін - 20636100,00грн., в тому числі ПДВ (20%) - 3393850,00грн; обсяг після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 911-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Розпорядження КМР (КМДА) від 08.12.2020 №1919 збільшено суму зобов'язань на 2020 рік в розмірі 454154,44грн та відкориговано календарний план (додаток 2) (сума договору після внесення змін - 20636100,0грн, в тому числі ПДВ(20%) -3439350,0грн.; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 911-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін здійснено коригування (уточнення) Календарного плану виконання та фінансування робіт (Додаток 2) (сума договору після внесення змін - 20636100,0грн, в тому числі ПДВ (20%) - 3439350,0грн; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 911-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 636 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 439 350,00 UAH)