Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000790-b 3cdb511327b54279b0bbddb0b44509a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Полюхович

+380935393023 6.2@dp.consumer.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 40359593
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Філософська, 39 А
Контактна особа: Неля Полюхович
+380935393023
6.2@dp.consumer.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 10:48
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 10:48
Початок аукціону: 29 листопада 2019 11:39
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 пачок
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Філософська, 39-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом сплати Покупцем грошових коштів в розмірі вартості фактично поставленого Товару, вказаного в накладній, протягом 30 календарних днів з дати підписання накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:54
Зміни до додатку 3 тендерної документації.docx
12 листопада 2019 15:54
тендерна документація нова редакція.docx
12 листопада 2019 10:50
тендерна документація.docx
12 листопада 2019 10:50
ТД бумага.pdf
12 листопада 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:54
Зміни до додатку 3 тендерної документації.docx
12 листопада 2019 15:54
тендерна документація нова редакція.docx
12 листопада 2019 10:50
тендерна документація.docx
12 листопада 2019 10:50
ТД бумага.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 12 листопада 2019 13:43
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:07
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Компанія, яка надає послуги із супроводу офісної техніки ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області, рекомендує використовувати папір щільністю не нижче 80 г/м2. Окрім того, у відповідності до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та Додатком 3 тендерної документації Замовника передбачено надання Учасниками інформації про застосування заходів із захисту довкілля.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-000790-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 12 листопада 2019 14:46
невідповідність технічних вимог предмета закупівлі
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у відкритому аукціоні UA-2019-11-12-000790-b на закупівлю Папіру офісного А4 (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), де Замовником виступає ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області.
Після вивчення тендерної документації, а саме вимог викладених у Додатку №3 до електронних торгів UA-2019-11-12-000790-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товарної позиції – «Папір офісний А4» були встановлені не корректно, з наступних підстав.
Технічні, якісні показники товару повинні відповідати міжнародним стандартам ISO, а тому Замовником повинні бути зазначені відповідні стандарти, а також технологічні допуски, які вони визначають.
Таким чином, просимо вас внести відповідні зміни до Додатку №3 до ТД для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції та викласти "Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету" закупівлі в наступній редакції:
Папір формату А4 (210х297 мм);
Щільність паперу – 80 г/м2 +/- 3 (ISO 536);
Клас паперу – В;
Колір паперу – білий (показник білизни, СІЕ – не нижче 152) ISO 11475;
Кількість аркушів в упаковці – 500.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2019 15:57
Шановний учасник! Рішенням тендерного комітету Замовника від 12.11.2019 № 59 внесено відповідні зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 190 176,00
UAH з ПДВ
179 088,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 189 000,00
UAH з ПДВ
184 632,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 09:23
Документи!.pdf
28 листопада 2019 09:23
Установчі документи.pdf
28 листопада 2019 09:23
Інформація про учасника.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 09:57
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:56
Кваліфікаційні документи 1.rar
28 листопада 2019 09:50
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:50
Кваліфікаційні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 179 088,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
179 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 12:14
Договір 198.pdf укладений
16 грудня 2019 12:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 179 088,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 848,00 UAH)