Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери, сканери)
Очікувана вартість
195 690,00 UAH
UA-2019-11-12-000773-a 66786938587c42329d6f538389eaf634
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Долгіх

0624320045 r07@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКЕ ОБ'ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42171290
Місцезнаходження: 8500, Україна , Донецька обл., смт. Велика Новосілка, вулиця Центральна, будинок 103
Контактна особа: Дмитро Долгіх
0624320045
r07@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:12
Очікувана вартість: 195 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 965,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери, сканери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери, сканери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 09:24
ОГОЛОШЕННЯ.doc
12 листопада 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 09:24
ОГОЛОШЕННЯ.doc
12 листопада 2019 15:53
ОГОЛОШЕННЯ..doc
12 листопада 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Ваших питань повідомляємо наступне.
У додатку 2 до оголошення визначено, що предметом закупівлі є персональні комп’ютери та сканери, при цьому параметри запропонованого товару зазначені мінімальними. Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами, також Учасник повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій цього оголошення, специфікації товарів та послуг повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.
Пунктом 3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19 березня 2019 року № 10 (зі змінами) визначено поняття учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником. На етапі розгляду пропозицій учасників автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни, яка і буде прийматись як остаточна.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 161 214,00
UAH з ПДВ
161 214,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фолгат ФТК 177 000,00
UAH з ПДВ
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 10:31
Лист_гарантія.pdf
20 листопада 2019 16:55
Пропозиція 161214.pdf
20 листопада 2019 16:55
Порівняльна .pdf
20 листопада 2019 16:55
Авторизаційний лист.pdf
20 листопада 2019 16:55
Досвід 2000.rar
20 листопада 2019 16:55
Документы Компаком 2000_1.rar
20 листопада 2019 16:55
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ Фолгат ФТК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 161 214,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:56
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
Переможець 177 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 15:58

Документи

26 листопада 2019 14:56
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:53
Rishennya 1.pdf

Документи

28 листопада 2019 15:57
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:56
Rishennya 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 15:57
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:56
Rishennya 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 13:38
договір 82 .pdf укладений
09 грудня 2019 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін обґрунтовується можливістю Виконавця поставити товар з більш покращеними технічними характеристиками, які відповідають умовам оголошення
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 82
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 177 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 500,00 UAH)