Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Насоси свердловинні
Очікувана вартість
932 877,00 UAH
UA-2019-11-12-000727-b 69a95991cc4a4d9490a69a2415fa2088
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалько Вікторія Валеріївна

+380442289173 kovalkovictoriia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СВКП "Київводфонд"
Код ЄДРПОУ: 37292855
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-а, корпус 1
Контактна особа: Ковалько Вікторія Валеріївна
+380442289173
kovalkovictoriia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 10:47
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 10:47
Очікувана вартість: 932 877,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Кошти місцевого бюджету

Тендерна документація

12 листопада 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 10:43
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про строки поставки
Дата подання: 12 листопада 2019 17:51
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:19
Відповідно до п. 4.1. проекту договору строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 здійснюється до 13 грудня 2019 року з дати укладення цього Договору. Враховуючи те, що аукціон запланований на 28 листопада 2019р., а договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, звертаємо Вашу увагу на те, що в разі оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на наступний день після аукціону - 29 листопада 2019р., договір про закупівлю буде укладено не раніше 9 грудня 2019р. Оскільки постачальник має здійснити поставку до 13 грудня 2019 року, постачальник має здійснити поставку протягом 5-ти робочих днів. Таким чином, просимо Вас зазначити, чи можлива поставка продукції до 13 грудня 2019 року? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 обумовлений виробничою необхідністю та особливостями фінансування закупівлі за кошти місцевих бюджетів.
Дякуємо за Ваше запитання!
Про строки поставки
Дата подання: 13 листопада 2019 12:20
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:20
Шановний замовнику, в попередньому запитанні йшлося про можливість поставки продукції до 31 грудня 2019 року. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику!
Строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 обумовлений виробничою необхідністю та особливостями фінансування закупівлі за кошти місцевих бюджетів. Бюджетний період закінчується 31 грудня. Таким чином строк поставки товарів не може бути змінений до 31 грудня 2019 року, оскільки здійснити оплату за поставлений товар буде неможливо.
Дякуємо за Ваше запитання!
Укладання договору та строки поставки
Дата подання: 15 листопада 2019 16:04
Дата відповіді: 20 листопада 2019 13:04
Шановний замовнику, чи реально укласти договір про закупівлю та здійснити поставку до 13 грудня 2019 року, якщо аукціон запланований на 28 листопада 2019 року? Якщо ні, то як можливо здійснити поставку до 13 грудня 2019 року, як це визначено в проекті договору? Прохання внести зміни до тендерної документаціїї та дозволити поставку продукції до кінця року - 31 грудня 2019 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 обумовлений виробничою необхідністю та особливостями фінансування закупівлі за кошти місцевих бюджетів. Бюджетний період закінчується 31 грудня. Таким чином строк поставки товарів не може бути змінений до 31 грудня 2019 року, оскільки здійснити оплату за поставлений товар буде неможливо.
Дякуємо за Ваше запитання!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-000727-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗВ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:42472284
Дата подання: 02 грудня 2019 16:37
Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в період розгляду пропозицій учасників
Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в період розгляду пропозицій учасників.

Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 13:26
Шановний учаснику!
Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Згдіно зі ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель
Таким чином Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено можливості подачі та розгляду звернень, скарг учасників, тендерні пропозиції яких не були відхилені, після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У зв'язку з вищевикладеним вимога ТОВ "АЗВ КИЇВ" № UA-2019-11-12-000727-b.b1 від 02.12.2019 року щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в період розгляду пропозицій учасників не підлягає розгляду.
Номер вимоги: UA-2019-11-12-000727-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Фарт Пром, Код ЄДРПОУ:40949451
Дата подання: 13 грудня 2019 13:52
Оскарження рішення щодо дискваліфікації ТОВ Фарт Пром
Оскарження щодо дискваліфікації ТОВ Фарт Пром рішенням тендерного комітету СВКП "Київводфонд" (протоколу № 1112/4 від 11 грудня 2019 р)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 11:20
Шановний учаснику!
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому скарга від 13.12.2019 року ID: 69a95991cc4a4d9490a69a2415fa2088 не містить будь-яких вимог щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, прийнято рішення Вашу скаргу відхилити через відсутність змісту для розгляду.
Номер вимоги: UA-2019-11-12-000727-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗВ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:42472284
Дата подання: 12 грудня 2019 10:42
ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ щодо неправомірності відхилення пропозиції учасника ТОВ "АЗВ КИЇВ"
ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ щодо неправомірності відхилення пропозиції учасника ТОВ "АЗВ КИЇВ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 10:16
Шановний учаснику!
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому скарга ТОВ "АЗВ КИЇВ" від 12.12.2019 року ID: 69a95991cc4a4d9490a69a2415fa2088 не містить будь-яких вимог щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, оскільки, як слідує зі звернення учасника, відсутність підпису особи, що склала декларацію, директора Ленгеля Йозефа та печатки уповноваженого представника виробника ТОВ "Грундфос Україна" у місці, позначеному "М.П.", учасник не вважає невідповідністю.
Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 р. № 95 "Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності" виробник складає письмову декларацію про відповідність для моделі продукції та зберігає її разом із технічною документацією для подання на запити органів державного ринкового нагляду протягом десяти років після введення в обіг останнього зразка такої моделі. У декларації про відповідність зазначається інформація, яка дає змогу ідентифікувати продукцію, для якої її складено.
Декларація про відповідність продукції складається згідно з вимогами технічних регламентів виробником або його уповноваженим представником, або постачальником, який відповідає за введення продукції в обіг в Україні. При цьому виробник або його уповноважений представник та постачальник мають бути резидентами України, які несуть повну відповідальність за відповідність продукції вимогам чинних в Україні технічних регламентів, що її стосуються.
Таким чином, відсутність підпису особи, що склала декларацію, директора Ленгеля Йозефа та печатки уповноваженого представника виробника ТОВ "Грундфос Україна" у місці, позначеному "М.П." свідчить про невідповідність наданої ТОВ "АЗВ КИЇВ" у складі тендерної пропозиції декларації про відповідність законодавству України, а тому не може бути прийнята як належний документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Насоси свердловинні Grundfos SQ 2/115 або еквівалент
Опис предмету закупівлі:
Насоси свердловинні Grundfos SQ 2/115 або еквівалент
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 209 220,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 листопада 2019 12:30
Закінчення: 28 листопада 2019 13:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 шт
Насоси свердловинні Grundfos SQ 2/115 або еквівалент
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Дата доставки: 13 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем вартості поставлених товарів за видатковою накладною Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП" 209 219,97
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЕКВІВЕС» 196 884,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Крук Валентин Петрович" 203 940,00
UAH з ПДВ
188 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фарт Пром 209 160,00
UAH з ПДВ
194 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НАСОС СЕРВІС 205 980,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДОРЕНКО КОСТЯНТИН ЛЕОНІДОВИЧ" 209 000,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗВ КИЇВ" 207 127,80
UAH з ПДВ
204 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 10:26
Електронний підпис
27 листопада 2019 10:26
1 Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 10:26
9. довідка щодо судимості.pdf
27 листопада 2019 10:26
8. копія паспорту керівника.pdf
27 листопада 2019 10:25
7. доручення.pdf
27 листопада 2019 10:25
6. копія протоколу.pdf
27 листопада 2019 10:25
5. копія наказу.pdf
27 листопада 2019 10:25
4 інформація про учасника.pdf
27 листопада 2019 10:25
3 опис до статуту.pdf
27 листопада 2019 10:25
23 лист щодо субпідрядників.pdf
27 листопада 2019 10:25
22. проект договору.pdf
27 листопада 2019 10:25
2 копія статуту.pdf
27 листопада 2019 10:25
15 копія СЕС.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 19:46
СЕС3.pdf
26 листопада 2019 19:46
СЕС2.pdf
26 листопада 2019 19:46
СЕС.pdf
26 листопада 2019 19:46
сервісний центр.pdf
26 листопада 2019 19:46
паспорт код.pdf
26 листопада 2019 19:46
інструкція.pdf
26 листопада 2019 19:46
Гарантийник.pdf
26 листопада 2019 19:46
витяг ЄП.pdf
26 листопада 2019 19:46
виписка ЄДРПОУ.PDF
26 листопада 2019 19:46
аналогічний договір.pdf
26 листопада 2019 19:46
17 Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 19:46
16 технічна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 19:46
15 субпідрядники.pdf
26 листопада 2019 19:46
14 проект договору.pdf
26 листопада 2019 19:46
13 офіційний сервіс.pdf
26 листопада 2019 19:46
12 Лист згода з договором.pdf
26 листопада 2019 19:46
10 згода з ТЗ.pdf
26 листопада 2019 19:46
9 Загальні відомості.pdf
26 листопада 2019 19:46
8 забезпечення.pdf
26 листопада 2019 19:46
7 досвід.pdf
26 листопада 2019 19:46
6 Довідка ст.17.pdf
26 листопада 2019 19:46
5 Довідка про санкції.pdf
26 листопада 2019 19:46
2 щодо статуту.pdf
26 листопада 2019 19:46
1 ПДВ.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 17:28
Електронний підпис
26 листопада 2019 12:37
Електронний підпис
26 листопада 2019 12:08
Завірена копія Статуту.pdf
26 листопада 2019 11:54
СЕС Grundfos-2.pdf
26 листопада 2019 11:54
СЕС Grundfos-1.pdf
26 листопада 2019 11:54
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2019 11:54
Повний Витяг.pdf
26 листопада 2019 11:54
Лист (сервісний центр Grundfos).pdf
26 листопада 2019 11:54
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
26 листопада 2019 11:54
Додаток 7.pdf
26 листопада 2019 11:54
Додаток 6.pdf
26 листопада 2019 11:54
Додаток 5.pdf
26 листопада 2019 11:54
Додаток 3 п.9.1.pdf
26 листопада 2019 11:54
Додаток 3 п.8.pdf
26 листопада 2019 11:54
Додаток 3 п.7.pdf
26 листопада 2019 11:54
Додаток 3 п.6.pdf
26 листопада 2019 11:54
Додаток 3 п.5.pdf
26 листопада 2019 11:54
Додаток 2.pdf
26 листопада 2019 11:54
Додаток 1.pdf
26 листопада 2019 11:54
Договір Пропекс.pdf
26 листопада 2019 11:54
Довідка повноваженої особи.pdf
26 листопада 2019 11:54
Довідка МВС.pdf
26 листопада 2019 11:54
Декларація Grundfos.pdf
26 листопада 2019 11:54
Виписка.pdf
26 листопада 2019 11:54
3.9 Аналогічні договори 3.pdf
26 листопада 2019 11:54
3.9 Аналогічні договори 2.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 09:33
Гарантійний талон Grundfos.pdf
26 листопада 2019 16:13
Сертифікати Грюндфос.pdf
26 листопада 2019 16:13
Сертифікат дилера Grundfos.pdf
26 листопада 2019 16:13
Додаток 6.pdf
26 листопада 2019 16:13
96510203_SQ_2115.pdf
26 листопада 2019 16:13
Додаток 7.pdf
26 листопада 2019 16:13
Додаток 5.pdf
26 листопада 2019 16:13
Додаток 2.pdf
26 листопада 2019 16:13
Довідки Додаток 3.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 20:03
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

27 листопада 2019 10:16
15.1 Проект договору.pdf
27 листопада 2019 10:16
11.1 Висновок ДСЕС.pdf
27 листопада 2019 10:16
14.1 Лист про сервісні центри.pdf
27 листопада 2019 10:16
18.1 Каталог.pdf
27 листопада 2019 10:16
17.1 Технічна специфікація.pdf
27 листопада 2019 10:16
16.1 Довідка про довкілля.pdf
27 листопада 2019 10:16
2.1 Статут АЗВ КИЇВ.pdf
27 листопада 2019 10:16
4.1 Повноваження директора.pdf
27 листопада 2019 10:16
1.1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"

ТОВ «ЕКВІВЕС»

ФОП "Крук Валентин Петрович"

ТОВ Фарт Пром

ТОВ НАСОС СЕРВІС

ФОП "ФЕДОРЕНКО КОСТЯНТИН ЛЕОНІДОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗВ КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"
#41821131
Відхилено 150 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:00
ТОВ «ЕКВІВЕС»
#37502259
Відхилено 188 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:07
ФОП "Крук Валентин Петрович"
#2818316154
Відхилено 188 990,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:09
ТОВ Фарт Пром
#40949451
Рішення скасоване 194 400,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 12:09
ТОВ Фарт Пром
#40949451
Рішення скасоване 194 400,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:33
ТОВ Фарт Пром
#40949451
Відхилено 194 400,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:35
ТОВ НАСОС СЕРВІС
#42051801
Відхилено 195 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:41
ФОП "ФЕДОРЕНКО КОСТЯНТИН ЛЕОНІДОВИЧ"
#3043712212
Відхилено 196 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗВ КИЇВ"
#42472284
Відхилено 204 480,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:51

Документи

29 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:55
Протокол
28 листопада 2019 13:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2019 16:05
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:03
Протокол
29 листопада 2019 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2019 16:09
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:08
Протокол
29 листопада 2019 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 листопада 2019 16:07
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

12 грудня 2019 09:35
Електронний підпис
12 грудня 2019 09:34
Протокол

Документи

12 грудня 2019 09:41
Електронний підпис
12 грудня 2019 09:38
Протокол

Документи

12 грудня 2019 09:45
Електронний підпис
12 грудня 2019 09:42
Протокол

Документи

12 грудня 2019 09:51
Електронний підпис
12 грудня 2019 09:48
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
12 грудня 2019 09:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі