Деревина дров’яна непромислового використання
Очікувана вартість
1 144 500,00 UAH
UA-2019-11-12-000704-b 64fd434d5d82431786b09d17f09ad2c5
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СПОРТУ БРУСИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41097447
Місцезнаходження: 12601, Україна , Житомирська обл., смт Брусилів, вул. Митрополита Іларіона, буд. 16
Контактна особа: Світлана Мудревська
+380971287960
mudrevskaja@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 14:15
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 14:15
Початок аукціону: 10 грудня 2019 15:48
Очікувана вартість: 1 144 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 445,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1635 метр кубічний
Деревина дров’яна непромислового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-000704-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 02 січня 2020 23:34
Оскарження рішення про визнання переможця
Відділом освіти та спорту Брусилівської селищної ради оголошено закупівлю деревини дров’яної непромислового використання (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) на загальну вартість 1 144 500,00 гривень.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції ФОП Омецінської Ольги Антонівни (далі – ФОП) ми переконані, що учасник не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з таких підстав:
По-перше, абзацом 6 додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник має надати гарантійний лист в якому підтверджує можливість поставити товар, який відповідає наведеним у тендерній документації технічним, якісним та кількісним характеристиками предмету закупівлі, та на зазначених умовах», тобто для підтвердження можливості поставки товару належної якості та кількості кожен учасник повинен був надати гарантійний лист.
Звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної пропозиції ФОП на момент подання тендерної пропозиції був відсутній гарантійний лист, в якому б учасник підтвердив можливість поставки товару. Гарантійний лист учасник завантажив 16 грудня 2019 року на етапі кваліфікації, а отже, учасник не виконав пряму вимогу Замовника надати документальне гарантійне підтвердження можливості поставки товару у складі документів тендерної пропозиції.
По-друге, додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу учасникам надати: «…Довідку у довільній формі про кадровий склад працюючих в учасника із зазначенням освіти, стажу роботи, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання).»
На виконання вимоги Замовника учасник надав довідку в якій вказав, що у ФОП наявні знання та досвід для належного виконання умов договору. При цьому, у довідці відсутні будь-які дані про освіту учасника та його стаж роботи, а отже, ФОП не надав у довідці інформацію, що вимагалася Замовником.
По-третє, додатком 2 до тендерної документації Замовник вимагав надати: «Довідка у довільній формі, за підписом учасника /або його уповноваженої особи, в якому зазначається інформація про обладнання та матеріально-технічну базу учасника (у вигляді переліку), необхідні для виконання договору.»
У складі тендерної пропозиції ФОП наявна довідка, в якій зазначено, що учасник має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу. Однак, у даній довідці немає ні переліку, ні жодних даних про те, яке саме обладнання та матеріально-технічну базу учасник буде використовувати для виконання умов договору.
Таким чином, оскільки ФОП Омецінська Ольга Антонівна не виконала вимог про надання інформації про наявних працівників і матеріально-технічну базу, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо дискваліфікувати тендерну пропозицію ФОП Омецінська Ольга Антонівна та перейти до розгляду наступної економічно доцільної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник буде вимушений звернутися із скаргою до Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-09-000044 ● 2156dde2d7014ec6a68c7d4ac7948f67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09 17:40:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.01.2020
№ 2

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.01.2020 № 2.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-11-12-000704-b від 12.11.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши уважно Вашу вимогу повідомляю, що згідно п.3 розділу 5 Тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Додатком 2 до Тендерної документації відповідно до ст. 16 Закону визначено кваліфікаційні критерії до учасника: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності учасника зазначеним критеріям необхідно було надати відповідні довідки у довільній формі. На виконання зазначених вимог замовника учасником ФОП Омецінська О.А надано відповідні довідки, у яких зазначено наявність досвіду та знань для виконання умов договору щодо поставки деревини. Крім того, ФОП Омецінською О.А надано договір оренди транспортних засобів, необхідних для поставки деревини. Також, зазначеним учасником надано тендерну пропозицію, згідно якої ФОП Омецінська О.А підтвердила можливість та погодилася виконати основні умови замовника та договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції зазначеного учасника 06.12.2019 о 19:32 було завантажено файл «гарантійний лист», який продубльовано 16.12.2019, у зв’язку із допущенням технічної помилки. Крім того, єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Замовник є бюджетною організацією, а тому дотримання принципу максимальної економії бюджетних коштів, їх ефективне використання є пріоритетним. Також, відміна поставки паливної деревини до навчальних закладів Брусилівського району та проведення повторних торгів може призвести до негативних наслідків, зриву роботи шкіл та садочків, та викликати соціальну напругу серед населення. Крім того, відповідно до умов договору на сьогодні переможцем здійснено часткову поставку деревини в кількості 33 м3.

2020-02-06 09:19:36

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СПОРТУ БРУСИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, 41097447, Україна, смт Брусилів, вул. Митрополита Іларіона, буд. 16
  2. Інформація про предмет закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання, 1144500UAH, 03410000-7, ДК021, 1635, метр кубічний
  3. Інформація про оприлюднення: 64fd434d5d82431786b09d17f09ad2c5, 2019-11-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ФОП Омецінська О.А., протокол засідання тендерного комітету від 23.12.2019 № 114, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2019 року та укладений договір про закупівлю від 10.01.2020 № 1. За результатами аналізу питання дотримання Відділом освіти та спорту Брусилівської селищної ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Омецінська О.А. не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 5 розділу III та Додатка № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагалося надання довідки у довільній формі, в якій зазначається інформація про обладнання та матеріально-технічну базу учасника (у вигляді переліку), необхідні для виконання договору. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Омецінська О.А. надано довідку в якій відсутній перелік обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та Додатка № 2 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону. Відповідно до пункту 5 розділу III та Додатка № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено умову, що учасник має надати заповнену довідку у довільній формі про кадровий склад працюючих в учасника із зазначенням освіти, стажу роботи, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Омецінська О.А. надано довідку про наявність працівників без зазначення освіти та стажу роботи працівників, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та Додатка № 2 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону. Також моніторингом установлено, що на порушення умов пункту 6 розділу III та Додатку № 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ФОП Омецінська О.А. відсутній гарантійний лист в якому учасник підтверджує можливість поставити товар, який відповідає наведеним у тендерній документації технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, та на зазначених умовах. Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Омецінська О.А., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Омецінська О.А., яка не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОМЕЦІНСЬКА ОЛЬГА АНТОНІВНА" 899 250,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Тітар Олена Валеріївна 1 144 500,00
UAH з ПДВ
858 375,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Зарічанське лісове господарство" 1 128 150,00
UAH з ПДВ
1 054 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛОВЙОВА ЛЮБОВ ЮРІЇВНА" 1 054 575,00
UAH з ПДВ
1 054 575,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 1 129 997,55
UAH з ПДВ
1 129 997,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 16:24
тендерна пропоз. нова.pdf
16 грудня 2019 16:24
грвнт.лист2.pdf
06 грудня 2019 19:32
довідка про мтб.pdf
06 грудня 2019 19:32
дов.про кваліфік..pdf
06 грудня 2019 19:32
дов.про відс.судимості.pdf
06 грудня 2019 19:32
дов.про відс.заборгов.pdf
06 грудня 2019 19:32
дов.не є платн. ПДВ.pdf
06 грудня 2019 19:32
дов.зах.екон.конкур..pdf
06 грудня 2019 19:32
дов. про коруп..pdf
06 грудня 2019 19:32
проект договору.pdf
06 грудня 2019 19:32
гарантійний лист.pdf
06 грудня 2019 19:32
лист згода.pdf
06 грудня 2019 19:32
тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2019 19:32
паспортні дані.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 12:03
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 16:36
ДК 021 2015 03410000 7 зміни.pdf
03 грудня 2019 16:35
ДК 021 2015 03410000 7 зміни.pdf
03 грудня 2019 16:30
SKM_C25819120316240.pdf
02 грудня 2019 14:16
ДК 021 2015 03410000 7.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 09:06
sign.p7s
09 грудня 2019 09:05
Статут.PDF
09 грудня 2019 09:05
Контракт.PDF
09 грудня 2019 09:05
наказ на призначення.PDF
09 грудня 2019 09:05
Тех. паспорт.PDF
09 грудня 2019 09:05
Перелік закладів.PDF
09 грудня 2019 09:05
Технічне завдання.PDF
09 грудня 2019 09:04
Проект договору.PDF
09 грудня 2019 09:04
Тендерна пропозиція.PDF
09 грудня 2019 09:04
Гарантійний лист.PDF
09 грудня 2019 09:04
Гарантійний лист (ст17).PDF

Публічні документи

09 грудня 2019 13:41
sign.p7s
09 грудня 2019 13:40
Документи.7z
02 грудня 2019 14:28
sign.p7s
02 грудня 2019 14:26
Документи.7z

Публічні документи

05 грудня 2019 09:24
sign.p7s
05 грудня 2019 09:23
Технічне завдання.pdf
02 грудня 2019 15:55
sign.p7s
02 грудня 2019 15:54
Технічне завдання.pdf
02 грудня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 15:54
Проект договору.pdf
02 грудня 2019 15:54
Паспорт якості.pdf
02 грудня 2019 15:54
Місця поставки.pdf
02 грудня 2019 15:54
Копія Статуту.pdf
02 грудня 2019 15:54
Копія опису.pdf
02 грудня 2019 15:54
Копія витягу.pdf
02 грудня 2019 15:54
Копія витягу ПДВ.pdf
02 грудня 2019 15:54
Копія виписки.pdf
02 грудня 2019 15:54
Згода на обробку даних.pdf
02 грудня 2019 15:54
Довідка - стаття 17.pdf
02 грудня 2019 15:54
Довідка - працівники.pdf
02 грудня 2019 15:54
Довідка - МТБ.pdf
02 грудня 2019 15:54
Витяг ЄДР 16.10.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОМЕЦІНСЬКА ОЛЬГА АНТОНІВНА"
#3008322061
Переможець 850 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОМЕЦІНСЬКА ОЛЬГА АНТОНІВНА"
#3008322061
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 січня 2020 11:02
Договір 1.pdf укладений
10 січня 2020 11:02

Актуальні тендери

До пошуку