Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СПОРТУ БРУСИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41097447 |
Місцезнаходження: | 12601, Україна , Житомирська обл., смт Брусилів, вул. Митрополита Іларіона, буд. 16 |
Контактна особа: |
Світлана Мудревська +380971287960 mudrevskaja@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 14:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 14:15 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 15:48 |
Очікувана вартість: | 1 144 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 445,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 13:45 |
Перелік змін до ТЕНДОРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
02 грудня 2019 13:45 |
Нова редакція Тендерної документації.doc | |
02 грудня 2019 13:45 |
Проект договору деревина новий.docx | |
25 листопада 2019 16:34 |
Проект договору деревина.docx | |
25 листопада 2019 16:02 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
25 листопада 2019 16:02 |
Нова редакція Тендерної документації.doc | |
12 листопада 2019 10:38 |
Проект договору деревина.docx | |
12 листопада 2019 10:38 |
ТД Деревина.doc |
02 грудня 2019 13:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 грудня 2019 13:45 |
Перелік змін до ТЕНДОРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||||||||
02 грудня 2019 13:45 |
Нова редакція Тендерної документації.doc
|
|||||||||
02 грудня 2019 13:45 |
Проект договору деревина новий.docx
|
|||||||||
25 листопада 2019 16:34 |
Проект договору деревина.docx
|
|||||||||
25 листопада 2019 16:02 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||||||||
25 листопада 2019 16:02 |
Нова редакція Тендерної документації.doc
|
|||||||||
12 листопада 2019 10:38 |
Проект договору деревина.docx
|
|||||||||
12 листопада 2019 10:38 |
ТД Деревина.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції ФОП Омецінської Ольги Антонівни (далі – ФОП) ми переконані, що учасник не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з таких підстав:
По-перше, абзацом 6 додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник має надати гарантійний лист в якому підтверджує можливість поставити товар, який відповідає наведеним у тендерній документації технічним, якісним та кількісним характеристиками предмету закупівлі, та на зазначених умовах», тобто для підтвердження можливості поставки товару належної якості та кількості кожен учасник повинен був надати гарантійний лист.
Звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної пропозиції ФОП на момент подання тендерної пропозиції був відсутній гарантійний лист, в якому б учасник підтвердив можливість поставки товару. Гарантійний лист учасник завантажив 16 грудня 2019 року на етапі кваліфікації, а отже, учасник не виконав пряму вимогу Замовника надати документальне гарантійне підтвердження можливості поставки товару у складі документів тендерної пропозиції.
По-друге, додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу учасникам надати: «…Довідку у довільній формі про кадровий склад працюючих в учасника із зазначенням освіти, стажу роботи, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання).»
На виконання вимоги Замовника учасник надав довідку в якій вказав, що у ФОП наявні знання та досвід для належного виконання умов договору. При цьому, у довідці відсутні будь-які дані про освіту учасника та його стаж роботи, а отже, ФОП не надав у довідці інформацію, що вимагалася Замовником.
По-третє, додатком 2 до тендерної документації Замовник вимагав надати: «Довідка у довільній формі, за підписом учасника /або його уповноваженої особи, в якому зазначається інформація про обладнання та матеріально-технічну базу учасника (у вигляді переліку), необхідні для виконання договору.»
У складі тендерної пропозиції ФОП наявна довідка, в якій зазначено, що учасник має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу. Однак, у даній довідці немає ні переліку, ні жодних даних про те, яке саме обладнання та матеріально-технічну базу учасник буде використовувати для виконання умов договору.
Таким чином, оскільки ФОП Омецінська Ольга Антонівна не виконала вимог про надання інформації про наявних працівників і матеріально-технічну базу, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо дискваліфікувати тендерну пропозицію ФОП Омецінська Ольга Антонівна та перейти до розгляду наступної економічно доцільної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник буде вимушений звернутися із скаргою до Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-09-000044 ● 2156dde2d7014ec6a68c7d4ac7948f67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2020 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.01.2020
№ 2
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.01.2020 № 2.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-11-12-000704-b від 12.11.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши уважно Вашу вимогу повідомляю, що згідно п.3 розділу 5 Тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Додатком 2 до Тендерної документації відповідно до ст. 16 Закону визначено кваліфікаційні критерії до учасника: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності учасника зазначеним критеріям необхідно було надати відповідні довідки у довільній формі. На виконання зазначених вимог замовника учасником ФОП Омецінська О.А надано відповідні довідки, у яких зазначено наявність досвіду та знань для виконання умов договору щодо поставки деревини. Крім того, ФОП Омецінською О.А надано договір оренди транспортних засобів, необхідних для поставки деревини. Також, зазначеним учасником надано тендерну пропозицію, згідно якої ФОП Омецінська О.А підтвердила можливість та погодилася виконати основні умови замовника та договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції зазначеного учасника 06.12.2019 о 19:32 було завантажено файл «гарантійний лист», який продубльовано 16.12.2019, у зв’язку із допущенням технічної помилки. Крім того, єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Замовник є бюджетною організацією, а тому дотримання принципу максимальної економії бюджетних коштів, їх ефективне використання є пріоритетним. Також, відміна поставки паливної деревини до навчальних закладів Брусилівського району та проведення повторних торгів може призвести до негативних наслідків, зриву роботи шкіл та садочків, та викликати соціальну напругу серед населення. Крім того, відповідно до умов договору на сьогодні переможцем здійснено часткову поставку деревини в кількості 33 м3.
2020-02-06 09:19:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ОМЕЦІНСЬКА ОЛЬГА АНТОНІВНА" |
899 250,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Тітар Олена Валеріївна |
1 144 500,00
UAH з ПДВ
|
858 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Зарічанське лісове господарство" |
1 128 150,00
UAH з ПДВ
|
1 054 574,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛОВЙОВА ЛЮБОВ ЮРІЇВНА" |
1 054 575,00
UAH з ПДВ
|
1 054 575,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
1 129 997,55
UAH з ПДВ
|
1 129 997,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОМЕЦІНСЬКА ОЛЬГА АНТОНІВНА" #3008322061 |
Переможець |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 11:02
|
Договір 1.pdf | укладений |
10 січня 2020 11:02
|