Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина дров’яна непромислового використання
Очікувана вартість
1 144 500,00 UAH
UA-2019-11-12-000704-b 64fd434d5d82431786b09d17f09ad2c5
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Мудревська

+380971287960 mudrevskaja@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СПОРТУ БРУСИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41097447
Місцезнаходження: 12601, Україна , Житомирська обл., смт Брусилів, вул. Митрополита Іларіона, буд. 16
Контактна особа: Світлана Мудревська
+380971287960
mudrevskaja@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 14:15
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 14:15
Початок аукціону: 10 грудня 2019 15:48
Очікувана вартість: 1 144 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 445,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1635 метр кубічний
Деревина дров’яна непромислового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 13:45
Перелік змін до ТЕНДОРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
02 грудня 2019 13:45
Нова редакція Тендерної документації.doc
02 грудня 2019 13:45
Проект договору деревина новий.docx
25 листопада 2019 16:34
Проект договору деревина.docx
25 листопада 2019 16:02
Перелік змін до тендерної документації.docx
25 листопада 2019 16:02
Нова редакція Тендерної документації.doc
12 листопада 2019 10:38
Проект договору деревина.docx
12 листопада 2019 10:38
ТД Деревина.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-000704-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 02 січня 2020 23:34
Оскарження рішення про визнання переможця
Відділом освіти та спорту Брусилівської селищної ради оголошено закупівлю деревини дров’яної непромислового використання (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) на загальну вартість 1 144 500,00 гривень.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції ФОП Омецінської Ольги Антонівни (далі – ФОП) ми переконані, що учасник не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з таких підстав:
По-перше, абзацом 6 додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник має надати гарантійний лист в якому підтверджує можливість поставити товар, який відповідає наведеним у тендерній документації технічним, якісним та кількісним характеристиками предмету закупівлі, та на зазначених умовах», тобто для підтвердження можливості поставки товару належної якості та кількості кожен учасник повинен був надати гарантійний лист.
Звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної пропозиції ФОП на момент подання тендерної пропозиції був відсутній гарантійний лист, в якому б учасник підтвердив можливість поставки товару. Гарантійний лист учасник завантажив 16 грудня 2019 року на етапі кваліфікації, а отже, учасник не виконав пряму вимогу Замовника надати документальне гарантійне підтвердження можливості поставки товару у складі документів тендерної пропозиції.
По-друге, додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу учасникам надати: «…Довідку у довільній формі про кадровий склад працюючих в учасника із зазначенням освіти, стажу роботи, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання).»
На виконання вимоги Замовника учасник надав довідку в якій вказав, що у ФОП наявні знання та досвід для належного виконання умов договору. При цьому, у довідці відсутні будь-які дані про освіту учасника та його стаж роботи, а отже, ФОП не надав у довідці інформацію, що вимагалася Замовником.
По-третє, додатком 2 до тендерної документації Замовник вимагав надати: «Довідка у довільній формі, за підписом учасника /або його уповноваженої особи, в якому зазначається інформація про обладнання та матеріально-технічну базу учасника (у вигляді переліку), необхідні для виконання договору.»
У складі тендерної пропозиції ФОП наявна довідка, в якій зазначено, що учасник має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу. Однак, у даній довідці немає ні переліку, ні жодних даних про те, яке саме обладнання та матеріально-технічну базу учасник буде використовувати для виконання умов договору.
Таким чином, оскільки ФОП Омецінська Ольга Антонівна не виконала вимог про надання інформації про наявних працівників і матеріально-технічну базу, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо дискваліфікувати тендерну пропозицію ФОП Омецінська Ольга Антонівна та перейти до розгляду наступної економічно доцільної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник буде вимушений звернутися із скаргою до Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-09-000044 ● 2156dde2d7014ec6a68c7d4ac7948f67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.01.2020
№ 2

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.01.2020 № 2.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-11-12-000704-b від 12.11.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши уважно Вашу вимогу повідомляю, що згідно п.3 розділу 5 Тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Додатком 2 до Тендерної документації відповідно до ст. 16 Закону визначено кваліфікаційні критерії до учасника: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності учасника зазначеним критеріям необхідно було надати відповідні довідки у довільній формі. На виконання зазначених вимог замовника учасником ФОП Омецінська О.А надано відповідні довідки, у яких зазначено наявність досвіду та знань для виконання умов договору щодо поставки деревини. Крім того, ФОП Омецінською О.А надано договір оренди транспортних засобів, необхідних для поставки деревини. Також, зазначеним учасником надано тендерну пропозицію, згідно якої ФОП Омецінська О.А підтвердила можливість та погодилася виконати основні умови замовника та договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції зазначеного учасника 06.12.2019 о 19:32 було завантажено файл «гарантійний лист», який продубльовано 16.12.2019, у зв’язку із допущенням технічної помилки. Крім того, єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Замовник є бюджетною організацією, а тому дотримання принципу максимальної економії бюджетних коштів, їх ефективне використання є пріоритетним. Також, відміна поставки паливної деревини до навчальних закладів Брусилівського району та проведення повторних торгів може призвести до негативних наслідків, зриву роботи шкіл та садочків, та викликати соціальну напругу серед населення. Крім того, відповідно до умов договору на сьогодні переможцем здійснено часткову поставку деревини в кількості 33 м3.

2020-02-06 09:19:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОМЕЦІНСЬКА ОЛЬГА АНТОНІВНА" 899 250,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Тітар Олена Валеріївна 1 144 500,00
UAH з ПДВ
858 375,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Зарічанське лісове господарство" 1 128 150,00
UAH з ПДВ
1 054 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛОВЙОВА ЛЮБОВ ЮРІЇВНА" 1 054 575,00
UAH з ПДВ
1 054 575,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 1 129 997,55
UAH з ПДВ
1 129 997,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 16:24
тендерна пропоз. нова.pdf
16 грудня 2019 16:24
грвнт.лист2.pdf
06 грудня 2019 19:32
довідка про мтб.pdf
06 грудня 2019 19:32
дов.про кваліфік..pdf
06 грудня 2019 19:32
дов.про відс.судимості.pdf
06 грудня 2019 19:32
дов.про відс.заборгов.pdf
06 грудня 2019 19:32
дов.не є платн. ПДВ.pdf
06 грудня 2019 19:32
дов.зах.екон.конкур..pdf
06 грудня 2019 19:32
дов. про коруп..pdf
06 грудня 2019 19:32
проект договору.pdf
06 грудня 2019 19:32
гарантійний лист.pdf
06 грудня 2019 19:32
лист згода.pdf
06 грудня 2019 19:32
тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2019 19:32
паспортні дані.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 12:03
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 16:36
ДК 021 2015 03410000 7 зміни.pdf
03 грудня 2019 16:35
ДК 021 2015 03410000 7 зміни.pdf
03 грудня 2019 16:30
SKM_C25819120316240.pdf
02 грудня 2019 14:16
ДК 021 2015 03410000 7.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 09:06
Електронний підпис
09 грудня 2019 09:05
Статут.PDF
09 грудня 2019 09:05
Контракт.PDF
09 грудня 2019 09:05
наказ на призначення.PDF
09 грудня 2019 09:05
Тех. паспорт.PDF
09 грудня 2019 09:05
Перелік закладів.PDF
09 грудня 2019 09:05
Технічне завдання.PDF
09 грудня 2019 09:04
Проект договору.PDF
09 грудня 2019 09:04
Тендерна пропозиція.PDF
09 грудня 2019 09:04
Гарантійний лист.PDF
09 грудня 2019 09:04
Гарантійний лист (ст17).PDF

Публічні документи

09 грудня 2019 13:41
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:40
Документи.7z
02 грудня 2019 14:28
Електронний підпис
02 грудня 2019 14:26
Документи.7z

Публічні документи

05 грудня 2019 09:24
Електронний підпис
05 грудня 2019 09:23
Технічне завдання.pdf
02 грудня 2019 15:55
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:54
Технічне завдання.pdf
02 грудня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 15:54
Проект договору.pdf
02 грудня 2019 15:54
Паспорт якості.pdf
02 грудня 2019 15:54
Місця поставки.pdf
02 грудня 2019 15:54
Копія Статуту.pdf
02 грудня 2019 15:54
Копія опису.pdf
02 грудня 2019 15:54
Копія витягу.pdf
02 грудня 2019 15:54
Копія витягу ПДВ.pdf
02 грудня 2019 15:54
Копія виписки.pdf
02 грудня 2019 15:54
Згода на обробку даних.pdf
02 грудня 2019 15:54
Довідка - стаття 17.pdf
02 грудня 2019 15:54
Довідка - працівники.pdf
02 грудня 2019 15:54
Довідка - МТБ.pdf
02 грудня 2019 15:54
Витяг ЄДР 16.10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОМЕЦІНСЬКА ОЛЬГА АНТОНІВНА"

Фізична особа-підприємець Тітар Олена Валеріївна

Державне підприємство "Зарічанське лісове господарство"

ФОП "СОЛОВЙОВА ЛЮБОВ ЮРІЇВНА"

ТОВ "ТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОМЕЦІНСЬКА ОЛЬГА АНТОНІВНА"
#3008322061
Переможець 850 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОМЕЦІНСЬКА ОЛЬГА АНТОНІВНА"
#3008322061
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 17:25
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 11:02
Договір 1.pdf укладений
10 січня 2020 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 850 000,00
UAH