Комп'ютерна техніка (моноблоки, книжкові сканери)
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2019-11-12-000671-c b6b3cfa87172496e9aa7e92de38d2bb6
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Маріупольське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області
Код ЄДРПОУ: 42171861
Місцезнаходження замовника: 87548, Україна, Донецька обл., МАРІУПОЛЬ, вул. Зелінського, буд.27а
Контактна особа замовника: Кравець Ірина Іванівна
0982823011
r80@dn.pfu.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 14:00
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
моноблоки, книжкові сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, МАРІУПОЛЬ, вул. Зелінського, 27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 листопада 2019 17:21
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2019 17:18
ОГОЛОШЕННЯ моноблоки сканери.doc
14 листопада 2019 17:12
Документ видалено
14 листопада 2019 17:21
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2019 17:13
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2019 17:11
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2019 17:09
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2019 17:07
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 15:12
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2019 17:18
ОГОЛОШЕННЯ моноблоки сканери.doc
14 листопада 2019 17:12
Документ видалено
12 листопада 2019 15:10
ОГОЛОШЕННЯ 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:20
Дата відповіді: 14 листопада 2019 14:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Стосовно ваших питань повідомляємо наступне:
На електронних торгах приймаються пропозиції, які відповідають вимогам замовника, щодо проведення торгів за предметами закупівлі. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатках до процедури вимогам та характеристикам. З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам. Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені у додатках, буде акцептована замовником на загальних підставах.
Замовник не вимагає в пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК 189 780,00
UAH з ПДВ
189 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
Переможець 189 780,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:18

Документи

20 листопада 2019 16:16
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
189 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2019 16:16
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 листопада 2019 12:56
договор.pdf укладений
28 листопада 2019 12:55

Актуальні тендери

До пошуку