Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерело безперебійного живлення, мережевий накопичувач, жорсткий диск для мережевого накопичувача, принтер штрих кодів, монітор
Очікувана вартість
94 220,00 UAH
UA-2019-11-12-000627-a ce9435d701904f78808cffe54f043f96
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полудень Ольга Володимирівна

+380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Полудень Ольга Володимирівна
+380472567509
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 15:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 15:11
Очікувана вартість: 94 220,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

13 листопада 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:07
Оголошення комп. обладнання.doc
13 листопада 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:07
Оголошення комп. обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 13 листопада 2019 10:53
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:20
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 пропозиції Учасників, які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону розглядатись не будуть.

2. Відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 дискваліфікація Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціоне не передбачена

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Джерело безперебійного живлення
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 190,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 листопада 2019 11:51
Закінчення: 20 листопада 2019 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Джерело безперебійного живлення
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 23
Дата доставки: 09 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 14 листопада 2019 13:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов. Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими. Учасник має надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
2) Всі вимоги до закупівлі вказані в додатку№1 до оголошення про проведення закупівлі.
3) Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Отже, пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, буде оцінюватися на тих саме умовах, як і учасників платників податку на додану вартість

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Стеценко Олександр Володимирович" 12 500,00
UAH з ПДВ
12 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛАР ІКС" 16 848,00
UAH з ПДВ
16 848,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 15 168,00
UAH з ПДВ
15 168,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 17 356,00
UAH з ПДВ
17 356,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 18 480,00
UAH з ПДВ
18 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 14:18
tex.xar invt hr1103s.pdf
18 листопада 2019 14:18
ценовое 001.pdf
18 листопада 2019 14:18
поривняльна 001.pdf
18 листопада 2019 14:18
додаток 1 001.pdf
18 листопада 2019 14:18
договір.pdf
18 листопада 2019 14:18
довидка 001(1).pdf
18 листопада 2019 12:13
инфо довидка 001.pdf
18 листопада 2019 12:13
захист довкилля 001.pdf
18 листопада 2019 12:13
анкета участника 001.pdf
18 листопада 2019 12:13
несертификац.pdf
18 листопада 2019 12:13
spr+dog+vidguk08.pdf
18 листопада 2019 12:13
инвт общ2019.pdf
18 листопада 2019 12:13
ИНН завер.pdf
18 листопада 2019 12:13
passport nov.pdf
18 листопада 2019 12:13
витяг 001 завер..pdf
18 листопада 2019 12:13
випис 1,2.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 14:45
Статут КВПД.pdf
19 листопада 2019 14:45
Протокол КВПД.pdf
19 листопада 2019 14:45
Наказ КВПД.pdf
19 листопада 2019 14:45
Довідка з ЄДРПОУ КВПД.pdf
19 листопада 2019 14:45
Витяг ПДВ КВПД.pdf
19 листопада 2019 14:45
Витяг 27.08.2019 _ оригінал.rtf
19 листопада 2019 14:45
Виписка КВПД.pdf
19 листопада 2019 14:45
Сертиф_експерт_до_10.07.2020.pdf
19 листопада 2019 14:45
ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ СОЛАР ІКС.pdf
19 листопада 2019 14:45
Довідка про ТХ.pdf
19 листопада 2019 14:45
Довідка про відповідність.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 14:23
Електронний підпис
19 листопада 2019 12:40
ДБЖ_Видаткова_3.jpeg
19 листопада 2019 12:40
ДБЖ_Видаткова_2.jpeg
19 листопада 2019 12:40
ДБЖ_Видаткова_1.jpeg
19 листопада 2019 12:40
ДБЖ_Аналогічний договір_3.pdf
19 листопада 2019 12:40
ДБЖ_Аналогічний договір_2.pdf
19 листопада 2019 12:40
ДБЖ_Аналогічний договір_1.pdf
19 листопада 2019 12:40
Лист про неліцензування.pdf
19 листопада 2019 12:40
Згода з договором.pdf
19 листопада 2019 12:40
Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2019 12:40
ЕКО5387_Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 12:40
ЕКО5387_Проект Договору.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 01:45
Технічна характеристика.pdf
19 листопада 2019 01:14
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2019 01:14
Установчі документи.pdf
19 листопада 2019 01:14
Технічна характеристика.pdf
19 листопада 2019 01:14
Лист-гарантія щодо санкцій.pdf
19 листопада 2019 01:14
Довідка щодо ліцензування.pdf
19 листопада 2019 01:14
Довідка щодо досвіду.pdf
19 листопада 2019 01:14
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2019 01:14
POWERCOM ДЕКЛАРАЦИЯ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Стеценко Олександр Володимирович"

ТОВ "СОЛАР ІКС"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Стеценко Олександр Володимирович"
#3023013657
Переможець 12 500,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 08:37

Документи

27 листопада 2019 08:37
93.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Стеценко Олександр Володимирович"
#3023013657
12 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 08:37
93.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
000627-а1.pdf укладений
04 грудня 2019 12:19