Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі та тонери)
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000453-c ● 25fd0c441e664aa98f45c3aea6901141
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40329345 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/cv/ |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, площа Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Глігор Юрій Серафимович +380372516920 root.chpf@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України
Тендерна документація
12 листопада 2019 13:17 |
Оголошення.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі та тонери) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 450,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1450 шт
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі та тонери)
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58002, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, площа Центральна, 3
Дата доставки:
10 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:31
Дата відповіді: 13 листопада 2019 16:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1). До розгляду приймаються пропозиції товару, що становить предмет закупівлі, який відповідає вимогам технічних характеристик, які вказані в додатку № 1 "Вимоги до предмета закупівлі" до Оголошення.
2). Учасники вказують конкретну торгову марку запропонованого товару в Ціновій пропозиції згідно Додатку № 4 "Форма пропозиції щодо участі у процедурі закупівлі" до Оголошення.
3). Обмежень щодо способу оподаткування Додатком № 2 "Кваліфікаційні критерії Учасників закупівлі" до Оголошення не встановлено.
Згідно п. 11 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" затвердженої наказом Державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 № 10 найбільш економічно вигідну пропозицію визначає електронна система закупівель згідно поданих пропозицій учасників.
2). Учасники вказують конкретну торгову марку запропонованого товару в Ціновій пропозиції згідно Додатку № 4 "Форма пропозиції щодо участі у процедурі закупівлі" до Оголошення.
3). Обмежень щодо способу оподаткування Додатком № 2 "Кваліфікаційні критерії Учасників закупівлі" до Оголошення не встановлено.
Згідно п. 11 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" затвердженої наказом Державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 № 10 найбільш економічно вигідну пропозицію визначає електронна система закупівель згідно поданих пропозицій учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" |
43 749,00
UAH з ПДВ
|
35 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
44 880,00
UAH з ПДВ
|
35 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
63 900,00
UAH з ПДВ
|
49 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
57 400,00
UAH з ПДВ
|
55 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" #40044829 |
Відхилено |
35 754,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 16:37
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Відхилено |
35 760,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 17:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
49 020,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 13:00
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 12:37
|
Договір | укладений |
10 грудня 2019 18:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |