Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплекс для облаштування ресурсної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх закладах Центрально – Міського району
Очікувана вартість
74 285,00 UAH
UA-2019-11-12-000402-c 23c2e4e13674473aa5a482d454f30aec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибіна Вікторія

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Рибіна Вікторія
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 11:13
Очікувана вартість: 74 285,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Мультимедійний комплекс для облаштування ресурсної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх закладах Центрально – Міського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул.Чкалова,1ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіт. Замовник не приймає претензій за несвоєчасну сплату якщо помилки у розрахункових документах допущені Постачальником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 12:36
Проект договору.doc
12 листопада 2019 12:36
ТД мультимедійка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:35
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції лише у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених в тендерній документації. В іншому випадку, тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена. Просимо звернути на це Вашу увагу! Торгова марка товару може бути яка завгодно (аналог) , але технічні вимоги предмета закупівлі повині відповідати тендерній документації. Згідно тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 59 125,00
UAH з ПДВ
59 125,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 73 746,00
UAH з ПДВ
73 246,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСОФТ" 74 000,00
UAH з ПДВ
73 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 11:57
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:57
Пропозиція переможця.pdf
03 грудня 2019 11:57
Довідка.pdf.p7s
03 грудня 2019 11:56
Довідка на ТОВ.pdf
03 грудня 2019 11:56
Довідка на директора.pdf
03 грудня 2019 11:56
Довідка ЄДР юр особа.pdf
03 грудня 2019 11:56
Довідка банкрутство.pdf
26 листопада 2019 13:00
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:00
Установчі документи.pdf
26 листопада 2019 13:00
Уповноважена особа.pdf
26 листопада 2019 13:00
Проект договору.pdf
26 листопада 2019 13:00
Лист щодо сертифікації.pdf
26 листопада 2019 13:00
Документи якості.pdf
26 листопада 2019 13:00
Довідка сервіс центр.pdf
26 листопада 2019 13:00
Фін. звіт.pdf
26 листопада 2019 13:00
Технічні вимоги згода.pdf
26 листопада 2019 13:00
Технічний опис.pdf
26 листопада 2019 13:00
Таблиця відповідності.pdf
26 листопада 2019 13:00
Пропозиція.pdf
26 листопада 2019 13:00
Лист працівники.pdf
26 листопада 2019 12:59
Лист МТБ.pdf
26 листопада 2019 12:59
Лист досвід.pdf
26 листопада 2019 12:59
Згода на обробку ПД.pdf
26 листопада 2019 12:59
Довідка стаття 17.pdf
26 листопада 2019 12:59
Довідка ліцензування.pdf
26 листопада 2019 12:59
Довідка код доступу.pdf
26 листопада 2019 12:59
Довідка довкілля.pdf
26 листопада 2019 12:59
Довідка відповідність КМУ.pdf
26 листопада 2019 12:59
Довідка активи.pdf
26 листопада 2019 12:59
Гарантійний лист офшор.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 19:32
Електронний підпис
27 листопада 2019 08:32
Пропозиція ТОВ Офікс.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 17:12
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:11
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 17:11
технічне завдання.pdf
27 листопада 2019 17:11
Проект договору (4).pdf
27 листопада 2019 17:11
Працівники.pdf
27 листопада 2019 17:11
офшорні зони.pdf
27 листопада 2019 17:11
накладна договір_15412.PDF
27 листопада 2019 17:11
МТБ.pdf
27 листопада 2019 17:11
лист-пояснення.pdf
27 листопада 2019 17:11
лист-відгук.PDF
27 листопада 2019 17:11
Копія Статуту.pdf
27 листопада 2019 17:11
Копія рішення 5.pdf
27 листопада 2019 17:11
Копія Витяг з РПЄП.pdf
27 листопада 2019 17:11
копія виписки.pdf
27 листопада 2019 17:11
Згода на обробку даних (1).pdf
27 листопада 2019 17:11
договір_15412.PDF
27 листопада 2019 17:11
Довкілля.pdf
27 листопада 2019 17:11
довідка ЧА MS.pdf
27 листопада 2019 17:11
Гарантійний лист сервіс.pdf
27 листопада 2019 17:11
авторизаційний Вема (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "МАЙСОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 59 125,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
59 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:24
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:28
Договір № 523.pdf укладений
17 грудня 2019 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 523
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника (відсутність фінансування)