Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
портативний комп’ютер (ноутбук)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000345-c ● 8af9e51c67e141b1bbdbc873ec03dfd2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Оратівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 04544458 |
Вебсайт: | http://osvita.orativ.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 22600, Україна , Вінницька обл., смт Оратів, вул. Героїв Майдану, 78 |
Контактна особа: |
Барановський Федір Федорович +380433021481 buhorosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 11:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 11:55 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 12:11 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
портативний комп’ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22600, Україна, Вінницька область, смт.Оратів, Оратівський р-н., вул.Героїв Майдану, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти державного бюджету і співфінансування з місцевого бюджету. Оплата здійснюється після відвантаження товару. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 14:41 |
Iнструкцiя портативний комп_ютер (ноутбук).doc |
13 листопада 2019 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2019 14:41 |
Iнструкцiя портативний комп_ютер (ноутбук).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
- Ми допускаємо на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі.
- Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ і розглядатимемо їх ціну як остаточну.
- Стосовно інформації про торгову марку чи модель – Замовником внесено зміни в Додаток 1 Інструкції.
- Ми допускаємо на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі.
- Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ і розглядатимемо їх ціну як остаточну.
- Стосовно інформації про торгову марку чи модель – Замовником внесено зміни в Додаток 1 Інструкції.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 13 листопада 2019 16:37
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:44
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! На ваше прохання тендерний комітет повідомляє наступне: згідно Наказу №10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно складає вимоги до предмета закупівлі. Саме тому, щоб не обмежувати коло Учасників, Замовник не вважає за потрібне вносити зміни в Інструкцію, оскільки в Додатку 1 Інструкції зазначено, що операційна система Windows 10 professional повинна бути попередньо встановлена і ліцензійна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-12-000345-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 22 листопада 2019 13:03
Невідповідність технічно якісних характеристик запропонованого товару
Шановний замовнику!
В Додатку 1 Інструкції проведення процедури закупівлі в пункті 10 (Кількість, обсяг поставки та інші характеристики товару)Замовником вимагалась наступна характеристика (цитуємо): «батарея: ємність не менше ніж 4000 mAh або не менше 6 годин автономної роботи;»
Доводимо до Вашого відома, що учасник-переможець «ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна», запропонувала ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15 (81DC0099RA), у якого акумуляторна батарея меншої потужності ніж Вами вимагалось. Наведемо посилання на офіційний сайт виробника ноутбука: https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-chocolate-81dc0099ra.html#prodSpecs . Де Виробником чітко вказано наступне: «Акумулятор (час роботи до) 5.5Годин. Це не відповідає вимогам тендерної документації замовника, та не може рахуватись як еквівалент! Враховуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможця №34 від 22.11.2019 р. та дискваліфікувати учасника-переможця «ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна».
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 1 Інструкції проведення процедури закупівлі в пункті 10 (Кількість, обсяг поставки та інші характеристики товару)Замовником вимагалась наступна характеристика (цитуємо): «батарея: ємність не менше ніж 4000 mAh або не менше 6 годин автономної роботи;»
Доводимо до Вашого відома, що учасник-переможець «ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна», запропонувала ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15 (81DC0099RA), у якого акумуляторна батарея меншої потужності ніж Вами вимагалось. Наведемо посилання на офіційний сайт виробника ноутбука: https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-chocolate-81dc0099ra.html#prodSpecs . Де Виробником чітко вказано наступне: «Акумулятор (час роботи до) 5.5Годин. Це не відповідає вимогам тендерної документації замовника, та не може рахуватись як еквівалент! Враховуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможця №34 від 22.11.2019 р. та дискваліфікувати учасника-переможця «ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна».
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 11:28
Відповідь Замовника на вимоги ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" від 22.11.2019 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна |
61 992,00
UAH з ПДВ
|
61 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
69 552,00
UAH з ПДВ
|
65 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
69 993,00
UAH з ПДВ
|
65 286,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
85 908,00
UAH з ПДВ
|
65 292,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
88 800,00
UAH з ПДВ
|
66 666,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
80 016,00
UAH з ПДВ
|
80 016,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Чухрієнко Марина Вікторівна |
99 900,00
UAH з ПДВ
|
99 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ Лінк" |
102 074,76
UAH з ПДВ
|
102 074,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна #2631713187 |
Переможець |
61 992,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 11:48
|