Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи служби замовника на об’єктах з капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: Вулиця Копилівська, 67-Б; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Очікувана вартість
8 795,00 UAH
UA-2019-11-12-000330-c ba91befb03494a5eaa430a21d61288b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Роботи служби замовника на об’єктах з капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: Вулиця Копилівська, 67-Б; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Копилівська, 67-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи шляхом перерахування суми коштів, зазначеної в п. 2.1. Договору, на банківський рахунок Виконавця протягом 10-ти робочих днів з дня підписання Сторонами відповідного Акту виконаних робіт та надходження відповідного бюджетного фінансування ; (джерело фінансування – місцевий бюджет ) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 листопада 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"
#36047326
Переможець 8 794,00
UAH
12 листопада 2019 11:48

Документи

12 листопада 2019 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 11:53
Договір укладений
12 листопада 2019 11:52