Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Хомути ремонтні).
Очікувана вартість
2 700 898,47 UAH
UA-2019-11-12-000277-b cf0c7ed4755f4418ada74772b71ebbb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Баланчук

+380674736817 balanchuk@vodokanal.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Код ЄДРПОУ: 31448144
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161
Контактна особа: Олена Баланчук
+380674736817
balanchuk@vodokanal.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 14:15
Очікувана вартість: 2 700 898,47 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 008,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
614 штука
Хомути ремонтні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки Товару шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості Товару, що передається згідно поданої заявки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 14:19
Перелік змін.docx
18 листопада 2019 14:19
ТД зі змінами.doc
18 листопада 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 14:19
Перелік змін.docx
18 листопада 2019 14:19
ТД зі змінами.doc
12 листопада 2019 09:33
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток
Дата подання: 14 листопада 2019 11:49
Дата відповіді: 14 листопада 2019 12:03
Доброго дня! У п. 5 ТД зазначено, що переможець торгів завантаує документи, перелік яких, серед іншого, зазначений в розділі 2 додатку 5 до ТД. Оскільки додаток 5 не має розділів, уточніть, будь ласка, Замовником мається на увазі додаток 1 до ТД? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені зміни до Тендерної документації
Представництво
Дата подання: 14 листопада 2019 12:55
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:42
Доброго дня! Згідно додатку 2 до ТД учасник надає копії, завірені мокрою печаткою офіційного представництва в Україні, сертифікатів ISO9001, ISO14001. Роз'ясніть, будь ласка, Замовником мається на увазі копії сертифікатів, завірені мокрою печаткою офіційного представництва виробника? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Копії, завірені мокрою печаткою офіційного представництва виробника в Україні, сертифікатів ISO9001, ISO14001.
Строк дії
Дата подання: 14 листопада 2019 13:19
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:51
Доброго дня! Відповідно до п. 2 розділу 3 ТД та додатку 7 до ТД строк дії забезпечення пропозиції становить 90 календаних днів. В той же час строк дії самої пропозиції становить 90 робочих днів (п. 4 розділу 3 ТД). Роз'ясніть, будь ласка, така різниця між термінами запланована Замовником або виникла помилка? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені зміни до Тендерної документації
Довідка ТПП
Дата подання: 14 листопада 2019 15:42
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:52
Доброг дня! Згідно умов п. 6.3.7. проекту договору Учасник-переможець повинен протягом 5 робочих днів з моменту укладення цього Договору надати Замовнику довідку або інший документ торгово-промислової палати, який підтверджує ціни на ринку відповідних товарів у Миколаївській області (надалі - цінова довідка) за період з моменту закінчення відкритих торгів Покупцем (Замовником) і до моменту укладення цього Договору. Вважаємо вказану вимогу дискримінаціною та недоцільною з наступних причин. По-перше, отримання такої довідки припускає моніторінг ТПП цін на ринку, що пов'язано з розсилкою ТПП запитів та отриманням відповідей від сторонніх організацій. ТПП не є державною організацією і не має важелів тиску на приватні підприємства, щоб примусити їх надавати інформацію у визначені терміни. Тому надання вказаної довідки протягом 5 днів з моменту укладення Договору неможливе, оскільки ТПП не передбачає та не може гарантувати конкретних термінів для надання таких довідок. По-друге, Замовник укладає договір з учасником-переможцем закупівлі за результатами проведеного аукціону. Вартість кожної позиції товару за договором визначається за результатом аукціону. Отже, не зрозуміла доцільність надання такої довідки після уладення договору і проведення аукціону, якщо учасник не підвищує ціни на товар. По-третє, ненадання переможцем зазначеної довідки надає можливість Замовнику обернути забезпечення виконання договору на свою користь через невиконання переможцем своїх зобов'язань за договором. При цьому, ні переможець, ні ТПП не можуть вплинути на терміни надання такої довідки. У зв'язку з вищевикладеним просимо усунути таку дискримінаційну вимогу щодо надання вказаної довідки. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені зміни до Тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-000277-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32956181
Дата подання: 06 грудня 2019 16:57
Оскарження результатів
СКАРГА
що до результату відкритих торгів
Скасована
Дата: 07 грудня 2019 11:25
Причина: Невірна назва основного документу
Номер вимоги: UA-2019-11-12-000277-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32956181
Дата подання: 07 грудня 2019 11:37
Оскарження результату
Оскарження Замовнику результату кваліфікації
Предмет закупівлі: ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 44160000-9
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Хомути ремонтні)
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-12-000277-b ID: cf0c7ed4755f4418ada74772b71ebbb0
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 13:57
Щодо оскарження результату кваліфікації, що надійшло від ПП “ВІК ГРУПСЕРВІС”
№ 06/12/10 від 06.12.2019р повідомляємо наступне :

1. Наданий техпаспорт не є паспортом так, як не містить...
Згідно ГОСТ 2.601-2006, паспорт - документ, що містить відомості, що засвідчують гарантії виробника, значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробу.
П. 4.2 ГОСТ "Відомості про виріб, що поміщаються в ЕД, мають бути достатніми для забезпечення правильної і безпечної експлуатації виробів впродовж встановленого терміну служби".
П. 4.9 Види, комплектність і форму виконання ЕД встановлює розробник, якщо це не обумовлено в технічному завданні. Наданий технічний паспорт містить основні технічні характеристики і усю необхідну інформацію, що необхідно для тендерної документації. Крім того, в тендерній документації не вказувалися вимоги до технічного паспорта, а була вимога надати його зразок, тому немає підстав рахувати надану копію паспорта не відповідної тендерної документації.
2. Товщина корпусу (стальна стягуюча смуга).
Ремонтний нержавіючий хомут має конструкцію стяжної стрічки з фіксуючим захватом, відповідно стяжна стрічка і є корпусом хомута. У технічній специфікації тендеру п.5 вказано: Корпус: (стальна стягуюча смуга). Відповідно в паспорті немає протиріч, оскільки товщина корпусу і товщина стяжної стрічки - це одно і те ж. Крім того, учасник підтвердив відповідність технічному завданню в листі №265 від 26.11.2019 р., наданого в тендерній документації.
3. ГОСТ 14771-76 не дійсний в Україні.
ГОСТ 14771-76 був дійсний до 01.01.2019 на території України. В тендерній документації вимагалося надати зразок паспорта. Технічний паспорт на хомути ремонтні надано як зразок- технічний паспорт на вироби, які було виготовлено у 2018 році. Крім того, тендерна документація не містила вимог до ГОСТу. Згідно п 5.8.2. Договору Постачальник-переможець повинен надати сертифікат відповідності та/або паспорт якості Товару на конкретну партію, що поставлятиметься у 2020 році

Виходячи з наданою документацією ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК" для підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі- відсутні підстави для скасування рішення про визнання переможцем ї Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК"

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 16:57
Паспорт_хомути_ВіК.pdf
06 грудня 2019 16:57
ТехПас_ТехСпец.pdf

Документи подані скаржником

07 грудня 2019 11:37
ТехПас_ТехСпец.pdf
07 грудня 2019 11:37
Паспорт_хомути_ВіК.pdf

Документи

10 грудня 2019 13:57
Відповідь щодо вимоги.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-12-000277-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32956181
Дата подання: 11 грудня 2019 15:44
Скарга до АМКУ
Прийняти недійсну тендерна пропозиція надана ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК" (далі Переможець) не відповідає умовам тендерної документації відповідно до Закону України Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII пункт 4: не наданий повний пакет документів.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2019 20:12
Рішення від 13.12.2019 №18534+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 20:11
Рішення від 28.12.2019 №19561.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 22:21

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК" 1 549 044,00
UAH з ПДВ
1 522 036,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС" 1 888 157,88
UAH з ПДВ
1 548 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 13:50
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:48
Документи переможця.pdf
27 листопада 2019 13:41
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:40
9 Лист-гарантія відхилення.pdf
27 листопада 2019 13:40
8 Гаратнійний лист строк ТП.pdf
27 листопада 2019 13:40
7 Лист-згода з ПД.pdf
27 листопада 2019 13:40
6 Повноваження.pdf
27 листопада 2019 13:40
4 Довідка ст 17.pdf
27 листопада 2019 13:40
3 Довідка МТБ.pdf
27 листопада 2019 13:40
19 Довідка підпис договору.pdf
27 листопада 2019 13:40
16 Згода санкції ГК.pdf
27 листопада 2019 13:39
15 Гарантійний лист санкції.pdf
27 листопада 2019 13:39
14 Гарантійний лист ТП.pdf
27 листопада 2019 13:39
13 Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2019 13:39
12 Довідка підпис ТП.pdf
27 листопада 2019 13:39
11 Довідка обмеження.pdf
27 листопада 2019 13:39
10 Статут.pdf
27 листопада 2019 13:39
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 13:50
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:43
Копія статуту.rar
27 листопада 2019 13:43
ДУ3_ДогОренд45.rar
27 листопада 2019 13:43
ДогОренд45.rar
27 листопада 2019 13:43
ДогОренд30.rar
27 листопада 2019 13:43
ДогОренд14.rar
27 листопада 2019 13:43
Гарантія_757.2019-НГЕ_26.11.2019.7z
27 листопада 2019 13:43
6.rar
27 листопада 2019 13:43
5.rar
27 листопада 2019 13:43
4.rar
27 листопада 2019 13:43
3.rar
27 листопада 2019 13:43
2.rar
27 листопада 2019 13:43
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК"

ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК"
#33437218
Переможець 1 522 036,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК"
#33437218
1 522 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 13:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:10
ДУ 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:06
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 14:57
Договір_хомути ремонтні.PDF укладений
16 січня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для проведення Покупцем у 2021 році процедури закупівлі Товарів Сторони домовились подовжити дію Договору № 16/01-2020-н від 16.01.2020р. 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Хомути ремонтні) на поставку Товару до 01.04.2021 року в обсязі, що не перевищує 304 407,2 грн. (триста чотири тисячі чотириста сім грн. 20 коп.) з ПДВ. Загальна вартість договору з моменту підписання додаткової угоди складає 1826443,2 грн. (один мільйон вісімсот двадцять шість тисяч чотириста сорок три грн. 20 коп.) з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 16/01-2020-н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 143 805,92
UAH (в тому числі ПДВ 190 634,32 UAH)