Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер, ноутбуки
Очікувана вартість
100 600,00 UAH
UA-2019-11-12-000274-a 8d5391a24b114a6da02265c365576341
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шост Олексій Федорович

+380472639470 Dushok@ckocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 02771598
Місцезнаходження: 18008, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 56
Контактна особа: Шост Олексій Федорович
+380472639470
Dushok@ckocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 23:00
Очікувана вартість: 100 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Тендерна документація

12 листопада 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 11:29
Додаток 4.docx
12 листопада 2019 11:29
Додаток 3.docx
12 листопада 2019 11:29
Додаток 2.doc
12 листопада 2019 11:29
Додаток 1.doc
12 листопада 2019 11:29
оголошення про проведення торгів ПК 2019.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комп'ютер
Опис предмету закупівлі:
Комп'ютер (параметри та комплектація зазначені в оголошенні)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 170,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 листопада 2019 15:53
Закінчення: 20 листопада 2019 16:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Комп'ютер (параметри та комплектація зазначені в оголошенні)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець перераховує кошти на розрахунковий рахунок Продавця згідно виставленого рахунку протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної на передачу товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:43
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? Так, ми намагаємось не обмежувати Ваші пропозиції, але характеристики Вашого товару мають бути не гіршими, ніж зазначені торгові марки або моделі в тендерній документації.
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Так, звичайно, Ми вимагаємо від всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 16 750,00
UAH з ПДВ
16 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 16 998,00
UAH з ПДВ
16 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 14 000,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 19:55
Гарантійний лист на товар.pdf
19 листопада 2019 19:55
МОНІТОР SAMSUNG_Декларації_СЕС.pdf
19 листопада 2019 19:55
довідка санкції .pdf
19 листопада 2019 19:55
Аналогічні договори 2017-2018.pdf
19 листопада 2019 19:55
довідка щодо ліцензування.pdf
19 листопада 2019 19:55
Згода персон дан.pdf
19 листопада 2019 19:55
Договір Черкаси.pdf
19 листопада 2019 19:55
Цінова Пропозиція Черкаси.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 13:37
Лист згода.pdf
19 листопада 2019 13:37
Досвід 2000.rar
19 листопада 2019 13:37
Документы Компаком 2000_1.rar
19 листопада 2019 13:37
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 19:48
Довідка досвід.pdf
19 листопада 2019 19:48
Паспорт, ІПН.pdf
19 листопада 2019 19:48
Лист про якість.pdf
19 листопада 2019 19:48
Інформація про учасника.pdf
19 листопада 2019 19:48
Згода договір.pdf
19 листопада 2019 19:48
Договор Микротрон.pdf
19 листопада 2019 19:48
Довідка стаття 17.pdf
19 листопада 2019 19:48
Довідка СЄС.pdf
19 листопада 2019 19:48
Довідка сервіс центр.pdf
19 листопада 2019 19:48
Довідка про працівників.pdf
19 листопада 2019 19:48
Довідка захист довкілля.pdf
19 листопада 2019 19:48
Довідка виробник ПК.pdf
19 листопада 2019 19:48
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2019 19:48
Витяг податки.pdf
19 листопада 2019 19:48
згода.pdf
19 листопада 2019 19:48
14000 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2963620279
Переможець 14 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 12:00

Документи

25 листопада 2019 12:00
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:58
лот 1 комп.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2963620279
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2019 12:00
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:58
лот 1 комп.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 11:17
лот 1 комп.PDF укладений
04 грудня 2019 11:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 000,00
UAH