Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тумби, антресолі, приставки до столів
Очікувана вартість
157 400,00 UAH
UA-2019-11-12-000229-a 13819a8e57ec48ed8d236e301efd3c9d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинський Орест Артурович

512-73-33 tender_kmkl_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 05415958
Місцезнаходження: 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Контактна особа: Бачинський Орест Артурович
512-73-33
tender_kmkl_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 11:18
Початок аукціону: 20 листопада 2019 11:18
Очікувана вартість: 157 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 787,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
131 штуки
Тумби, антресолі, приставки до столів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 11:14
проект договору тумби.doc
12 листопада 2019 11:14
додаток2 цінова пропозиція тумби.doc
12 листопада 2019 11:14
тех.спец.тумби.doc
12 листопада 2019 11:14
оголошення тумби,антресолі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-000229-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "КЕДР - ВВ", Код ЄДРПОУ:37357697
Дата подання: 24 листопада 2019 13:53
Оскарження рішення замовника щодо обрання переможця
Шановний Замовнику!

Нами, ПП «КЕДР-ВВ» при участі в закупівлі UA-2019-11-12-000229-a , були надані усі необхідні документи та виконані усі вимоги для участі в закупівлі, які були висунуті Замовником. Запропоновано саме той перелік товару (згідно до вимог Замовника, Додаток 1 «Технічна специфікація), надано повний пакет документів та виконані усі умови для участі у вищезазначеній закупівлі, які зазначив Замовник. Але нашу пропозицію було відхилено згідно Протоколу №379 від 21 листопада 2019 року за те, що нами не було надано висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи на матеріали для підтвердження відповідності класу Е0. Хоча в файлі «Технічні» було надано висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи №602-123-20-3/13862 від 29.03.2018 року, дійсний 5 років, замовник експертизи ТОВ «ЕГГЕР ГОЛЬЦВЕРКШТОФФЕ», який Ви не взяли до уваги.
Емісія формальдегіду з деревинних композиційних матеріалів в Україні та у Європі регламентується (ДСТУ) EN 13986 який передбачає тільки два класи емісії Е1 та Е2. Клас Е0 виділяють у Австралії (згідно AS/NZS 1859-1 & 2). Відповідно цих нормативних документів деревостружкові плити виробника ТОВ «ЕГГЕР ГОЛЬЦВЕРКШТОФФЕ» відповідають класу Е0 по вмісту формальдегіду та інших шкідливих речовин і вказані у вищезгаданому висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи №602-123-20-3/13862 від 29.03.2018 року, який і було надано на підтвердження відповідності плит класу Е0 для виконання вимог Замовника.
Натомість, при розгляді другого учасника ФОП Воронкін Олег Русланович, вами прийнято до розгляду висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи №05.03.02-03/98392, датований 07.10.2011 роком, хоча висновки надаються терміном не більше 5 років. Також вищевказаний висновок надано на одній сторінці, що не відображає усю інформацію, що міститься у висновку, а особливо термін його дії. Тобто висновок можу бути недійсним або фальсифікованим, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Оголошення про проведення допорогової закупівлі в п. 9 «Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження» Замовник вимагав надати довiдку, яка мiстить загальнi вiдомостi про Учасника (вiдомостi про керівника, повне найменування, юридична адреса i поштова адреса, код ЄДРПОУ, банкiвськi реквiзити, електронна адреса, контактний телефон). Замовником було зазначено, що всі документи повинні бути розміщені на електронному майданчику до завершення аукціону. Учасником ФОП Воронкін Олег Русланович вищезгаданої довідки не надано, що не відповідає вимогам Замовника.


Вимагаю:
- усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-12-000229-a, а саме скасувати прийняте рішення про визначення переможцем ФОП Воронкін Олег Русланович.
- повернути нашу пропозицію до розгляду та повторно розглянути нашу пропозицію, прийняти відповідне рішення, та в подальшому діяти виключно до норм діючого законодавства України!
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

24 листопада 2019 13:53
Оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КЕДР - ВВ" 124 998,00
UAH з ПДВ
124 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" 157 220,00
UAH з ПДВ
157 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 13:07
Електронний підпис
19 листопада 2019 11:12
Електронний підпис
19 листопада 2019 11:11
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2019 11:11
Технічні.pdf
19 листопада 2019 11:11
Проект договору.pdf
19 листопада 2019 11:11
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 11:17
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 листопада 2019 11:17
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
19 листопада 2019 11:17
проект договору тумби.pdf
19 листопада 2019 11:17
Паспорт Воронкін О.Р. (зав.).pdf
19 листопада 2019 11:17
ІПН Воронкін О.Р.(зав.).pdf
19 листопада 2019 11:17
Висновос СЕЕ Е0.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КЕДР - ВВ"

ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КЕДР - ВВ"
#37357697
Відхилено 124 998,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 12:52
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"
#3242810711
Переможець 157 220,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 12:54

Документи

21 листопада 2019 12:52
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:50
протокол379.pdf

Документи

21 листопада 2019 12:54
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:53
протокол379.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"
#3242810711
157 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 12:54
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:53
протокол379.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 10:48
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 09:42
договір 1326.pdf укладений
29 листопада 2019 09:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 157 220,00
UAH