Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тумби, антресолі, приставки до столів
Очікувана вартість
157 400,00 UAH
UA-2019-11-12-000229-a ● 13819a8e57ec48ed8d236e301efd3c9d
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3 |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26 |
Контактна особа: |
Бачинський Орест Артурович 512-73-33 tender_kmkl_3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 11:18 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 11:18 |
Очікувана вартість: | 157 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 787,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
131 штуки
Тумби, антресолі, приставки до столів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 11:14 |
проект договору тумби.doc | |
12 листопада 2019 11:14 |
додаток2 цінова пропозиція тумби.doc | |
12 листопада 2019 11:14 |
тех.спец.тумби.doc | |
12 листопада 2019 11:14 |
оголошення тумби,антресолі.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-12-000229-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "КЕДР - ВВ", Код ЄДРПОУ:37357697
Дата подання: 24 листопада 2019 13:53
Оскарження рішення замовника щодо обрання переможця
Шановний Замовнику!
Нами, ПП «КЕДР-ВВ» при участі в закупівлі UA-2019-11-12-000229-a , були надані усі необхідні документи та виконані усі вимоги для участі в закупівлі, які були висунуті Замовником. Запропоновано саме той перелік товару (згідно до вимог Замовника, Додаток 1 «Технічна специфікація), надано повний пакет документів та виконані усі умови для участі у вищезазначеній закупівлі, які зазначив Замовник. Але нашу пропозицію було відхилено згідно Протоколу №379 від 21 листопада 2019 року за те, що нами не було надано висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи на матеріали для підтвердження відповідності класу Е0. Хоча в файлі «Технічні» було надано висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи №602-123-20-3/13862 від 29.03.2018 року, дійсний 5 років, замовник експертизи ТОВ «ЕГГЕР ГОЛЬЦВЕРКШТОФФЕ», який Ви не взяли до уваги.
Емісія формальдегіду з деревинних композиційних матеріалів в Україні та у Європі регламентується (ДСТУ) EN 13986 який передбачає тільки два класи емісії Е1 та Е2. Клас Е0 виділяють у Австралії (згідно AS/NZS 1859-1 & 2). Відповідно цих нормативних документів деревостружкові плити виробника ТОВ «ЕГГЕР ГОЛЬЦВЕРКШТОФФЕ» відповідають класу Е0 по вмісту формальдегіду та інших шкідливих речовин і вказані у вищезгаданому висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи №602-123-20-3/13862 від 29.03.2018 року, який і було надано на підтвердження відповідності плит класу Е0 для виконання вимог Замовника.
Натомість, при розгляді другого учасника ФОП Воронкін Олег Русланович, вами прийнято до розгляду висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи №05.03.02-03/98392, датований 07.10.2011 роком, хоча висновки надаються терміном не більше 5 років. Також вищевказаний висновок надано на одній сторінці, що не відображає усю інформацію, що міститься у висновку, а особливо термін його дії. Тобто висновок можу бути недійсним або фальсифікованим, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Оголошення про проведення допорогової закупівлі в п. 9 «Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження» Замовник вимагав надати довiдку, яка мiстить загальнi вiдомостi про Учасника (вiдомостi про керівника, повне найменування, юридична адреса i поштова адреса, код ЄДРПОУ, банкiвськi реквiзити, електронна адреса, контактний телефон). Замовником було зазначено, що всі документи повинні бути розміщені на електронному майданчику до завершення аукціону. Учасником ФОП Воронкін Олег Русланович вищезгаданої довідки не надано, що не відповідає вимогам Замовника.
Вимагаю:
- усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-12-000229-a, а саме скасувати прийняте рішення про визначення переможцем ФОП Воронкін Олег Русланович.
- повернути нашу пропозицію до розгляду та повторно розглянути нашу пропозицію, прийняти відповідне рішення, та в подальшому діяти виключно до норм діючого законодавства України!
Розгорнути
Згорнути
Нами, ПП «КЕДР-ВВ» при участі в закупівлі UA-2019-11-12-000229-a , були надані усі необхідні документи та виконані усі вимоги для участі в закупівлі, які були висунуті Замовником. Запропоновано саме той перелік товару (згідно до вимог Замовника, Додаток 1 «Технічна специфікація), надано повний пакет документів та виконані усі умови для участі у вищезазначеній закупівлі, які зазначив Замовник. Але нашу пропозицію було відхилено згідно Протоколу №379 від 21 листопада 2019 року за те, що нами не було надано висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи на матеріали для підтвердження відповідності класу Е0. Хоча в файлі «Технічні» було надано висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи №602-123-20-3/13862 від 29.03.2018 року, дійсний 5 років, замовник експертизи ТОВ «ЕГГЕР ГОЛЬЦВЕРКШТОФФЕ», який Ви не взяли до уваги.
Емісія формальдегіду з деревинних композиційних матеріалів в Україні та у Європі регламентується (ДСТУ) EN 13986 який передбачає тільки два класи емісії Е1 та Е2. Клас Е0 виділяють у Австралії (згідно AS/NZS 1859-1 & 2). Відповідно цих нормативних документів деревостружкові плити виробника ТОВ «ЕГГЕР ГОЛЬЦВЕРКШТОФФЕ» відповідають класу Е0 по вмісту формальдегіду та інших шкідливих речовин і вказані у вищезгаданому висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи №602-123-20-3/13862 від 29.03.2018 року, який і було надано на підтвердження відповідності плит класу Е0 для виконання вимог Замовника.
Натомість, при розгляді другого учасника ФОП Воронкін Олег Русланович, вами прийнято до розгляду висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи №05.03.02-03/98392, датований 07.10.2011 роком, хоча висновки надаються терміном не більше 5 років. Також вищевказаний висновок надано на одній сторінці, що не відображає усю інформацію, що міститься у висновку, а особливо термін його дії. Тобто висновок можу бути недійсним або фальсифікованим, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Оголошення про проведення допорогової закупівлі в п. 9 «Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження» Замовник вимагав надати довiдку, яка мiстить загальнi вiдомостi про Учасника (вiдомостi про керівника, повне найменування, юридична адреса i поштова адреса, код ЄДРПОУ, банкiвськi реквiзити, електронна адреса, контактний телефон). Замовником було зазначено, що всі документи повинні бути розміщені на електронному майданчику до завершення аукціону. Учасником ФОП Воронкін Олег Русланович вищезгаданої довідки не надано, що не відповідає вимогам Замовника.
Вимагаю:
- усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-12-000229-a, а саме скасувати прийняте рішення про визначення переможцем ФОП Воронкін Олег Русланович.
- повернути нашу пропозицію до розгляду та повторно розглянути нашу пропозицію, прийняти відповідне рішення, та в подальшому діяти виключно до норм діючого законодавства України!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КЕДР - ВВ" #37357697 |
Відхилено |
124 998,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 12:52
|
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" #3242810711 |
Переможець |
157 220,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 09:42
|
договір 1326.pdf | укладений |
29 листопада 2019 09:42
|