Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти та горіхи (Помідори, огірки, буряк, капуста качанна, капуста рання, цибуля, морква, кабачок, гарбуз, квасоля, яблука, банани, мандарини, перець овочевий, капуста пекінська, капуста червоноголова, часник, лимони)
Очікувана вартість
510 650,00 UAH
UA-2019-11-12-000202-b ● b16373ef63014fc180a244b708678931
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40737491 |
Місцезнаходження: | 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80 |
Контактна особа: |
Ірина Моторна +380957963029 imotornaya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 09:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 510 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 106,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Потреба на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3700 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3200 кілограм
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
420 кілограм
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3600 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3400 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6260 кілограм
Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
950 кілограм
Капуста рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1450 кілограм
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
950 кілограм
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4100 кілограм
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кілограм
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кілограм
Гарбуз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограм
Кабачок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограм
Перець овочевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограм
Капуста пекінська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кілограм
Капуста червоноголова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5 кілограм
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
15 кілограм
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 09:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 09:17 |
ТД Овочі Бобринець нова н.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-12-000202-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Жадан Валентина Григорівна, Код ЄДРПОУ:2801516983
Дата подання: 03 грудня 2019 08:50
щодо можливих порушень
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації.
Додатком 3 тендерної документації передбачено:
- документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення).
Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасника Гребенюк Олени Олександрівни міститься «Довідка ХАСП hdf.» та «Довідка щодо відсутності ісо pdf» вищезазначені довідки не є документом, як вимагала тендерна документація.
Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ.
Для мене, як учасника процедури закупівлі – Жадан Валентини Григорівни незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник процедури закупівлі Гребенюк Олена Олександрівна підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника яку буцімто застосовує учасник може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужи, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»
На підставі вище викладено, просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі або відхилити мого звернення для захисту своїх інтересів в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
Додатком 3 тендерної документації передбачено:
- документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення).
Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасника Гребенюк Олени Олександрівни міститься «Довідка ХАСП hdf.» та «Довідка щодо відсутності ісо pdf» вищезазначені довідки не є документом, як вимагала тендерна документація.
Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ.
Для мене, як учасника процедури закупівлі – Жадан Валентини Григорівни незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник процедури закупівлі Гребенюк Олена Олександрівна підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника яку буцімто застосовує учасник може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужи, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»
На підставі вище викладено, просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі або відхилити мого звернення для захисту своїх інтересів в Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2019 16:44
Вимога відхилена. Опис у вкладенні
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-12-000202-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Жадан Валентина Григорівна, Код ЄДРПОУ:2801516983
Дата подання: 12 грудня 2019 17:18
Дата подання: 12 грудня 2019 17:18
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відділом освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі " Код ДК 021:2015 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Помідори, огірки, буряк, капуста качанна, капуста рання, цибуля, морква, кабачок, гарбуз, квасоля, яблука, банани, мандарини, перець овочевий, капуста пекінська, капуста червоноголова, часник, лимони)" (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 510 650,00грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 28.11.2019 р.
До участі у закупівлі подало пропозиції 3 учасників:
1) ФОП Гребенюк О.О.- Переможець;
2) ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" - пропозиція не розглядалась.
3) ФОП Жадан Валентина Григорівна - пропозиція не розглядалась (надалі - Скаржник).
Відповідно до Протоколу наради тендерного комітету № 387 від 02.12.2019 р., що опублікований в системі Prozorro 02.12.2019 р., тендерну пропозицію ФОП Гребенюк О.О. визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про оприлюднення протоколу про намір укласти договір.
Скаржник – ФОП Жадан В.Г. не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, унеможливлює розгляд нашої пропозиції. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Гребенюк О.О., яка не відповідає вимогам Тендерної документації, таким рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель.
Пропозиція ФОП Гребенюк О.О. не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі - ТД), та повідомляє наступне:
1. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів сканованому вигляді з:
...
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 3 до цієї тендерної документації;
Відповідно до п.6, р. 3 ТД, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги).
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації.
У додатку 3 до ТД вимагається:
Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати
- документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення).
Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасника Гребенюк Олени Олександрівни міститься «Довідка ХАСП hdf.» та «Довідка щодо відсутності ісо pdf» вищезазначені довідки не є документом, як вимагала тендерна документація.
Довідка вих. № 21 від 21.11.2019 р. щодо відсутності сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів поданий у складі пропозиції, лише пояснює неподання саме сертифікату, однак не позбавляє учасника обов'язку подання іншого документу, оскільки згідно умов ТД, сертифікат був зазначений Замовником, як приклад документу, який може підтвердити впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ.
Учасник у складі пропозиції надав інформацію у довільній формі від свого імені та зазначив, що ним розроблено, запроваджено та застосовуються діючі процедури засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Звертаємо увагу, що умовами ТД не передбачалась можливість подання інформації у довільній від імені учасника на виконання вимог ТД, а передбачалось подання саме документів.
Гребенюк Олена Олександрівна документально не підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника відповідно до чинного законодавства може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужби, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР».
Переможець не виконав вимог ТД, у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за таких підстав пропозиція переможця підлягає відхиленню.
Тендерна пропозиція ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" не відповідає вимогам ТД в тому числі серед іншого не відповідає вимогам п.1,р.3 ТД, п.6, р.3 ТД та Додатку 3 до ТД.та має бути відхилена.
Таке рішення Замовника порушує наші права та позбавляє можливості розгляду нашої пропозиції та укладення в майбутньому договору за результатами закупівлі. Замовником порушено принципи здійснення закупівель.
Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права, визнав переможцем пропозицію, не відповідає умовам ТД, що в свою чергу унеможливлює розгляд нашої пропозиції та порушує основні принципи здійснення закупівель.
Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй.
Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якiдискримiнацiйнi умови (у тому числiтi, що зазначені в технiчнiйспецифiкацiї, яка с складовою частиною тендерноiдокументацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiстьiз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi.
На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону.
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-11-12-000202-b за предметом закупівлі " Код ДК 021:2015 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Помідори, огірки, буряк, капуста качанна, капуста рання, цибуля, морква, кабачок, гарбуз, квасоля, яблука, банани, мандарини, перець овочевий, капуста пекінська, капуста червоноголова, часник, лимони)" в частині визначення тендерної пропозиції ФОП Гребенюк О.О. такою, що відповідає вимогам тендерної документації та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП Гребенюк О.О. переможцем даної процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ФОП Гребенюк О.О., як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації;
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА", як таку, що не відповідає вимогам ТД.
4. Зобов'язати Замовника перейти до розгляду тендерної пропозиції ФОП Жадан Валентина Григорівна та у разі її відповідності вимогам Тендерної документації оприлюднити оголошення про намір укласти договір.
Додатки:
- Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги.
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-12-000202-b
.
ФОП В.Г. Жадан
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 грудня 2019 20:37
рішення від 16.12.2019 № 18641 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 грудня 2019 20:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2019 № 19579.pdf
Дата публікації: 02 січня 2020 17:29
Рішення від 28.12.2019 №19579.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 22:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Гребенюк О.О. |
376 835,00
UAH з ПДВ
|
336 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
396 850,00
UAH з ПДВ
|
336 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Жадан Валентина Григорівна |
508 870,00
UAH з ПДВ
|
508 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гребенюк О.О. #3259515082 |
Переможець |
336 600,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:26
|
02-20 1.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:25
|
02-20.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:25
|
02-20 2.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 09:29
|
Додаткова угода № 4 від 16.12.2020 року овочі.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 10:38
|
Додаткова угода № 3 від 23.11.2020 року Гребенюк овочі.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2020 15:28
|
Додаткова угода № 2 від 19.10.2020 р овочі.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2020 13:54
|
Додаткова угода №1 від 18,03,2020 року Гребенюк ОО овочі.pdf | зміни до договору |
18 березня 2020 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 15:28
|
Договір № 02-20 від 10.01.2020 рік овочі.pdf | укладений |
10 січня 2020 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 02-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 02-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 02-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 02-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 02-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |