Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер)
Очікувана вартість
143 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000201-a ecaeaa2b100a43cbae73de30863d44c8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шостак Максим Юрійович

+380536162245 shostakm57@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999388
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26
Контактна особа: Шостак Максим Юрійович
+380536162245
shostakm57@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 13:13
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 13:13
Очікувана вартість: 143 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 715,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп'ютер: системний блок, програмне забезпечення, принтер, ЖК монітор, клавіатура, маніпулятор миша, джерело безперебійного живлення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
Персональний комп'ютер (системний блок, програмне забезпечення, принтер, ЖК монітор, клавіатура, маніпулятор миша, джерело безперебійного живлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені товари проводиться за фактом отримання таких товарів, відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 10:56
Тендерна документація -2.2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:47
Дата відповіді: 14 листопада 2019 09:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі які прописані в закупівлі, з технічними та якісними характеристиками не гіршими та/або кращими від вказаних в тендерній документації. Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
До участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють пункти до оголошення "Вимоги до кваліфікації Учасника". До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.

Інформація про відміну

Дата відміни
27 листопада 2019 13:13
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій