Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
269 048,00 UAH
UA-2019-11-12-000084-a 3b6e6e5d6b984faaa653566d2323581d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Людмила Анатоліївна

+380577412078 lmiskvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 21174187
Місцезнаходження: 62433, Україна , Харківська обл., Люботин, вул.Чудновського,2
Контактна особа: Ткаченко Людмила Анатоліївна
+380577412078
lmiskvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 09:36
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 09:36
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:48
Очікувана вартість: 269 048,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 690,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплекти
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська область, м.Люботин, Заклади освіти м.Люботин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 09:31
додаток 6 проект_ договору.doc
12 листопада 2019 09:31
ТД персональні компьютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 12 листопада 2019 22:26
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:58
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Технічним завданням передбачено еквівалент, тому Ви можете надавати пропозиції комп’ютерів на базі процесорів AMD. Технічні характеристики «аналогу» повинні бути не гірші ніж у Intel Core i3 (8-го покоління), а саме: кількість ядер не менше 4, тактова частота - не менше ніж 3,0 GHz, кеш-пам’ять третього рівня не менше 6 Мбайт
Документація
Дата подання: 12 листопада 2019 22:26
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:00
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно з політикою компанії "Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити нам аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Microsof» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase. Також на зазначеному вище сайті, нічого не вказано про авторизаційні листи підтвердження. Крім того, зверніть увагу, що у Додатку 5 тендерної документації вказано, що «Замовник залишає за собою право провести вибіркову або повну перевірку автентичності ліцензій попередньо встановленої операційної системи “Microsoft Windows 10 professional”, у тому числі залучити юридичного представника виробника операційної системи в Україні з питань захисту прав інтелектуальної власності для проведення такої перевірки, перед підписанням видаткової накладної на продукцію з переможцем торгів, та відмовити у прийнятті продукції у разі виявлення не автентичності ліцензій». Тому вносити запропоновані Вами зміни в оголошення, щодо необхідності подання Учасником у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора «Microsoft», немає потреби.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:53
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З-першого питання: Технічним завданням передбачено еквівалент.
З-другого питання: зверніть увагу, що в Додатку 5 пункт 9 вказано: «З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи:
- Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника в якій зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника».
З-третього питання: допускається до участі в закупівлі Фізична особа-підприємець, який не є платником ПДВ, про що в тендерній пропозиції, згідно з Додатком 1, Учасник зазначає «без ПДВ». Його пропозиція буде розглянута як остаточна.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 257 688,00
UAH з ПДВ
257 688,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 258 448,50
UAH з ПДВ
258 448,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 18:54
Електронний підпис
27 листопада 2019 21:09
Електронний підпис
27 листопада 2019 20:33
СТАТУТ нова редакція.pdf
27 листопада 2019 20:33
Оригінал паспортні дані.pdf
27 листопада 2019 20:33
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
27 листопада 2019 20:33
Лист-гарантія про санкції.pdf
27 листопада 2019 20:33
Копія витягу з ЄДР.pdf
27 листопада 2019 20:33
Інформаційна довідка.pdf
27 листопада 2019 20:33
завірена копія статуту.pdf
27 листопада 2019 20:33
Додаток №9 Обробка даних.pdf
27 листопада 2019 20:33
Додаток №7.pdf
27 листопада 2019 20:33
Додаток №6 Проект договору.pdf
27 листопада 2019 20:33
Довідка-пояснення.pdf
27 листопада 2019 20:33
Довідка резидент.pdf
27 листопада 2019 20:33
Довідка ліцензування.pdf
27 листопада 2019 20:33
Гарантійний лист довкілля.pdf
27 листопада 2019 20:33
Витяг з реєстру пдв.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 19:39
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 257 688,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:11
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 258 448,50
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:33

Документи

04 грудня 2019 14:11
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:09
протокол
29 листопада 2019 13:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 грудня 2019 14:32
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:31
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2019 14:33
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі