Зупинки громадського транспорту та лавки
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000058-a e3eb204ea0574216918306a7a20667ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "СпецЕко"
Код ЄДРПОУ: 36965797
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1
Контактна особа: Сергій Першин
+380534822941, +380672882647
2882647@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 13:19
Початок аукціону: 28 листопада 2019 13:19
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Відсутні

Відсутні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
Зупинки громадського транспорту та лавки (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється на підставі видаткової накладної, національною валютою України - гривнею, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника та згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України п’яти календарних днів з моменту її підписання (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету). Пiсляоплата 5 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 листопада 2019 09:26
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 09:16
ТД зипинка та лавки.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000082 ● e90b2f66f6df4ced84e3b97e6147bdc8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-12 18:56:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.12.2019 № 83
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 11.12.2019 № 83

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-11-12-000058-a, 12.11.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, члени тендерного комітету прийняли рішення рекомендувати директору КП «СпецЕко» розірвати поставки товару №1812 від 18.12.2019 р. Договір розірвано 20.12.2019 р.

2019-12-23 08:36:56

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "СпецЕко", 36965797, Україна, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Зупинки громадського транспорту та лавки (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету), 650000UAH, 44210000-5, ДК021, 45, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: e3eb204ea0574216918306a7a20667ad, 2019-11-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відміни торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «СпецЕко» Горішньоплавської міської ради Полтавської області (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-11-12-000058-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 12.11.2019 № 202 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФОССА КРЕМЕНЧУК» та інформація ТОВ «ФІРМА Є.Ю.М.»; протоколи засідання тендерного комітету замовника від 02.12.2019 № 204 та № 205; повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.12.2019 №1812 та додаткову угоду від 18.12.2019 № 1. Моніторингом установлено, що згідно реєстру отриманих пропозицій, який автоматично формується системою електронних закупівель, зафіксовано наступних учасників: - ТОВ «ФІРМА Є.Ю.М.» ( ЄДРПОУ 24564960); - ТОВ «ФОССА КРЕМЕНЧУК» (ЄДРПОУ 41144245). Необхідно зазначити, що ТОВ «ФІРМА Є.Ю.М.» не здійснено завантаження жодних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Натомість, тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, на що вказує пункт 30 частини 1 статті 1 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. (абзац 1 частини першої статті 25 Закону). Відповідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на вказані норми законодавства та незавантаження ТОВ «ФІРМА Є.Ю.М.» необхідних документів, вказана юридична особа в розумінні Закону не є учасником закупівлі. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу у сфері закупівель свідчать, що поняттю «учасник процедури закупівлі» відповідає один учасник ТОВ «ФОССА КРЕМЕНЧУК». Вказане свідчить, що подана одна тендерна пропозиція, при цьому для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій, на що вказує частина друга статті 20 Закону. Згідно протоколу замовника від 02.12.2019 № 204 здійснювався розгляд інформації щодо ТОВ «ФІРМА Є.Ю.М.», яка відхилена на підставі пункту 4 частини 1 ст. 30 Закону. Підсумовуючи вищевикладене, замовником не відмінено процедуру закупівлі недотримуючись абзацу 5 частини першої статті 31 Закону, згідно якої замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Натомість, замовник не відмінив процедуру закупівлі та визначив переможця процедури закупівлі - ТОВ «ФОССА КРЕМЕНЧУК». Враховуючи вище викладене, на підставі абзацу 5 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Окремо необхідно зазначити, що тендерною документацією не передбачалось надання учасником у складі тендерної пропозиції цін на предмет закупівлі, що пропонується. В той же час, учасник відобразив в інформації про технічні характеристики наступне: - щодо зупинки громадського транспорту, ціна 227000 грн з ПДВ; - щодо лавки декоративної садової з квіткаркою, ціна 279700 грн з ПДВ; - щодо лавки садової, ціна – 129800 грн з ПДВ. В даній інформації учасником не вказано, що це ціна за одиницю товару. Крім цього, ціна відображена після переліку складових предмету закупівлі, що унеможливлює ототожнення цін з найменуваннями, що пропонується як предмет закупівлі. При цьому, згідно укладеного договору поставки від 18.12.2019 № 1812 в графі «Ціна з ПДВ» Специфікації - ціни наступні: - зупинка громадського транспорту, ціна - 200000,07 грн з ПДВ, - лавка декоративна садова з квіткаркою ціна - 4780,00 грн з ПДВ, - лавка садова – 6499,99 з ПДВ. Зазначене унеможливлює аналіз в частині відповідності ціни за одиницю товару в тендерній пропозиції та договорі. При цьому, загальна вартість договору від 18.12.2019 № 1812 не відрізняється від ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону. Водночас, моніторингом установлено, що договір укладено у строк, передбачений частиною другою статті 32 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання наявності підстав для відміни торгів та питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 5 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-12-23 16:38:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА Є.Ю.М." 650 000,00
UAH з ПДВ
636 450,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОССА КРЕМЕНЧУК" 636 500,00
UAH з ПДВ
636 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 12:44
IMG_20191205_0002.pdf
05 грудня 2019 12:44
IMG_20191205_0001.pdf
27 листопада 2019 00:45
установчі документи.pdf
27 листопада 2019 00:45
додаток 2 ціна.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА Є.Ю.М."
#24564960
Відхилено 636 450,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 11:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОССА КРЕМЕНЧУК"
#41144245
Переможець 636 500,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОССА КРЕМЕНЧУК"
#41144245
636 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 грудня 2019 09:22
Договір №1812.pdf укладений
18 грудня 2019 09:21
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 11:32
ДУ №2.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 11:18
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2019 09:29
ДУ №1.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1812
Договір:
Номер додаткової угоди: 1812
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору без його виконання
Номер договору про закупівлю: 1812
Договір:
Номер додаткової угоди: 1812
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: З метою усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель

Актуальні тендери

До пошуку