Зупинки громадського транспорту та лавки
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000058-a e3eb204ea0574216918306a7a20667ad
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "СпецЕко"
Код ЄДРПОУ: 36965797
Місцезнаходження замовника: 39800, Україна, Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1
Контактна особа замовника: Сергій Першин
+380534822941, +380672882647
2882647@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 13:19
Початок аукціону: 28 листопада 2019 13:19
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Відсутні

Відсутні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
Зупинки громадського транспорту та лавки (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється на підставі видаткової накладної, національною валютою України - гривнею, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника та згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України п’яти календарних днів з моменту її підписання (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету). Пiсляоплата 5 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 листопада 2019 09:26
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 09:16
ТД зипинка та лавки.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000082 ● e90b2f66f6df4ced84e3b97e6147bdc8
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-12 18:56:18
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.12.2019 № 83
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 11.12.2019 № 83

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-11-12-000058-a, 12.11.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА Є.Ю.М." 650 000,00
UAH з ПДВ
636 450,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОССА КРЕМЕНЧУК" 636 500,00
UAH з ПДВ
636 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 12:44
IMG_20191205_0002.pdf
05 грудня 2019 12:44
IMG_20191205_0001.pdf
27 листопада 2019 00:45
установчі документи.pdf
27 листопада 2019 00:45
додаток 2 ціна.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА Є.Ю.М."
#24564960
Відхилено 636 450,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 11:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОССА КРЕМЕНЧУК"
#41144245
Переможець 636 500,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОССА КРЕМЕНЧУК"
#41144245
636 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку