Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-5.0 продуктивністю до 3 м3/г (або еквівалент), обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-10 продуктивністю до 5 м3/г (або еквівалент)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-11-11-003280-b ● 8ba1f7bd3f3b47c8b6ea5cad81a72af0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА БОГОДУХІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189558 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., Богодухів, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Нечипуренко Людмила +380575832316 kudbi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 22:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 13:33 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-5.0 продуктивністю до 3 м3/г (або еквівалент), обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-10 продуктивністю до 5 м3/г (або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-5.0 продуктивністю до 3 м3/г (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62103, Україна, Харківська обл., Богодухів, вул. Космічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 42910000-8 — Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
1 шт
Обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-10 продуктивністю до 5 м3/г (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62103, Україна, Харківська обл., Богодухів, вул. Космічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 42910000-8 — Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України, у національній грошовій валюті шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження відповідного бюджетного фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 17:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 17:35 |
Перелік змін 19.11.19 р.docx | |
19 листопада 2019 17:35 |
ТД 19.11.19 змін.pdf | |
11 листопада 2019 22:24 |
Додаток 2 Проект договору.docx |
19 листопада 2019 17:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2019 17:35 |
Перелік змін 19.11.19 р.docx
|
|||
19 листопада 2019 17:35 |
ТД 19.11.19 змін.pdf
|
|||
11 листопада 2019 22:24 |
Додаток 2 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо вимог замовника
Дата подання: 16 листопада 2019 22:59
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:37
1. Яким чином ви будете перевіряти файли формату PDF на відповідність формату специфікації PDF/A-1 та підтверджувати, що файл не відповідає формату встановленому в тендерній документації.
2. Які конкретні вимоги до завірення документів? чи достатньо лише підпису, ПІП уповновжаеної особи та печатки для належного завірення документів?
3. Чи необіхідно надавати сертифікати якості на кожну складову обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, потенційний учасник, повідомляємо, що пунктом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо даної закупівлі достатньо чітко визначено вимоги щодо документів, які входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Зокрема зазначено, що усі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді файлів у форматі РDF, які містять відображення даних, що містяться у відповідних документах у формі, придатній для сприймання їх змісту людиною, в тому числі створені шляхом сканування (цифрового відтворення). Та також зазначено вимоги до формату файлів у форматі *.рdf, які завантажуються в електронну систему закупівель у складі тендерної пропозиції, а саме: відповідність формату специфікації РDF/А-1 (стандарт: ІSО 19005-1:2011. Dоcumеntmаnаgеmеnt- Еlеctrоnіcdоcumеntfіlеfоrmаtfоrlоng-tеrmрrеsеrvаtіоn - Раrt 1: Usеоf РDF 1.4 (РDF/А) (Керування документаційними процесами. Формат файлів електронних документів для довгострокового зберігання. Частина 1. Використання РDF 1.4 (РDF/А), доступність для вільного перегляду із використанням безкоштовних програмних засобів АdоbеАcrоbаtRеаdеr DC або FоxіtRеаdеr та у випадку відсутності можливості перегляду завантажених документів за допомогою Аdоbе Аcrоbаt Rеаdеr DC або Fоxіt Rеаdеr – тендерна пропозиція Учасника відхиляється, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Тобто, замовником встановлений вичерпний перелік вимог до файлів поданих у форматі РDF, для того щоб на етапі розгляду тендерної пропозиції учасника, замовник мав змогу, шляхом читання документів встановити їх відповідність УСІМ вимогам замовника, встановленим в тендерній документації.
Щодо другого питання, повідомляємо, що пунктом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо даної закупівлі достатньо чітко визначено вимоги щодо документів, які складаються учасником. Документи повинні бути оформлені належним чином, відповідно до стандартів діловодства, і власноручно підписані уповноваженою посадовою особою учасника та скріплені печаткою учасника, (окрім випадків, якщо учасник здійснює діяльність без печатки, в такому випадку документи завіряються нотаріально).
Щодо третього питання, повідомляємо, що пунктом 6 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Окрім іншого Замовником установлено надання Учасник надає сертифікати якості/відповідносі на кожну складову обладнання, що пропонується до постачання.
Тобто, замовником встановлений вичерпний перелік вимог до файлів поданих у форматі РDF, для того щоб на етапі розгляду тендерної пропозиції учасника, замовник мав змогу, шляхом читання документів встановити їх відповідність УСІМ вимогам замовника, встановленим в тендерній документації.
Щодо другого питання, повідомляємо, що пунктом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо даної закупівлі достатньо чітко визначено вимоги щодо документів, які складаються учасником. Документи повинні бути оформлені належним чином, відповідно до стандартів діловодства, і власноручно підписані уповноваженою посадовою особою учасника та скріплені печаткою учасника, (окрім випадків, якщо учасник здійснює діяльність без печатки, в такому випадку документи завіряються нотаріально).
Щодо третього питання, повідомляємо, що пунктом 6 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Окрім іншого Замовником установлено надання Учасник надає сертифікати якості/відповідносі на кожну складову обладнання, що пропонується до постачання.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-11-003280-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” , Код ЄДРПОУ:34968335
Дата подання: 05 грудня 2019 13:38
Дата подання: 05 грудня 2019 13:38
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2019 22:37
Рішення від 09.12.2019 № 18166.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 22:37
Інформація про перенесення дати розгляду скарги№ 11811.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 19:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.12.2019 № 19265.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2019 14:52
рішення від 24.12.2019 № 19265.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 21:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол
Дата виконання рішення замовником: 10 січня 2020 12:21
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” #34968335 |
Очікує рішення |
510 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 12:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” #34968335 |
Рішення скасоване |
510 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 12:20
|
ТОВ АСТЕР-М #35590228 |
Рішення скасоване |
594 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 12:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 січня 2020 18:22 |
Коментар щодо відміни: | протокол |
Документи:
13 січня 2020 18:22
|
протокол 13.01.pdf |