Обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-5.0 продуктивністю до 3 м3/г (або еквівалент), обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-10 продуктивністю до 5 м3/г (або еквівалент)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-11-11-003280-b 8ba1f7bd3f3b47c8b6ea5cad81a72af0
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА БОГОДУХІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189558
Місцезнаходження замовника: 62103, Україна, Харківська обл., Богодухів, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 3
Контактна особа замовника: Нечипуренко Людмила
+380575832316
kudbi@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 13:33
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-5.0 продуктивністю до 3 м3/г (або еквівалент), обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-10 продуктивністю до 5 м3/г (або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-5.0 продуктивністю до 3 м3/г (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська обл., Богодухів, вул. Космічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 42910000-8 — Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
1 шт
Обладнання комплексної системи водопідготовки ФМ-ОЗ-ФП-УВ-10 продуктивністю до 5 м3/г (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська обл., Богодухів, вул. Космічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 42910000-8 — Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України, у національній грошовій валюті шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження відповідного бюджетного фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 листопада 2019 17:35
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 17:35
Перелік змін 19.11.19 р.docx
19 листопада 2019 17:35
ТД 19.11.19 змін.pdf
11 листопада 2019 22:24
Додаток 2 Проект договору.docx
19 листопада 2019 17:35
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2019 22:24
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 17:35
Перелік змін 19.11.19 р.docx
19 листопада 2019 17:35
ТД 19.11.19 змін.pdf
11 листопада 2019 22:24
ТД 11.11.19.pdf
11 листопада 2019 22:24
Додаток 2 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо вимог замовника
Дата подання: 16 листопада 2019 22:59
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:37
1. Яким чином ви будете перевіряти файли формату PDF на відповідність формату специфікації PDF/A-1 та підтверджувати, що файл не відповідає формату встановленому в тендерній документації. 2. Які конкретні вимоги до завірення документів? чи достатньо лише підпису, ПІП уповновжаеної особи та печатки для належного завірення документів? 3. Чи необіхідно надавати сертифікати якості на кожну складову обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, потенційний учасник, повідомляємо, що пунктом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо даної закупівлі достатньо чітко визначено вимоги щодо документів, які входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Зокрема зазначено, що усі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді файлів у форматі РDF, які містять відображення даних, що містяться у відповідних документах у формі, придатній для сприймання їх змісту людиною, в тому числі створені шляхом сканування (цифрового відтворення). Та також зазначено вимоги до формату файлів у форматі *.рdf, які завантажуються в електронну систему закупівель у складі тендерної пропозиції, а саме: відповідність формату специфікації РDF/А-1 (стандарт: ІSО 19005-1:2011. Dоcumеntmаnаgеmеnt- Еlеctrоnіcdоcumеntfіlеfоrmаtfоrlоng-tеrmрrеsеrvаtіоn - Раrt 1: Usеоf РDF 1.4 (РDF/А) (Керування документаційними процесами. Формат файлів електронних документів для довгострокового зберігання. Частина 1. Використання РDF 1.4 (РDF/А), доступність для вільного перегляду із використанням безкоштовних програмних засобів АdоbеАcrоbаtRеаdеr DC або FоxіtRеаdеr та у випадку відсутності можливості перегляду завантажених документів за допомогою Аdоbе Аcrоbаt Rеаdеr DC або Fоxіt Rеаdеr – тендерна пропозиція Учасника відхиляється, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Тобто, замовником встановлений вичерпний перелік вимог до файлів поданих у форматі РDF, для того щоб на етапі розгляду тендерної пропозиції учасника, замовник мав змогу, шляхом читання документів встановити їх відповідність УСІМ вимогам замовника, встановленим в тендерній документації.
Щодо другого питання, повідомляємо, що пунктом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо даної закупівлі достатньо чітко визначено вимоги щодо документів, які складаються учасником. Документи повинні бути оформлені належним чином, відповідно до стандартів діловодства, і власноручно підписані уповноваженою посадовою особою учасника та скріплені печаткою учасника, (окрім випадків, якщо учасник здійснює діяльність без печатки, в такому випадку документи завіряються нотаріально).
Щодо третього питання, повідомляємо, що пунктом 6 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Окрім іншого Замовником установлено надання Учасник надає сертифікати якості/відповідносі на кожну складову обладнання, що пропонується до постачання.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-11-003280-b.b1
Статус:
Очікує прийняття до розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” , Код ЄДРПОУ:34968335
Дата подання: 05 грудня 2019 13:38
Скарга
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Очікується

Документи подані скаржником

04 грудня 2019 14:45
02 Плат доруч_0001.pdf
05 грудня 2019 13:37
01 Скарга_0001.pdf
05 грудня 2019 13:39
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” 510 000,00
UAH з ПДВ
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АСТЕР-М 594 000,00
UAH з ПДВ
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 13:03
sign.p7s
26 листопада 2019 13:02
Діючі ліцензії НАЦКОМФ.zip
26 листопада 2019 13:02
Приказ_ЧМП.zip
26 листопада 2019 13:02
3 Витяг реєстр платн ПДВ.pdf
26 листопада 2019 13:02
Гарантія СГ.0000005.zip
26 листопада 2019 13:02
5 Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 13:01
Оригінал договору.rar
26 листопада 2019 13:01
Оригінал квитанц.rar
26 листопада 2019 13:01
протокол.zip
26 листопада 2019 13:01
9 Інші документи.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 18:07
sign.p7s
26 листопада 2019 18:04
свідоцтво фінустанови.zip
26 листопада 2019 18:04
Розділ 7 Довідки.pdf
26 листопада 2019 18:04
Розділ 6 Технічна частина.pdf
26 листопада 2019 18:04
Розділ 5 Мат тех база.pdf
26 листопада 2019 18:04
Розділ 4 Працівники.pdf
26 листопада 2019 18:04
Розділ 3 Проект договору.pdf
26 листопада 2019 18:04
ліцензія 293794.zip
26 листопада 2019 18:04
лист відгук.pdf
26 листопада 2019 18:04
Договір страхування_1093.zip
26 листопада 2019 18:04
Страхова гарантія.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН”
#34968335
Відхилено 510 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:20
ТОВ АСТЕР-М
#35590228
Переможець 594 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 19:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 19:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АСТЕР-М
#35590228
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку