Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відновлення систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а
Очікувана вартість
1 798 861,88 UAH
UA-2019-11-11-003264-b 8e8bc56e538349dfb2d9861f38d33a5c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Марченко

+380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Вебсайт: http://supreme.court.gov.ua
Місцезнаходження: 01043, Україна , Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Контактна особа: Андрій Марченко
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 21:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 11:10
Очікувана вартість: 1 798 861,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 798,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53965 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з відновлення систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до розділу 4 проекту договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 21:23
ТД_ремонт пожеж сигнал та оповіщення_ост.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 13 листопада 2019 15:11
Дата відповіді: 15 листопада 2019 20:08
Доброго дня! В ТД у Вас визначено вимогу: Довідка у довільній формі із зазначенням інформації щодо переліку наявної матеріально технічної бази та обладнання, в тому числі транспорту, спеціалізованого устаткування (електротехнічної лабораторії, механізмів, тощо), що необхідні для надання послуг (виконання робіт) та умов Договору, що передбачені Додатками 3 та 5 до цієї документації (вказується інформація про найменування обладнання, спеціалізованого устаткування, техніки, механізмів, також зазначається кількість та чи знаходиться у власності учасника або орендоване). Для документального підтвердження до довідки надаються: - у разі, якщо наявне обладнання, спеціалізоване устаткування, техніка, механізми, які є власними надаються відповідні підтверджуючі документи (копії оборотно-сальдової відомості, договори купівлі-продажу, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, інші наявні документи). Маємо питання: Ви просите надати інформацію щодо наявності лабораторії, але якщо учасник надасть документи на лабораторію (свідоцтво з додатками), в якій написано, що вона видана на ім'я конкретного учасника, чи буде це достатнім підтвердженням того, що лабораторія належить саме учаснику? Чи потрібно подавати ще якісь докуемнти на підтвердження, що вона у власності учасника? Прохання надати відповідь. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Для документального підтвердження орендованої або власної матеріально-технічної бази та обладнання до довідки можуть надаватися документи передбачені законодавством. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Щодо 6 працівників
Дата подання: 13 листопада 2019 16:23
Дата відповіді: 15 листопада 2019 20:10
У ТД Ви вимагаєте подання інформації про 3 електромонтерів та 3 налагоджувальників, тобто 6 осіб. Ваша вимога не відповідає чинному законодавству з таких причин: а) відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Якщо Замовник бажає збільшення штату Виконавця, то Замовник має право встановити вимогу про надання гарантійного листа (довідки) про те, що у разі недостатньої кількості працівників прийняти до штату додаткових працівників. Але збільшити штат вже має Переможець, а не учасники на етапі подачі пропозиції, оскільки немає гарантії, що учасник буде визначений Переможцем. Тому просимо привести у відповідність Вашу ТД до чинного ЗУ та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Будівля Верховного Суду – це об’єкт з масовим перебуванням людей, що відноситься до V-ї категорії складності та має стратегічне значення. Виконання робіт по влаштуванню автоматичних систем протипожежного захисту в приміщеннях Суду потребує значної уваги, відповідної підготовки та кваліфікації персоналу. Розрахункова трудомісткість робіт згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» орієнтовно складає 10 тис. людино/годин. Враховуючи значні об’єми робіт, що необхідно виконати згідно умов ТД, та стислі терміни їх виконання, визначена мінімальна розрахункова кількість персоналу, необхідного для проведення вищевказаних робіт. Кількість персоналу менша за ту, що визначена кваліфікаційними вимогами не дозволить виконати роботи повністю, якісно та у встановлені строки (терміни).
Уточнення по аналогічному договору
Дата подання: 13 листопада 2019 16:25
Дата відповіді: 15 листопада 2019 20:10
У ТД міститься приписка: (аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про закупівлю послуг (робіт), аналогічних до предмету цієї закупівлі). Просимо роз'яснити, які договори будуть вважатися аналогічними? На послуги з монтажу, встановлення пожежної сигналізації - будуть вважатися аналогічними? Просимо надати відповідь.
Відповідь: Доброго вечора! Аналогічними договорами слід вважати договори на послуги з монтажу, встановлення систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
Уточнення щодо освтіи працівників
Дата подання: 13 листопада 2019 16:28
Дата відповіді: 15 листопада 2019 20:11
Просимо роз'яснити вимогу щодо надання: дипломів – на працівників, які вказані у довідці відповідно до пункту 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації. Якщо працівнкии учасника не мають дипломів, тобто не мають вищої або середньої освіти, а мають середню спеціальну - і мають свідоцтва про спец навчання, то чи буде підставою дискваліфікації не надання дипломів на таких працівників? Адже електромонтери та налагоджувальники згідно чинного законодавства не повинні мати вищої освіти за пожежним напрямком. Вони повинні проходити лише спецнавчання, тому Ваша вимога дискримінує тих працівників, які дипломів не мають. Просимо роз'яснити дану вимогу та до даного формулювання внести припис "за наявності", і внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Диплом підтверджує кваліфікацію працівника. Аналогічним документом може бути, наприклад, свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації
ІСО корупція
Дата подання: 13 листопада 2019 16:30
Дата відповіді: 15 листопада 2019 20:12
Міжнародний стандарт ISO 37001:2016 встановлює комплекс заходів, спрямованих на допомогу організаціям усіх розмірів та форм власності, запобігати, виявляти та долати хабарництво в своїй діяльності шляхом запровадження системи антикорупційного менеджменту. Сертифікація також є способом забезпечити безперервне вдосконалення своєї антикорупційної програми в компанії. Згідно чинного законодавства наявність даного Сертифікату є необов’язкова, та несе рекомендаційний характер. Для отримання даного сертифікату нам потрібно понести додаткові і зайві витрати. А також хочемо зазначити, для боротьби з антикорупційними проявами необов’язково мати даний сертифікат. Наявність у юридичної особи антикорупційної програми та відповідального з антикорупційної програми свідчить про застосування антикорупційних заходів у своїй діяльності. Так, для з Згідно технічного завдання Ви закуповуєте послуги з технічного переоснащення автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 і єдиний документ, який надає право виконувати зазначені послуги це Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність Сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції, тобто ліцензійними умовами не передбачено. Відповідно до ст.16 п.4. документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції . Але разом з тим відповідно до ст.30 ч.1 п.4 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тому просимо Вас виключити з тендерної документації вимоги, щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції Сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (стаття 22) тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стандарт ISO 37001:2016 застосовується до організацій всіх видів та розмірів, які бажають: 1) впровадити необхідні заходи, призначені для запобігання, виявлення та реагування на випадки хабарництва; 2) сприяти розвитку відповідальності та довіри з боку акціонерів, ключових зацікавлених сторін та потенційних інвесторів; 3) уникати та/або мінімізувати витрати, ризики та шкоду від участі у хабарництві; 4) зменшувати ризики та досягти репутаційної слави шляхом впровадження політики щодо Системи управління заходами боротьби з корупцією. У зв’язку з цим Замовник має право включити в ТД вимогу щодо надання учасником у складі його тендерної пропозиції вказаного документу задля впевненості в доброчесності Учасника, враховуючи що закупівля здійснюється за кошти державного бюджету.
Щодо листа від ДСНС
Дата подання: 13 листопада 2019 16:34
Дата відповіді: 15 листопада 2019 20:13
У ТД Ви визначаєте вимогу: Копія листа (довідки) від ДСНС України про підключення або відмову у підключенні центу приймання тривожних сповіщень до точки доступу (з вказанням причини відмови) згідно наказу МВС України від 30.03.2015 № 349 (зі змінами). Чому вона включена у Ваші вимоги ,якщо ПЦС вже давно не реєструють? Вимога, яку Ви висунули , це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Тому просимо виключити дану вимогу та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Відповідно до вимог Правил з пожежного спостерігання, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29.07.2015 за № 920/27365, підключення ЦПТС до точки доступу здійснює територіальний орган ДСНС України за територіальністю розташування об’єкта спостерігання за письмовим зверненням ПО (пункт 1 розділу ІІ). За результатами успішного завершення тестування територіальний орган ДСНС України протягом двох робочих днів реєструє картку пульта пожежного спостерігання в журналі обліку пультових організацій, після чого ЦПТС ПО вважається підключеним до точки доступу (пункт 7 розділу ІІ).
уточнення
Дата подання: 15 листопада 2019 12:19
Дата відповіді: 19 листопада 2019 19:17
Доброго дня, Шановний замовник! Згідно пункту 7 додатку 3 тендерної документації є вимога надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме роботи на висоті. Згідно чинного законодавства дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки не видають. Просимо вважати рівноцінним документом, щодо данної вимоги, декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника згідно законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! У примітці до Додатку 3 Тендерної документації зазначено, що у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
У зв’язку із зазначеним, учасниками повинні враховуватися умови, визначені приміткою до Додатку 3 Тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 15 листопада 2019 16:38
Дата відповіді: 19 листопада 2019 19:17
Прохання уточнити наступне – у зв`язку із завершенням строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, який наразі вже не видається (а аналогічним підтверджуючим документом на виконання робіт підвищеної небезпеки вважається декларація відповідності матеріально-технічної бази) - чи можливе надання підтверджуючого документу (гарантійного листа) у разі якщо декларація знаходиться на стадії оформлення у компетентного органу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! У примітці до Додатку 3 Тендерної документації зазначено, що у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
У зв’язку із зазначеним, учасниками повинні враховуватися умови, визначені приміткою до Додатку 3 Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 1 742 572,65
UAH з ПДВ
1 737 178,63
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА" 1 788 000,00
UAH з ПДВ
1 738 974,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 1 798 861,00
UAH з ПДВ
1 798 861,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 18:23
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:17
тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 17:57
технічні характеристики.pdf
27 листопада 2019 17:57
тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 17:57
свідоцтва працівників.pdf
27 листопада 2019 17:57
Протокол НР.7Z
27 листопада 2019 17:57
Протокол загальних зборів.pdf
27 листопада 2019 17:57
проект договору.pdf
27 листопада 2019 17:57
про санкції.pdf
27 листопада 2019 17:57
про вимоги охорони праці.pdf
27 листопада 2019 17:57
Пояснювальна довідка1.pdf
27 листопада 2019 17:57
Пояснювальна довідка.pdf
27 листопада 2019 17:57
пояснювальна довідка 2.pdf
27 листопада 2019 17:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
27 листопада 2019 17:57
Ліцензія.pdf
27 листопада 2019 17:57
лист дс ISO 9001 2015.pdf
27 листопада 2019 17:57
Лист для клієнтів.7z
27 листопада 2019 17:57
кошториси.rar
27 листопада 2019 17:57
ІСО 9001 2015.pdf
27 листопада 2019 17:57
ЗВІТ З АУДИТУ.pdf
27 листопада 2019 17:57
Звіт з аудиту ДС 9001.pdf
27 листопада 2019 17:57
довідка ст17 повна.pdf
27 листопада 2019 17:57
Довідка від ДСНС.pdf
27 листопада 2019 17:57
дипломи працівників.pdf
27 листопада 2019 17:57
Гарантія 16152-19.7z
27 листопада 2019 17:57
відомості про учасника.pdf
27 листопада 2019 17:57
Витяг із Статуту.7z
27 листопада 2019 17:57
Банківська ліцензія.7z
27 листопада 2019 17:57
OHSAS 18001-2010.pdf
27 листопада 2019 17:57
ISO 37001 протидія корупції.pdf
27 листопада 2019 17:57
ISO 14001-2015.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 15:47
тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 15:47
Статут 2018 новий.pdf
26 листопада 2019 15:47
Наказ_директор.pdf
26 листопада 2019 15:47
довідка про субпідрядника.pdf
26 листопада 2019 15:47
довідка про відходи.pdf
26 листопада 2019 15:47
гарантійний лист.pdf
26 листопада 2019 15:47
Витяг платника єдиного.pdf
26 листопада 2019 15:47
Виписка.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 15:14
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 15:14
Статут оригінал.pdf
26 листопада 2019 15:14
Рішення власника ТОВ.pdf
26 листопада 2019 15:14
Протокол_загальних_зборiв.pdf
26 листопада 2019 15:14
Лист-пояснення до статуту.pdf
26 листопада 2019 15:14
Відомості.pdf
26 листопада 2019 15:14
Відомості про підприємство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Відхилено 1 737 178,63
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 17:50
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА"
#41372962
Відхилено 1 738 974,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:17
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
Відхилено 1 798 861,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:20

Документи

04 грудня 2019 17:50
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:49
236.pdf
28 листопада 2019 11:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 грудня 2019 16:17
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:15
239.pdf

Документи

06 грудня 2019 16:20
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:19
240.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 16:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі