Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Урядовий контактний центр |
Код ЄДРПОУ: | 36521731 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 |
Контактна особа: |
Дмитро Йосипович Замаховський +380442878181 zamahovskiy@ukc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 19:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 15:19 |
Очікувана вартість: | 3 629 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48510000-6: Пакети комунікаційного програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник залишає за собою право здійснити попередню оплату | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 19:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 19:19 |
Додаток 4 Кваліфікаціині критерії Омилия.pdf | |
11 листопада 2019 19:18 |
Тенд. документація Омилия.pdf | |
11 листопада 2019 19:18 |
Додаток 2 ТВ до ТД Омилия.pdf | |
11 листопада 2019 19:18 |
Додаток 3 Договор до ТД Омилия.pdf | |
11 листопада 2019 19:18 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція Омилия.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000041 ● fe3c5f77c68b40a9ab4921cb7ed73d44
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-11-11-003204-b 11.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-04 19:06:20
Пояснення
При визначенні суми змін до розрахунку видатків до кошторису на 2019 рік для можливості закупівлі програмної продукції DiaManT® Base License, програмної продукції DiaManT® Xpert Pack, програмної продукції deepASR® та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU, код за ДК 021-2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення були враховані дані службової записки від 07 листопада 2019 року начальника управління інноваційного розвитку та обслуговування програмно-технічного комплексу Замаховського Д. Й. де вартість предмету закупівлі згідно комерційних пропозицій становила 3 629 040,00 грн. Згідно з офіційним курсом Національного банку України встановленим на 07 листопада 2019 року курс євро становив 27,345292 грн, що обумовило визначення процедури закупівлі відкриті торги та внесення змін до Річного плану закупівель на 2019 рік державної установи «Урядовий контактний центр».
Взявши до уваги наказ Державної аудиторської служби України від 02 грудня 2019 року № 343 «Про початок моніторингу закупівель» здійснено перегляд очікуваної вартості предмета закупівлі: Програмної продукції типу Omilia NLU з установленням та налаштуванням, у складі: програмної продукції DiaManT® Base License, програмної продукції DiaManT® Xpert Pack, програмної продукції deepASR® та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU, код за ДК 021-2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення (ID: UA-2019-11-11-003204-b), розпочатої 11 листопада 2019 року. Згідно з офіційним курсом Національного банку України встановленим на 11 листопада 2019 року курс євро становив 27,035382 грн, чим було зумовлено перевищення очікуваної вартості предмета закупівлі та потребувало оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, що неможливо було передбачити при плануванні процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Урядового контактного центру вирішив відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" |
3 624 500,00
UAH з ПДВ
|
3 504 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ" |
3 626 000,00
UAH з ПДВ
|
3 505 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" #35467396 |
Переможець |
3 504 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 17:20
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 04 грудня 2019 19:03 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
04 грудня 2019 19:03
|
Електронний підпис |
04 грудня 2019 19:02
|
Протокол №149.pdf |