Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмна продукція типу Omilia NLU з установленням та налаштуванням, у складі: програмної продукції DiaManT® Base License, програмної продукції DiaManT® Xpert Pack, програмної продукції deepASR® та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU
Очікувана вартість
3 629 040,00 UAH
UA-2019-11-11-003204-b e0e1239febb949c9b7a9ab941cd4fef7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Йосипович Замаховський

+380442878181 zamahovskiy@ukc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Урядовий контактний центр
Код ЄДРПОУ: 36521731
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10
Контактна особа: Дмитро Йосипович Замаховський
+380442878181
zamahovskiy@ukc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 19:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 15:19
Очікувана вартість: 3 629 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48510000-6: Пакети комунікаційного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Програмна продукція типу Omilia NLU з установленням та налаштуванням, у складі: програмної продукції DiaManT® Base License, програмної продукції DiaManT® Xpert Pack, програмної продукції deepASR® та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник залишає за собою право здійснити попередню оплату Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 19:19
Додаток 4 Кваліфікаціині критерії Омилия.pdf
11 листопада 2019 19:18
Тенд. документація Омилия.pdf
11 листопада 2019 19:18
Додаток 2 ТВ до ТД Омилия.pdf
11 листопада 2019 19:18
Додаток 3 Договор до ТД Омилия.pdf
11 листопада 2019 19:18
Додаток 1 Тендерна пропозиція Омилия.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000041 ● fe3c5f77c68b40a9ab4921cb7ed73d44
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-11-11-003204-b 11.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-04 19:06:20

Пояснення

При визначенні суми змін до розрахунку видатків до кошторису на 2019 рік для можливості закупівлі програмної продукції DiaManT® Base License, програмної продукції DiaManT® Xpert Pack, програмної продукції deepASR® та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU, код за ДК 021-2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення були враховані дані службової записки від 07 листопада 2019 року начальника управління інноваційного розвитку та обслуговування програмно-технічного комплексу Замаховського Д. Й. де вартість предмету закупівлі згідно комерційних пропозицій становила 3 629 040,00 грн. Згідно з офіційним курсом Національного банку України встановленим на 07 листопада 2019 року курс євро становив 27,345292 грн, що обумовило визначення процедури закупівлі відкриті торги та внесення змін до Річного плану закупівель на 2019 рік державної установи «Урядовий контактний центр».
Взявши до уваги наказ Державної аудиторської служби України від 02 грудня 2019 року № 343 «Про початок моніторингу закупівель» здійснено перегляд очікуваної вартості предмета закупівлі: Програмної продукції типу Omilia NLU з установленням та налаштуванням, у складі: програмної продукції DiaManT® Base License, програмної продукції DiaManT® Xpert Pack, програмної продукції deepASR® та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU, код за ДК 021-2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення (ID: UA-2019-11-11-003204-b), розпочатої 11 листопада 2019 року. Згідно з офіційним курсом Національного банку України встановленим на 11 листопада 2019 року курс євро становив 27,035382 грн, чим було зумовлено перевищення очікуваної вартості предмета закупівлі та потребувало оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, що неможливо було передбачити при плануванні процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Урядового контактного центру вирішив відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" 3 624 500,00
UAH з ПДВ
3 504 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ" 3 626 000,00
UAH з ПДВ
3 505 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 16:57
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:56
Документи переможця.pdf
02 грудня 2019 16:26
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:25
Документи переможця.pdf
29 листопада 2019 15:57
Електронний підпис
26 листопада 2019 12:25
Електронний підпис
26 листопада 2019 12:24
Статут Айті Бізнес Солюшн.pdf
26 листопада 2019 12:24
Протокол загальних зборів.pdf
26 листопада 2019 12:24
Копії сертифікатів.pdf
26 листопада 2019 12:24
Авторизаційний лист Omilia.pdf
26 листопада 2019 12:24
Кваліфікаційна частина.pdf
26 листопада 2019 12:24
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 12:25
довідка номер статуту.pdf
26 листопада 2019 12:16
Статут.pdf
26 листопада 2019 12:16
договір про закупівлю УТГ.pdf
26 листопада 2019 12:15
акт УТГ налаштування ПП.pdf
26 листопада 2019 12:15
Omilia Sert.pdf
26 листопада 2019 12:15
авторизаційний лист.pdf
26 листопада 2019 12:15
переклад сертифікату.pdf
26 листопада 2019 12:15
довідка стаття 17.pdf
26 листопада 2019 12:15
згода з умовами договору.pdf
26 листопада 2019 12:15
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"
#35467396
Переможець 3 504 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"
#35467396
3 504 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 грудня 2019 19:03
Коментар щодо відміни: Відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
04 грудня 2019 19:03
Електронний підпис
04 грудня 2019 19:02
Протокол №149.pdf