Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Комп’ютерне обладнання» (лазерні принтери)
Очікувана вартість
468 000,00 UAH
UA-2019-11-11-003195-b ● 0104a1b285354f8db559bd2ea63209ca
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., Київ, площа Михайлівська,1 |
Контактна особа: |
Інна Абальмасова +380442381868 inna.abalmasova@mfa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 12:31 |
Очікувана вартість: | 468 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
«Комп’ютерне обладнання» (лазерні принтери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська площа, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяплата у розмірі 100 % від вартості фактично поставленого Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної про приймання-передачу Товару, не пізніше 7 (семи) банківських днів з дати отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 19:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 19:02 |
Оголошення.docx | |
11 листопада 2019 19:02 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:05
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Уважно розглянувши Ваші запитання повідомляємо наступне. На торги допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають характеристикам, визначеним у Додатку 2 або не гіршими, ніж визначені в “Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі” тендерної документації. Вимоги до технічних параметрів комп'ютерного обладнання зумовлені виключно умовами експлуатації та стандартами прийнятими в установі.
Технічне завдання на придбання принтерів було підготовлено з урахуванням основної мети – це економія бюджетних коштів. Як замовник, ми зацікавлені у придбанні не тільки якісного обладнання, яке буде забезпечено підтвердженою виробником довгостроковою гарантією, але і зацікавлені в низької вартості володіння. Якщо ми маємо можливість придбати пристрій, який забезпечить економію бюджетних коштів, ми будемо використовувати цю можливість. На даний час на ринку України офіційно присутні декілька марок принтерів, які мають можливість прийняти участь в торгах та запропонувати мінімальну ціну.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.».
Згідно з п. 35 ч. 1 ст. 1 цього Закону «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію».
Відповідно до ст. 28 «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.».
Згідно вимог тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію – 100 %), із урахуванням податків і зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Запропонована учасником ціна буде остаточною без додавання ПДВ.
Технічне завдання на придбання принтерів було підготовлено з урахуванням основної мети – це економія бюджетних коштів. Як замовник, ми зацікавлені у придбанні не тільки якісного обладнання, яке буде забезпечено підтвердженою виробником довгостроковою гарантією, але і зацікавлені в низької вартості володіння. Якщо ми маємо можливість придбати пристрій, який забезпечить економію бюджетних коштів, ми будемо використовувати цю можливість. На даний час на ринку України офіційно присутні декілька марок принтерів, які мають можливість прийняти участь в торгах та запропонувати мінімальну ціну.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.».
Згідно з п. 35 ч. 1 ст. 1 цього Закону «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію».
Відповідно до ст. 28 «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.».
Згідно вимог тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію – 100 %), із урахуванням податків і зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Запропонована учасником ціна буде остаточною без додавання ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-11-003195-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД", Код ЄДРПОУ:30675914
Дата подання: 02 грудня 2019 11:34
Невідповідність вимогам Замовника
Шановний Замовник! Звертаємо вашу увагу , що Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС" не може бути визнаним переможцем по даній закупівлі. В Додатку № 2 вашої тендерної документації чітко визначено Вимоги до Учасника надати Перелік сервісних центрів із забезпечення гарантійного обслуговування обладнання, що пропонується учасником по визначеній вами формі . Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС" не надає, інформацію про жоден сервісний центр , як вимагає ваша тендерна документація. У разі визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС" по даній закупівлі дає нам учаснику ТОВ "Компанія Глорія ЛТД", підставу звернутись в АМКУ з відміною такого рішення. Виходячи з аналогічних звернень в АМКУ та рішень з приводу таких скарг , наша компанія має 100 % впевненість, при обранні переможцем даного тендера Товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС" - буде відмінено.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 16:17
Шановний Учаснику!
На засіданні Тендерного комітету Замовника у встановлені законодавством строки будуть розглянуті тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Прийняте рішення буде оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у встановленому порядку.
Голова тендерного комітету А.І. Заяць
На засіданні Тендерного комітету Замовника у встановлені законодавством строки будуть розглянуті тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Прийняте рішення буде оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у встановленому порядку.
Голова тендерного комітету А.І. Заяць
Номер вимоги: UA-2019-11-11-003195-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС", Код ЄДРПОУ:30435354
Дата подання: 02 грудня 2019 13:56
Відповідь на Вимога UA-2019-11-11-003195-b.b1 від 02.12.2019 11:40
ТОВ «ФОРТЕКС» надав декілька документів від виробника, підтверджуючих статус компанії як офіційного постачальника так и офіційного сервісного центру. А саме: «3_3- Лист від виробника про забезпечення гарантії з перекладом» та «3_7- Авторизаційний лист на постачання обладнання UTAX з перекладом». В цих листах чітко зазначена необхідна інформація щодо сервісних центрів. Рекомендуємо звернути увагу на недолік пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД", Код ЄДРПОУ:30675914. А саме: 1) Довідка про виконання аналогічних договорів містить досвід з постачання іншого бренду ніж запропоновано учасником. 2) Не наданий документ «Авторизаційний лист від виробника пропонуємого обладнання або його представництва на території України». Компанія «ОФІС СИСТЕМ Лтд» не має статус ні ВИРОБНИКА Kyocera ні ПРЕДСТАВНИЦТВА, що підтверджується листом ОФІС СИСТЕМ Лтд Вих. № 102 від 12 листопада 2019 року. Таким чином необхідний документ - відсутній. 3) Учасник не надав жодного документу, що виробник обладнання підтверджує гарантію на пристрій та на ресурсні вузли строком на 100.000 сторінок згідно вимогам в таблиці ТД в Додатку №2. Ми погоджуємося на розгляд вашої скарги в АМКУ і наші юристи мають обгрунтовані підстави стверджувати, що вона не матиме перспективи.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 16:16
Шановний Учаснику!
На засіданні Тендерного комітету Замовника у встановлені законодавством строки будуть розглянуті тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Прийняте рішення буде оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у встановленому порядку.
Голова тендерного комітету А.І. Заяць
На засіданні Тендерного комітету Замовника у встановлені законодавством строки будуть розглянуті тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Прийняте рішення буде оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у встановленому порядку.
Голова тендерного комітету А.І. Заяць
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-11-003195-b.a3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС", Код ЄДРПОУ:30435354
Дата подання: 09 грудня 2019 10:46
Дата подання: 09 грудня 2019 10:46
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Детальна інформація у файлі "Скарга ТОВ ФОРТЕКС 09-12-2019" що додається.
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2019 18:44
Рішення від 11.12.2019 №18373 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 18:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2019 №19447.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 17:27
Рішення від 27.12.2019 №19447.pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 22:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС" |
384 420,00
UAH з ПДВ
|
384 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" |
460 500,00
UAH з ПДВ
|
460 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000" |
465 000,00
UAH з ПДВ
|
465 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС" #30435354 |
Відхилено |
384 420,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 17:54
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" #30675914 |
Переможець |
460 500,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 16:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 грудня 2019 19:20 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 – «Комп’ютерне обладнання» (лазерні принтери), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-11-003195-b відповідно до абз. 3 ч. 4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, а саме: неможливість в передбачені законодавством терміни розглянути тендерні пропозиції учасників, заключити та вико |
Документи:
28 грудня 2019 19:20
|
Електронний підпис |
28 грудня 2019 19:20
|
Рішення про відміну.pdf |