Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-11-11-003092-b 76ba7264ee38482bb4ed8b0fec3f1541
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 17:53
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:53
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
дивани офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 17:54
ТД дивани 11.11 оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:11
Дата відповіді: 12 листопада 2019 11:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент». 2. У Тендерній документації не зазначено конкретні торговельну марку чи фірму, а наведено технічні характеристики товару який планується закупити. 3. У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»
про технічні характеристики продукції
Дата подання: 13 листопада 2019 20:53
Дата відповіді: 14 листопада 2019 16:06
в додатку №2 в таблиці в колонці "Опис та характеристики Товару, що вимагаються Замовником" написано що металевий каркас має бути хромованим чи дозволяється альтернативний варіант - каркас металевий з порошковим фарбуванням
Відповідь: Доброго дня. Вибачте але Замовнику потрібні офісні дивани опис яких наведено у додатку №2 в таблиці в колонці "Опис та характеристики Товару, що вимагаються Замовником" тому каркас металевий з порошковим фарбуванням не допускається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 17:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" 36 900,00
UAH з ПДВ
36 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 22:36
Електронний підпис
26 листопада 2019 22:36
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 22:36
технічні характеристики.pdf
26 листопада 2019 22:36
СЕС фурнітура.pdf
26 листопада 2019 22:36
СЕС тканина 1.pdf
26 листопада 2019 22:36
СЕС ППУ.pdf
26 листопада 2019 22:36
СЕС Кіспрі.pdf
26 листопада 2019 22:36
СЕС ДСП Кроноспан.pdf
26 листопада 2019 22:36
Сертифікат Кіспрі.pdf
26 листопада 2019 22:36
Проект договору.pdf
26 листопада 2019 22:36
Лист-роз_яснення про статут.pdf
26 листопада 2019 22:36
Лист-погодження договір.pdf
26 листопада 2019 22:36
Лист-згода про обробку ПД.pdf
26 листопада 2019 22:36
Лист гарантія товар.pdf
26 листопада 2019 22:36
Лист гарантія постачальник.pdf
26 листопада 2019 22:36
Лист гарантія виробник.pdf
26 листопада 2019 22:36
Захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 22:36
Документ_ЄДР_1005950873.zip
26 листопада 2019 22:36
Док. ФО-П.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка8.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка7.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка6.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка5.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка4.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка3.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка2.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка1.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка товар 2019р..pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка про компанію.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка походження товару.pdf
26 листопада 2019 22:36
Довідка неліцензування.pdf
26 листопада 2019 22:36
Гарантійний лист якість.pdf
26 листопада 2019 22:36
Гарантійний лист упаковка.pdf
26 листопада 2019 22:36
Гарантійний лист поставка.pdf
26 листопада 2019 22:36
Гарантійний лист заміна.pdf
26 листопада 2019 22:36
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
26 листопада 2019 22:36
Гарантійний лист доставка.pdf
26 листопада 2019 22:36
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2019 22:36
аналогічний договір №2.pdf
26 листопада 2019 22:36
аналогічний договір №1.pdf
26 листопада 2019 22:36
аналог договори.pdf
26 листопада 2019 22:36
1-реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 листопада 2019 17:53
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій