Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Облаштування ігрового майданчика за адресою: бульв. Перова, 16-Б Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
351 388,40 UAH
UA-2019-11-11-003076-b 04b32a10e3c8420a9e9d61ccaaa11423
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 351 388,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 756,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Облаштування ігрового майданчика за адресою: бульв. Перова, 16-Б Дніпровського району м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)].
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Облаштування ігрового майданчика за адресою: бульв. Перова, 16-Б Дніпровського району м. Києва
(Джерело фінансування: бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, місто Київ, Київ, бульв. Перова, 16-Б Дніпровського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, та згідно Акту відшкодування витрат по експертизі кошторисної частини проектної документації, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-003076-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КІНДЕРБУМ", Код ЄДРПОУ:37210662
Дата подання: 13 листопада 2019 18:10
ВИМОГА про відміну процедури допорогової закупівлі
До: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИРЕКЦІЯ З КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ»
Код за ЄДРПОУ 37932233
тел. + 38 044 2357105
електронна адреса: kbretender@gmail.com
01601, Україна, Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А

Заявник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІНДЕРБУМ»
код ЄДРПОУ: 37210662,
телефон: +380443608590,
e-mail: kinderbum@gmail.com
03151, м. Київ, вул. Волинська,буд.60, офіс 262

Ідентифікатор UA-2019-11-11-003076-b
04b32a10e3c8420a9e9d61ccaaa11423

ВИМОГА
про відміну процедури допорогової закупівлі

Замовником – КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДИРЕКЦІЯ З КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» проводиться допорогова закупівля з Облаштування ігрового майданчика за адресою: бульв. Перова, 16-Б Дніпровського району м. Києва (ідентифікатор UA-2019-11-11-003076-b).

Маючи намір взяти участь у закупівлі, одночасно повідомляємо про виявлення грубих порушень законодавства щодо публічних закупівель, з урахуванням викладеного нижче:

1. Закупівля здійснюється за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи. Водночас, як вбачається з Технічного завдання, що є частиною тендерної документації, здійснюється закупівля спортивно-ігрового комплексу (гойдалки, каруселі, пісочниці, хатинки, спортивні та ігрові конструкції, урни, лавки та ін.). При цьому загальна сукупна вартість елементів спортивно-ігрового комплексу значно перевищує вартість їх доставки та монтажу на об'єкті. Відтак закупівля повинна здійснюватися за іншим кодом, а саме ДК 021:2015 – 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор.
Нормативно це ствердження випливає із наступного:
Предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (п. 18 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі»). На виконання цієї норми Закону, Міністерство економічного розвитку і торгівлі своїм Наказом від 17.03.2016 №454 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за №448/28578) затвердило відповідний Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок №454).
Відповідно до п. 5 Порядку №454: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Таким чином, визначення предмету закупівлі було визначено неправомірно, всупереч законодавства України.

2. Відповідно до розділу III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку №454:
«Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника».
Відповідно до п. 1.2. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, цей стандарт має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджується за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій. При цьому стандартом визначено різні документи щодо визначення вартості (локальний кошторис, локальний кошторисний розрахунок, об’єктний кошторис, об’єктний кошторисний розрахунок та інші), а також різні види визначення договірної ціни (динамічна договірна ціна / тверда договірна ціна).
Таким чином, визначення вартості предмета закупівлі робіт має здійснюватися на підставі відповідних документів, які визначають кошторисну вартість робіт.
Водночас, вартість предмету закупівлі визначено за відсутності відповідних документів, які визначають кошторисну вартість робіт. Це підтверджується тим, що:
- тендерна документація не містить кошторисної документації;
- обов'язок з подання кошторисної документації покладено на самих учасників торгів (пп. 24 п. 4 Оголошення про проведення торгів).
Викладене вище свідчить, що вартість предмету закупівлі визначено з грубити порушеннями законодавства про публічні закупівлі (зокрема, п. 18 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі», розділу III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку №454, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), без визначення реальної кошторисної вартості робіт, які закуповуються.

3. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується:
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Вартість предмету закупівлі за оголошеною процедурою допорогової закупівлі не перевищує 1,5 млн. грн.
Водночас, Замовником одночасно здійснюється закупівля 47 (Сорока семи) об'єктів (ідентифікатори закупівель: UA-2019-11-08-000654-a, UA-2019-11-08-000637-a, UA-2019-11-08-000615-a, UA-2019-11-08-000418-a, UA-2019-11-11-002993-b, UA-2019-11-11-002957-b, UA-2019-11-11-002924-b, UA-2019-11-11-002900-b, UA-2019-11-08-001410-a, UA-2019-11-11-003110-b, UA-2019-11-11-003100-b, UA-2019-11-11-003086-b, UA-2019-11-11-003076-b, UA-2019-11-11-003057-b, UA-2019-11-08-001393-a, UA-2019-11-08-001383-a, UA-2019-11-08-001376-a, UA-2019-11-08-001060-c, UA-2019-11-08-001050-c, UA-2019-11-08-001041-c, UA-2019-11-08-001033-c, UA-2019-11-08-001021-c, UA-2019-11-08-001008-c, UA-2019-11-08-001005-c, UA-2019-11-08-000982-c, UA-2019-11-08-000969-c, UA-2019-11-08-000962-c, UA-2019-11-08-001320-a, UA-2019-11-08-001309-a, UA-2019-11-08-001297-a, UA-2019-11-08-001287-a, UA-2019-11-08-001278-a, UA-2019-11-08-001270-a, UA-2019-11-08-001233-a, UA-2019-11-08-001172-a, UA-2019-11-08-001148-a, UA-2019-11-08-001135-a, UA-2019-11-08-001116-a, UA-2019-11-08-001087-a, UA-2019-11-08-001065-a, UA-2019-11-08-001048-a, UA-2019-11-08-001018-a, UA-2019-11-08-000994-a, UA-2019-11-08-000971-a, UA-2019-11-08-000949-a, UA-2019-11-08-000929-a, UA-2019-11-08-000886-a) за одним і тим самим ідентифікатором (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), на загальну суму 16 164 706,80 грн. (Шістнадцять мільйонів сто шістдесят чотири гривні сімсот шість гривень 80 копійок), що значно перевищує як 1,5 млн. грн., так і 5 млн. грн.
Таким чином, Замовником було фактично поділено один предмет закупівлі на сорок сім предметів закупівлі, з метою застосування процедури допорогової закупівлі та уникнення застосування процедури відкритих торгів.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
З урахуванням викладеного вище, Замовником було грубо порушено законодавство щодо публічних закупівель, а саме поділено один предмет закупівлі на сорок сім з метою уникнення процедури застосування відкритих торгів.

Описані вище три грубих порушення законодавства про публічні закупівлі не можуть бути усунуті у жодний спосіб, окрім скасування процедури закупівлі.

Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, є підставою для відміни торгів Замовником.

Беручи до уваги наведене вище, вимагаємо прийняття рішення про скасування допорогової закупівлі з Облаштування ігрового майданчика за адресою: бульв. Перова, 16-Б Дніпровського району м. Києва (ідентифікатор UA-2019-11-11-003076-b).


Директор
ТОВ «Кіндербум»
В.С.Надкерничний
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 18:17
Відповідно до Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів (далі-Порядок) затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлового-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів», роботи з облаштування ігрових майданчиків відносяться до робіт з капітального ремонту, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 Додатку К пункту 24 до глави 7 «Благоустрій та озеленення територій».
При визначені вартості окремих видів капітальних ремонтів відповідно до 8.4. ДБН А.2.2-3 кошторисна документація складається за дефектним актом, у якому визначаються фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
При виконанні будівельних робіт з капітального ремонту, пов'язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація.
У кожному оголошенні про проведення тієї чи іншої закупівлі надано дефектний акт для виконання робіт з облаштування ігрового майданчика, відповідно до якого Учасником складається кошторисна документація з урахуванням вартості обладнання та розраховується цінова пропозиція. Учасник за дорученням Замовника повинен пройти експертизу кошторисної документації в експертній організації.
Разом з тим, хочемо зауважити, що пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що до робіт відноситься проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідних роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
При визначенні предмету закупівлі робіт наше підприємство керується Порядком визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Відповідно до розділу III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ від 25.12.2015 року (із змінами) (далі – Закон) за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Виходячи з терміну «роботи», визначеного пунктом 22 частини першої статті 1 Закону, та враховуючи те, що вартість обладнання не є ПОСЛУГОЮ та буде входити до складу кошторисної документації на облаштування ігрового майданчика по об’єктах, передбачених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 04.03.2019 р. № 359 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації» (надалі – Розпорядження), кожна закупівля з облаштування ігрового майданчика є окремим предметом закупівлі та відноситься до робіт в розумінні Закону.
Проаналізувавши склад робіт, Замовником було прийнято вибрати з ієрархічної структури Єдиного закупівельного словника відповідний код CPV «45300000-0 Будівельно-монтажні роботи». Отже, предмет закупівлі на облаштування ігрового майданчика по об’єктах, визначених вищезазначеним Розпорядженням було визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та застосовано код CPV «45300000-0 Будівельно-монтажні роботи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Розгорнути Згорнути
Вимогу Учасника не задоволено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА" 351 388,40
UAH з ПДВ
351 388,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 17:35
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:21
14. Довідка про аналогічний.PDF
19 листопада 2019 16:39
431.imd
19 листопада 2019 16:39
24. Кошторис (Перова, 16-Б).PDF
19 листопада 2019 15:38
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:33
2.4. Статут.pdf
19 листопада 2019 15:33
32. Лiцензiя.PDF
19 листопада 2019 15:33
32. Дозвiл_2019.pdf
19 листопада 2019 15:32
17. Звiт_про_фiн_р-ти,_Баланс_.PDF
19 листопада 2019 15:32
29. Картка_з_пiдписом.PDF
19 листопада 2019 15:32
27. Лист-гарантiя_ф2.PDF
19 листопада 2019 15:32
32. Висновок_СЕС.pdf
19 листопада 2019 15:32
10. ДОВІДКА ДФС.PDF
19 листопада 2019 15:32
9. Банківські довідки.PDF
19 листопада 2019 15:32
11.1. Довідка про робітників.PDF
19 листопада 2019 15:32
2.5. Опис_реeстратора.PDF
19 листопада 2019 15:31
5. Витяг з ЄДР від 14.11.2019.PDF
19 листопада 2019 15:31
13.3. Лист_виробник.PDF
19 листопада 2019 15:31
20. Довiдка про офшорні зони.PDF
19 листопада 2019 15:31
3. Вiдомостi_про_пiдприємство.PDF
19 листопада 2019 15:31
32. Сертифiкат_ISO_2019.pdf
19 листопада 2019 15:31
32. Сертифiкат_(Спорт).pdf
19 листопада 2019 15:31
32. Сертифiкат_(Дитяче).pdf
19 листопада 2019 15:31
16. Банкрутство довiдка.pdf
19 листопада 2019 15:31
4. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
19 листопада 2019 15:31
2.2. Рiшення_директор.PDF
19 листопада 2019 15:31
2. Вiдомостi_про_керiвника.PDF
19 листопада 2019 15:31
2.1. Наказ на директора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА"
#32271102
Відхилено 351 388,40
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:28

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій