Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний аграрний університет |
Код ЄДРПОУ: | 00493735 |
Місцезнаходження: | 80381, Україна , Львівська обл., місто Дубляни, 80381, Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул. Володимира Великого, 1 |
Контактна особа: |
Чайка Діана Юріївна +380671080512 lviv_nau@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 12:15 |
Очікувана вартість: | 1 552 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 16:06 |
перелік змін.docx | |
20 листопада 2019 16:06 |
dodatok 2.docx | |
20 листопада 2019 16:06 |
3. ТД зі змінами.doc | |
11 листопада 2019 17:44 |
dodatok 3.docx | |
11 листопада 2019 17:44 |
dodatok 1.doc |
20 листопада 2019 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2019 16:06 |
перелік змін.docx
|
|||
20 листопада 2019 16:06 |
dodatok 2.docx
|
|||
20 листопада 2019 16:06 |
3. ТД зі змінами.doc
|
|||
11 листопада 2019 17:44 |
dodatok 3.docx
|
|||
11 листопада 2019 17:44 |
dodatok 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що у Додатку 2 (Технічні вимоги (задання)) до тендерної документації не було зазначено особливих розгорнутих технічних характеристик принтеру, окрім назви обладнання: «Canon i-Sensys LBP 6030B, HP LaserJet Pro M15w», що є посиланням на торгівельну марку та тип. Згідно з Частиною 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами Додатку 2 (Технічні вимоги (задання) до тендерної документації: «при посиланні на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як - «або еквівалент».
Крім цього, Замовник, користуючись своїм правом, передбаченим ч.7 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», звернувся до представництва Pantum для з’ясування відповідності/невідповідності та достовірності інформації про пропонований учасником ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" принтер. Надані представництвом відповіді додаються.
З урахування пояснення представництва Pantum, замовник дійшов до висновку, що що пропонований у складі пропозиції ТОВ «УКРПРОМЕКСПРЕРТ» Принтер Pantum P2507 є еквівалентим відносно того Товару, який був зазначений у тех. специфікації - Canon i-Sensys LBP 6030B, HP LaserJet Pro M15w.
Також пропонований учасником принтер має свої сильні сторони, а саме: швидкість друку 22стор./хвил., гарантійний термін – 24 місяці від виробника, та місячний об’єм друку – 15 000 сторінок, підтримує роботу з наступними форматами паперу: А4, А5, А6, JIS, B5, B6, Letter, Legal, Executive, та роздільна здатність друку, dpi: 1200х1200 є еквівалентною 2400х600, що доводиться математично: 2400х600=1 440 000, 1200х1200=1 140 000.
Вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ«УКРПРОМЕКСПЕРТ» відповідає в технічним умовам, кваліфікаційним критеріям, вимогам встановленим статтею 16, вимогам встановлених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим умовам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000197 ● ba4e98626a3e4b87af3b5d4c22fab8a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 № 213
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-11-003046-b 11.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
інформація про усунення порушення
2019-12-19 17:57:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" |
1 464 522,00
UAH з ПДВ
|
1 448 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" |
1 498 530,00
UAH з ПДВ
|
1 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" #31796921 |
Переможець |
1 448 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 18:03
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 грудня 2019 18:03 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ч. 1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; |
19 грудня 2019 18:03
|
рішення |