Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) (30230000-0)Комп’ютерне обладнання (комп’ютерна техніка)
Очікувана вартість
1 552 000,00 UAH
UA-2019-11-11-003046-b 675503e55a774dffb0c87092441c90c4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайка Діана Юріївна

+380671080512 lviv_nau@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний аграрний університет
Код ЄДРПОУ: 00493735
Місцезнаходження: 80381, Україна , Львівська обл., місто Дубляни, 80381, Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул. Володимира Великого, 1
Контактна особа: Чайка Діана Юріївна
+380671080512
lviv_nau@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 12:15
Очікувана вартість: 1 552 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 найменувань
Код ДК 021-2015 (CPV) (30230000-0)Комп’ютерне обладнання (комп’ютерна техніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80381, Україна, Львівська область, м. Дубляни, вул. Володимира Великого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 16:06
перелік змін.docx
20 листопада 2019 16:06
dodatok 2.docx
20 листопада 2019 16:06
3. ТД зі змінами.doc
11 листопада 2019 17:44
dodatok 3.docx
11 листопада 2019 17:44
dodatok 1.doc
20 листопада 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 16:06
перелік змін.docx
20 листопада 2019 16:06
dodatok 2.docx
11 листопада 2019 17:44
dodatok 2.docx
20 листопада 2019 16:06
3. ТД зі змінами.doc
11 листопада 2019 17:44
3. ТД.doc
11 листопада 2019 17:44
dodatok 3.docx
11 листопада 2019 17:44
dodatok 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:13
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. 1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 2, у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації. 2) Усі вимоги щодо інформації, яка повинна бути надана Учасником у його Тендерній пропозиції, чітко визначені Тендерною документацією. Це цілком відповідає принципам здійснення публічних закупівель, у тому числі - відкритості та прозорості. 3)Так, допускаємо. Відповідно до п. 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Документація
Дата подання: 13 листопада 2019 11:03
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:40
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Повідомляємо Вам, що Інформацією про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток 1) не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника; Під час розгляду тендерної пропозиції, у разі надання учасником еквіваленту запропонованого товару, характеристики еквіваленту буде порівняно з характеристиками товару що прописані у Додатку № 1 Тендерної документації Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-003046-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН", Код ЄДРПОУ:39566885
Дата подання: 02 грудня 2019 20:19
Не відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації Замовника.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2019 17:54
Шановний учасник!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що у Додатку 2 (Технічні вимоги (задання)) до тендерної документації не було зазначено особливих розгорнутих технічних характеристик принтеру, окрім назви обладнання: «Canon i-Sensys LBP 6030B, HP LaserJet Pro M15w», що є посиланням на торгівельну марку та тип. Згідно з Частиною 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами Додатку 2 (Технічні вимоги (задання) до тендерної документації: «при посиланні на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як - «або еквівалент».
Крім цього, Замовник, користуючись своїм правом, передбаченим ч.7 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», звернувся до представництва Pantum для з’ясування відповідності/невідповідності та достовірності інформації про пропонований учасником ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" принтер. Надані представництвом відповіді додаються.
З урахування пояснення представництва Pantum, замовник дійшов до висновку, що що пропонований у складі пропозиції ТОВ «УКРПРОМЕКСПРЕРТ» Принтер Pantum P2507 є еквівалентим відносно того Товару, який був зазначений у тех. специфікації - Canon i-Sensys LBP 6030B, HP LaserJet Pro M15w.
Також пропонований учасником принтер має свої сильні сторони, а саме: швидкість друку 22стор./хвил., гарантійний термін – 24 місяці від виробника, та місячний об’єм друку – 15 000 сторінок, підтримує роботу з наступними форматами паперу: А4, А5, А6, JIS, B5, B6, Letter, Legal, Executive, та роздільна здатність друку, dpi: 1200х1200 є еквівалентною 2400х600, що доводиться математично: 2400х600=1 440 000, 1200х1200=1 140 000.
Вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ«УКРПРОМЕКСПЕРТ» відповідає в технічним умовам, кваліфікаційним критеріям, вимогам встановленим статтею 16, вимогам встановлених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим умовам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000197 ● ba4e98626a3e4b87af3b5d4c22fab8a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 213

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-11-003046-b 11.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформація про усунення порушення

2019-12-19 17:57:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 1 464 522,00
UAH з ПДВ
1 448 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 1 498 530,00
UAH з ПДВ
1 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 15:43
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:56
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 17:56
Статут.pdf
22 листопада 2019 17:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 листопада 2019 17:56
Завірений Проект договору.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 15:58
Електронний підпис
27 листопада 2019 00:34
Лист якість.pdf
27 листопада 2019 00:34
Таблиця відповідності.pdf
27 листопада 2019 00:34
Копія Статуту.pdf
27 листопада 2019 00:34
Витяг з ЄДР.pdf
27 листопада 2019 00:34
Лист гарантія.pdf
27 листопада 2019 00:34
Лист відгук УКРЗАЛІЗНИЦЯ.pdf
27 листопада 2019 00:34
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
27 листопада 2019 00:34
Опис.pdf
27 листопада 2019 00:34
Проект договору.pdf
27 листопада 2019 00:34
УКРЗАЛІЗНИЦЯ _видаткова2_.pdf
27 листопада 2019 00:34
Договір СЕКУР-ІНТЕГРАЦІЯ.pdf
27 листопада 2019 00:34
Довідка щодо ліцензування.pdf
27 листопада 2019 00:34
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 листопада 2019 00:34
Рішення про несертифікацію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
Переможець 1 448 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
1 448 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 18:03
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч. 1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Документи:
19 грудня 2019 18:03
рішення